Yöisin suihkussa viihtyvä naapuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska naapuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis samaa olen koettant selittää,eikö suihkussa saa psetyä itsensä 10-15minuutissa vaan siellä ollaan joka kirotun aamu tunnin verran :(

Kukin tyylillään...
Mä en ainakaan saa itseäni puhtaaksi vartissa aina kun töistä kotiin tulen...
Vaikka olisin vain tiskin takana on silti todella paskainen olo,kun 12 tuntia on kiireessä ja nihkeän kuumassa ilmassa juossut pää kolmantena jalkana..
Jos olen keittiössä vielä pahempi...kaikki hajut tuntuu tarttuvan vaikka olis kokkihattu päässä ja kokkivaatteet ns suojana..
Ja pahin,välillä kun tulee tehtyä grilliin yötä...se rasvan haju ei lähde millään..hiukset saa pestä pari kertaa ennen,kuin tuntuvat puhtailta...

Mua ei ikinä ole häirinnyt kenenkään suihkussa käyminen yöllä..
Toivon,ettei mun naapureitakaan häiritse se,että itse käyn joskus aamuyöllä..
En mä kellekkään halua tahallani häiriöksi nimittäin olla,mutta en kyllä puhtaisiin lakanoihin paskaisenakaan mene...

[QUOTE="jemina";23790388]Ainakin kahden kerrostalon järjestyssäännöissä, missä olen asunut, on suihkussakäynti ollut kielletty hiljaisuuden aikana. Tottakai suihkussakäynti häiritsee taloissa, joissa se kuuluu HÄIRITSEVÄSTI muihin asuntoihin. Hyvä, jos itsellesi sellaista kämppää ei ole osunut kohdalle.[/QUOTE]

Taloyhtiön säännöissä voi niin lukea, mutta niitä ei tarvi noudattaa. Suihkussa ja wc:ssä käynti ei kuulu hiljaisuuden piiriin. Tästä oli juuri jossain lehdessä juttua.

Meillä eräs naapuri viihtyy tunnin suihkussa. On sanottu on vihjattu on koetettu vaikka mitä. Mikään ei auta, suikussa kun saa käydä kerrostalossa vaikka asut kerrosten välissä ja vaikka olet siellä tunnin,niin siellähän saat lotrata ja olla ilman että naapureista tarvii huolehtia.
Nyt olen 2viikkoa ollut paska vemäinen naapuri kun meillä samalla vesilinjalla putket (putkiremppa tulossa,)
kun jossain tällä linjalla otetaan vettä se vie omat paineet pois joten jos liikaa veden ottajia, ei tule vettäkään :D
No olen nyt 2 viikkoa harrastanut tätä että naapurissa kun vedenlorina alkaa 5-5.30 niin laitan meiltä hanat auki.
Tuli lappu naapurista että voisinko olla laskematta vettä kun on hiljaisuus ja kuitenkin hän käy suihkussa nopeasti töiden jälkeen joka ymmärrettävää sekä heiltä ei tule vettä jos me lasketaan vettä samaan aikaan samalla putkistolinjalla.
Ja meidän muiden nukkuminen ei ymmärrettävää,
jos toinen on suihkussa tunnin, vittu siis tunnin en tajua mitä se siellä tekee kun tunti meneekin. (huom ennekuin aletaan huutamaan jostain rasva grillityöstä niin ei tosiaan ole vastaavassa työssä)
Vittu,
jos naapuri saa hiljaisuusaikana huviksen tunnin ajan viihtyä suihkussa niin saan minäkin laskea vettä niin paljon kuin haluan käyn suihkussa tai en.
jeah, odottaen putkiremppaa alkavaksi nopeammin, terkuin paska naapuri joka haluaa nukkua.

Täytyy sanoa, että ymmärrän noita megasuihkuttelijoita sen jälkeen kun oma sisko sairastui. Ainoo, missä oli vähänkin hyvä olo, oli suihku. Jotenkin se vesi vei kipuja pois ja rentoutti. Että joskus näin.. Ymmärrän suihkuttelijaa, en lapsellista käyttäytymistäsi. Aina voi muuttaa pois.

