Yökkiruoat pinoon.

• Viestiketjun aloittaja me ollaan erilaisia
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Sushi, graavi kala, kaikki kasvikset (erityisesti porkkana), ihan kaikki hedelmät (aivan erityisesti ananas ja omena) , marjat, maito kaikissa muodoissaan, mannapuuro, riisipuuro, maksa, munuaiset ja sydän sekä muut sisäelimet, rusinat, viinirypäleet, hedelmät, voi, margariini, makaroni ja kammotuksena vielä riisi (tavallinen oksettaa, mutta jasmiini ja basmati ovat vielä hirveämpiä), kaslerliha, ihan kaikki makea (sisältää suklaan, kakut, leivokset, pikkuleivät, keksit, karkit, täytekakut, jäätelön)

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";29012304]Sushi, graavi kala, kaikki kasvikset (erityisesti porkkana), ihan kaikki hedelmät (aivan erityisesti ananas ja omena) , marjat, maito kaikissa muodoissaan, mannapuuro, riisipuuro, maksa, munuaiset ja sydän sekä muut sisäelimet, rusinat, viinirypäleet, hedelmät, voi, margariini, makaroni ja kammotuksena vielä riisi (tavallinen oksettaa, mutta jasmiini ja basmati ovat vielä hirveämpiä), kaslerliha, ihan kaikki makea (sisältää suklaan, kakut, leivokset, pikkuleivät, keksit, karkit, täytekakut, jäätelön)[/QUOTE]

Mitä sä sitten syöt?

[QUOTE="aloittaja";29012274]Eikö se sinusta ole sitten sitkeää ja kumimaista? Vai eikö sua haittaa se rakenne?[/QUOTE]

no onhan siinä vähän purtavaa mutta ei minusta kohtuuttomasti

oisko sulle tarjottu väärin kypsennettynä?

"aloittaja"
En kyllä voi sanoa ällöksi mitään ruokaa, jota en ole edes maistanut.

(Vaikka meduusakeitto tai apinanaivot KUULOSTAA lievästi sellaiselta äältä alkavalta sanalta, mutta kun en ole kumpaakaan koskaan edes maistanut niin mistä tietää kuinka hyviä ovat...)

Professional Griefer
peesaan, manna- ja riisipuuro mm. kuuluvat tähän joukkoon
Mä kyllä pidän maitoon tehdyistä puuroista, toki niihinkin laitan aina mehukeittoa tai esim kanelia.

En oo ikinä käsittänyt niitä, jotka laittavat esim. ruis tai kaurapuuron sekaan maitoa :x :x

Ja tajusinpa just, että kerran oon kesäkeittoakin syönyt ja se oli kyllä todella hyvää! Ehkä tekijä vaan osasi hommansa, tai mun maitomuuri on hajoamassa. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Maksa :x Se hajukin tainnuttaa mut :$ Mä olen nykyään kasvissyöjä mutta muistan erittäin elävästi sen maksakastikkeen hajun, hyi saakeli. Mä olen erittäin nirso muutenkin mutta se maksa on ainoa jota en VOI syödä.

-silakka & muikut, se haju & ne ruodot.. oikeastaan syön vain kirjolohta tai kalapuikkoja fileestä
- kesäkeitto
- salmiakki
- ananas pitsassa. kylmä ananas menee kyllä, mutta kuuma ..:x
- sienet missään muodossa
- voileipäkakku
- lanttulaatikko, porkkanalaatikko & rosolli. syön jouluisin vain riisipuuroa & rusinatonta maksalootaa
- karjalanpaisti. jos mies tekee sitä, otan vain lientä pottujen päälle. syynä se, etten halua mitään läskisiä paloja muljuamaan suuhun :x
- jos juomat saa mainita, niin en juo kaljaa enkä perusta normikahvista. kahviloiden makulatet kyllä menevät.
joskus tulee ihme kahvinhimo, mutta silloinkin se on enemmän " maito sokerilla & kahvilla",
en todellakaan juo kahvia maun vuoksi kuten esim. kaakaota

"uhu"
Merilevää sisältävät ruuat. Kaikki muu tähän asti maistamani menee. Täällä on lueteltu paljon mun herkkuruokia, esim. lipeäkala, silakkalaatikko, veripalttu, tilliliha, pinaattikeitto...

"eee"
Mä en tykkää etikasta (ja siten esim. suolakurkusta) enkä myöskään maksalaatikosta tai maksamakkarasta.

Kebabista en myöskään oikein tykkää, jokin siinä lihassa ällöttää.

"vieras"
-silakka & muikut, se haju & ne ruodot.. oikeastaan syön vain kirjolohta tai kalapuikkoja fileestä
- kesäkeitto
- salmiakki
- ananas pitsassa. kylmä ananas menee kyllä, mutta kuuma ..:x
- sienet missään muodossa
- voileipäkakku
- lanttulaatikko, porkkanalaatikko & rosolli. syön jouluisin vain riisipuuroa & rusinatonta maksalootaa
- karjalanpaisti. jos mies tekee sitä, otan vain lientä pottujen päälle. syynä se, etten halua mitään läskisiä paloja muljuamaan suuhun :x
- jos juomat saa mainita, niin en juo kaljaa enkä perusta normikahvista. kahviloiden makulatet kyllä menevät.
joskus tulee ihme kahvinhimo, mutta silloinkin se on enemmän " maito sokerilla & kahvilla",
en todellakaan juo kahvia maun vuoksi kuten esim. kaakaota
Mitä lihaa se miehesi oikein laittaa siihen karjalanpaistiin jos siinä läskiä on? Minun mieheni teki tänään sitä rotukarjanlihasta ja liha oli todella mureaa ja ei ollut kyllä läskiä nähnytkään.

vieras, minäkin
Minun oikeastaan ainut inhokkiruoka on maksakastike ja -pihvit. Ne vaan pyörivät suussa ja ennen lentää laatta, kuin saan ne alas. Maksalaatikko ja jauhelihaan jauhettu maksa taas menevät mukisematta alas. En voisi kuvitellakaan syöväni jostain siäelimestä tehtyä ruokaa (munuaismuhennos) ja kielenkin koostumus oli vähintään epämiellyttävä!

Yhteistyössä