Yök yök yök yök!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Miettikääs niitä, jotka ne elokuvat on kirjoittanut!!! :whistle:

Itse en katso moisia lainkaan, mutta miehelle aina sanon, että vain sairaat ihmiset voi tehä tuollaisia filmejä! :whistle: :whistle:

Joskus käyny tuo mielessä, juu!
Että millanen ajatuksenjuoksu löytyy tollasten pätkien käsikirjoittajilta..?
Ja jos joku hullu oikeesti koittas kopioida noita juttuja esim noista Saw-leffoista :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Sawit on aika karuja :snotty:
Voi kun koittaisi pian taas aika että ehtii iltaisin kattelemaan leffoja. Ykkösen olen noistakin vasta nähnyt. Niitä ei varmaan enää edes saa mistään sillon kun meillä ipanat sen verran isoja että mahdollista katsoa rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Sawit on aika karuja :snotty:

Joo, niin on.
Mua vaan jäi nyt jotenki kamalasti ärsyttään kun se Jack sit kummiskin kuoli!!
Ku oli siis ollu ekasta jaksosta asti kumminkin elossa, niin oottelin ihan et se nyt sit selviäis. Mut ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ajattelin siinä ällöttävässä alussa, että Jigsaw pomppaa pää auki siitä ruumispöydältä sen ukon kimppuun. :x :x

Joo, ihan samat fiilikset oli!
Ja joteni se oli NIIIN ennaltaarvattava kohta, kun se nukke "poksahti" ja sielt lens ne jokku piikit sen naispoliisin päähän..

me katsottii tossa juuri pikku sunnuntaiviihteenä the passion of the christ ja se jos joku YÖK :x pitkäveteistä ruoskintaa ja kidutusta, verta ja epämäärästä taustamusaa :x

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
sit jos kauhusta tykkää ni kannattaa kattoo hostel leffat kans..niit on vissii 2...

Ne oli vielä hölmömpiä ku Sawit.

Voisko olla kummiski et toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..? :whistle:

No näinhän se on, et jos mä en jostain tykkää niin joku voi siitä ehkä tykätäkkin :D Oli vaan niin valtaisa pettymys kun täällä palstalla hehkutettiin Hostelia, et se on niiiiiiiiiiiin kauhee! Ja innolla odotin jotain kauheeta ja pelottaa, ja pas... kakan marjat. :whistle:

Mie en noita Saw-leffoja oo nähnyt yhtäään. Pitäis kyllä vannoutuneena kauhun ystävänä ne jostain hommata. :)

Onkos kukaan teistä nähnyt noita Hellraisereita? Täältä titaa kaikki löytyä hyllystä, voiskin tässä yrittää niitä taas pitkästä aikaa katsella. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Mie en noita Saw-leffoja oo nähnyt yhtäään. Pitäis kyllä vannoutuneena kauhun ystävänä ne jostain hommata. :)

Onkos kukaan teistä nähnyt noita Hellraisereita? Täältä titaa kaikki löytyä hyllystä, voiskin tässä yrittää niitä taas pitkästä aikaa katsella. :D

En muuton oo kattonu hellraisereita!
Monta kertaa ollu käsissä, mut ain on sit tullu otettua jotain muuta tilalle.
Ootko kattonu 13 Ghosts? Sekin on mun mielestä tosi hyvä!

Niin, Mirena En miekään Hosteleista tykänny. Jotenki vaan ei iskeneet.
Noi Saw:t kyllä juonellisesti heikkenee mitä edemmäs jatko-osissa mennään. Siis siinä ekassa jo se tarina oli musta aivan loistavasti keksitty. Vaik ainahan se tuppaa niin oleen, että ei jatkoista oo ensimmäiselle haastajiksi. =)

Mut kertokaas, onko joku jo käynyt kattoon sen The Eye?
Sehän on Ringin ja Kaunan tekijöiltä, ja vaikutti ainakin trailerien perusteella katottavalta. (musta Ring 1 oli aivan loistopätkä!!, kauna 1 ja 2 oli vähän pliisuja..)

Yhteistyössä