Kiitos tuosta. Mutta jos on ihan pakko mennä yöllä suihkuun, niin kuinka kauan siellä saa olla, eli pitääkö suoriutua pois 5 minuutissa, vai saako olla esim. 20 minuuttia? Kysyn ihan tosissani, kun meidän taloyhtiössä ei saisi yöaikaan käyttää suihkua ollenkaan. Näin on taloyhtiön hallituksessa oleva naapurini sanonut : / Ja siis kaupungin asuntoja on nämä. Tästä asiasta on tullut minulle suorastaan painajainen, kun toisinaan en ehdi suihkuun illalla, ja sitten onkin kohta jo liian myöhä ja siis odotettava aamuun. Naapuri on jopa pudotellut postiluukusta lappuja, että VEDEN LASKEMINEN YÖLLÄ ON KIELLETTY!

No kyllä mun käsittääkseni saat olla vaikka sen 20min. Tottahan kannattaa naapureitaankin sen verran miettiä, ettei lotraa siellä tuntikausia (vaikkakin aika harva niin kauaa suihkussa viihtyy). Mutta pakkohan joidenkin on yöllä suihkussa käydä, esimerkiksi niiden töiden tms. takia.

Musta kuulostaa hassulta, että joku jaksaa oikeesti olla tunnin suihkussa. Mulle itselleni riittää ihan hyvin 10min. Kerta viikkoon saatan viihtyä jopa sen 20min. :P

No kyllä mun käsittääkseni saat olla vaikka sen 20min. Tottahan kannattaa naapureitaankin sen verran miettiä, ettei lotraa siellä tuntikausia (vaikkakin aika harva niin kauaa suihkussa viihtyy). Mutta pakkohan joidenkin on yöllä suihkussa käydä, esimerkiksi niiden töiden tms. takia.

Musta kuulostaa hassulta, että joku jaksaa oikeesti olla tunnin suihkussa. Mulle itselleni riittää ihan hyvin 10min. Kerta viikkoon saatan viihtyä jopa sen 20min. :P

Kyllä mä saisin sen tunninkin kulumaan jos ajelisin sääri,kainalo ym karvat jne..mutta eipä sitä tohon kellonaikaan töistä tulleena sellasiin suorituksiin jaksa ruveta.

Mä epäilen,ettei kukaan käy huvikseen naapureita ärsyttääkseen tohon aikaan suihkussa..
Jotkut tulee töistä,toiset ovat lähdössä töihin,toisilla saattaa olla kipuja joihin lämmin vesi auttaa tms...

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24243676:
Kyllä mä saisin sen tunninkin kulumaan jos ajelisin sääri,kainalo ym karvat jne..mutta eipä sitä tohon kellonaikaan töistä tulleena sellasiin suorituksiin jaksa ruveta.

Mä epäilen,ettei kukaan käy huvikseen naapureita ärsyttääkseen tohon aikaan suihkussa..
Jotkut tulee töistä,toiset ovat lähdössä töihin,toisilla saattaa olla kipuja joihin lämmin vesi auttaa tms...

Aivan, samaa mieltä! Ja joo kyllä mullakin menis aikaa sillon jos suihkussa ajelisin karvat jne. Mut mulla on tapana tehdä se saunassa. Tai en mä varmaan silti kuitenkaan ihan tuntia sais kulumaan, ehkä jonkun puolisen tuntia. :)

[QUOTE="diudiu";24244993]Siinähän vasta vuoden ympäristöteko! siis et kai ole tosissasi?!?[/QUOTE]

Viime kesänä tuli naapurin mummo valittamaan aiheesta. Nyt kun selitin sille asian niin sekin on pitänyt suihkua päällä.

Se on hyvä konsti vaikka palstalla teilattiinkimn

Jos naapuri käy yöllä suihkussa ja suihku lorottaa taukoamatta monta tuntia niin kyllä mielessä käy onkohan naapuri nukahtanut suihkuun. Meillä naapuri lotrannut vettä tällä hetkellä noin neljä tuntia. Liekö mielessä ilmankostutus. Tämä naapuri on tunnettu jo kahden tunnin taukoamattomista kauneussuihkuista. Kyllähän se ärsyttää kun itse yrität nukkua ja veden kohina käy öisin monta tuntia.

Siis pitääkö sen veden virrata kun ajelee karvojaan? Ei taida olla kulutuksen mukainen vesilasku...

Yhteistyössä