Yökkäilenkö yksin?

  • Viestiketjun aloittaja Ottilia
  • Ensimmäinen viesti
Ottilia
Voi elämän kevät sentään...on aivan ihana asia, että vauva on tulossa rv 9+2. Mutta tämä ällötys senkuin pahenee ja kaikki hajut tuntuvat hyökkäävän nenään. Jopa vaatteitten pukeminen itselleni saa minut yökkäämään. Nyt jäin töistä lomalle, kun ei työntekoa ja yrjöämistä voi oikein yhdistääkään. Onko kohtalon tovereita joukossamme?
 
: )
Juu kyllä kohtalon tovereita löytyy, on ihan normaali oire. Menee yleensä rv16 mennessä ohi. Paitsi jos kuuluu yksi tuhannesta ""onnekkaisiin"" joilla sitä pahoinvointia riittää loppuun asti. Itse aloitin oksentelun rv6 ja yhä edelleen sama jatkuu (nyt rv32). Olen ollut töistä poissa monta kuukautta kun jatkuva oksentelu on vienyt voimat : (

Toivottavasti sinun olosi pian hellittää ja pääset nauttimaan raskaudestasi! Tsemppia ja hyvää vointia!
 
lilli
Et todellakaan ole ainoa ongelmassasi! Vaikka tämä kuulostaa sinusta varmaan kauhealta ja yökkäät jo tästäkin, mutta yritä syödä säännöllisesti.. Pahin olo tulee kun masu on tyhjä.. Syö mitä vain tekee mieli, nyt ei kai ole kiellettyä syödä epäterveellisestikin kunhan olo paranee.
Itselläni oli kovia oksennuspuuskia 6-9 viikoilla mutta nyt alkaa jo helpottamaan. Ja hyvähän se on tietää minkä takia tässä välillä joutuu kärsimään :) Kerrohan joskus milloin olosi helpottuu! Toivottavasti pian.
Tsemppiä!
 
Hansu
Tiedän miltä tuntuu...Yökkäilin viikot 7-12. Jos yhtään lohduttaa niin viikolla 14 olo alkoi helpottaa ja nyt viikolla 15 en ole oksentanut enää yhtään ja voimatkin alkavat palata. Olen entiselläni ja suorastaan energinen. Voimia ja toivotaan, että sun ei tarvi kärsiä pitkään. Jos yhtään lohduttaa, niin luin jostain, että keskenmenoriski on pahoinvoivilla hieman alhaisempi. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä