Yöh ku jännittää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
Kävin toissapäivänä työhaastattelussa. Siis ihan normi asiakaspalvelutyötä vaa. Mut helpottas tosi paljo ens vuoden suunnittelua, jos paikan sais.

Hakijoita oli 350(!). Haastatteluun otettiin 10. Joista minä siis olin yksi. Kaikkiaan otetaan 2 tai 3.

Ja mää vaan oon niiiiin kärsimätön. Sanoivat, että saattavat päättää jo pe. Mutta viimestään ma. Ja viikonloppuna voivat yhtä hyvin ilmoittaa, paikka kun on auki ma-su.

Valituille soitetaan, muut saavat mailin.

Mä oon ihan fanaattinen puhelimeni ja sähköpostin kanssa.

Miten tästä vois niinko oppia pois? Siis että ei aatteliskaa koko asiaa, vaan sitten vaan ku puhelu / maili tulee, ni huomais, et ai nii, tosiaa, nehä lupas ilmotella asiasta :laugh:

Mutta ei. Tauotonta paniikkia. Tai ainakin se häirittee ni mahottomasti tuola ajatuksissa het koko ajan. Vaikka ei ees iha supertärkee homma sinällää oo. Helpottaa kai tää ees iän myötä? Vai onko tää iha vaa luonnekysymys?

Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:
Toivottavasti saat paikan ja onhan siihen hyvä todennäköisyys. =) :hug: :flower:

Kiitos :)

Mutta yhtä suuri todennäkösyys sille, etten saa :xmas:

Tää jossittelu on kaikkein ärsyttävintä. Vuorotellen argumentoin itselleni, miksi tietenkään en saa paikkaa. Ja kohta jo toinen aivopuoliskoni alkaa kertoa mitä meriittejä minulla selvästi paikkaan on :laugh:

Näissä asioissa hyvät uutiset tulevat aina puhelimella.

Se oli vinkeä fiilis kaivaa soiva puhelin kesken lenkin taskusta ja todeta, että rekrytoija soittaa...

Mut sulla on kuitenkin ilmeisen hyvä työhakemus ollu, kun noin suuresta joukosta oot jatkoon päässy. Sillehän ei voi mitään, jos haastattelussa on jollain muulla menny paremmin. Mut tolla hakemuksella pääset seuraavaankin haastatteluun, jos tämä ei natsannukaan. =) Ja siinähän on se 33 prosentin mahdollisuus, että tämä natsaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen!:
Näissä asioissa hyvät uutiset tulevat aina puhelimella.

Se oli vinkeä fiilis kaivaa soiva puhelin kesken lenkin taskusta ja todeta, että rekrytoija soittaa...

..ja se, kun aina kun puhelin soi, niin säpsähdät. Ja varsinkin kun tunnistaa, että soittoääni on sellainen, mikä soi kun puhelu tulee numerosta, jolle ei ole asetettu omaa soittoääntä.

Ja sitten siellä onkin joku Sanoma Magazines :laugh:

Mut sulla on kuitenkin ilmeisen hyvä työhakemus ollu, kun noin suuresta joukosta oot jatkoon päässy. Sillehän ei voi mitään, jos haastattelussa on jollain muulla menny paremmin. Mut tolla hakemuksella pääset seuraavaankin haastatteluun, jos tämä ei natsannukaan. =) Ja siinähän on se 33 prosentin mahdollisuus, että tämä natsaa. :D

Näinpä. Ja toisaalta sitä miettii paljon, että oisko mun pitäny sanoo tossa kohtaa erillai. Vai oliko se hyvä just noin. Ja että onko sillä niinkään väliä mitä sanoo, vaan miten sen sanoo.

Ja että joo haastattelusta jäi hyvä maku suuhun. Ja tuntu, että meni hyvin. Mutta mitenköhän niillä muilla? :xmas:

Aika pahasti ne on sua kusettanu. Jos myyntityöhön olisi 300 paikkaa auki, sinne tulisi korkeintaa 3 hakijaa. Harva alkaa mitään inhottavaa provikkapalkkaista myyntityötä tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika pahasti ne on sua kusettanu. Jos myyntityöhön olisi 300 paikkaa auki, sinne tulisi korkeintaa 3 hakijaa. Harva alkaa mitään inhottavaa provikkapalkkaista myyntityötä tekemään.

Kun ei olekaan provikkapalkkainen. Ja muutenkin muotoilin asian väärin - kyse on siis asiakaspalvelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

Näinpä. Ja toisaalta sitä miettii paljon, että oisko mun pitäny sanoo tossa kohtaa erillai. Vai oliko se hyvä just noin. Ja että onko sillä niinkään väliä mitä sanoo, vaan miten sen sanoo.

Ja että joo haastattelusta jäi hyvä maku suuhun. Ja tuntu, että meni hyvin. Mutta mitenköhän niillä muilla? :xmas:

Mut se on hyvä ettei jääny harmittamaan tai p*skan maku suuhun.
:D Sitä kun ei voi tietää, onko samaa työpaikkaa hakenu joku järkyttävän karismaattinen ja valloittava ja ammattitaitonen henkilö...

..ja ihan siis osa-aikaduuni on. Kun opintojen ohessa sitä pitäski tehdä. Ja kuitenki tää melekosen iso opiskelijakaupunki on, joten en ihmettele lainkaan jos hakemuksia on oikeesti tullu vallan runsaasti.

Mut se on hyvä ettei jääny harmittamaan tai p*skan maku suuhun.
:D Sitä kun ei voi tietää, onko samaa työpaikkaa hakenu joku järkyttävän karismaattinen ja valloittava ja ammattitaitonen henkilö...

Sitähän sitä tuleekin mietittyä B)

Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä harmaana:
:'( Just tuli maili. Että ei.

Voi ei... :snotty: Seuraava onkin varmaan parempi työpaikka ja sulle. =)

:flower: Kiitos. Niinhän se pittää koittaa ajatella.

..perusteissa oli, että painotimme mahdollisuutta tehdä paljon vuoroja ja erityisesti aamuja. Ja tosiaan noi ei ollu mun "vahvuuksia" :D

Ja oishan tossa ollu paska palkka :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä harmaana:
:'( Just tuli maili. Että ei.

Voi ei... :snotty: Seuraava onkin varmaan parempi työpaikka ja sulle. =)

:flower: Kiitos. Niinhän se pittää koittaa ajatella.

..perusteissa oli, että painotimme mahdollisuutta tehdä paljon vuoroja ja erityisesti aamuja. Ja tosiaan noi ei ollu mun "vahvuuksia" :D

Ja oishan tossa ollu paska palkka :laugh:

Nonnih. Eli hyvä, ettet JOUTUNU. :laugh: :laugh:

Yhteistyössä