Kenties vähällä, mutta ei tuokaan kivaa ollut. Pahimpana päivänä oksensin yli 10 kertaa. Toiset selviää kokonaan ilman pahoinvointia, sekös vasta epäreilua onkin.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Voi että kylläpäs Emppuuu ja jdalmiina ootte päässy vähällä pahoinvoinnin suhteen. Mä oksensin aiemmissa raskauksissa alusta (siittä hetkestä kun menkkojen olis pitäny alkaa) synnytykseen asti (tai oikeestaan pahoinvointi loppu n. viikko synnytksen jälkeen) Täytyy toivoa et tällä kertaa minäkin pääsisin vähemmällä =)
Juu ei varmastikaan ollut kivaa. Anteeksi, ei ollut tarkoitus vähätellä!!!Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Kenties vähällä, mutta ei tuokaan kivaa ollut. Pahimpana päivänä oksensin yli 10 kertaa. Toiset selviää kokonaan ilman pahoinvointia, sekös vasta epäreilua onkin.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Voi että kylläpäs Emppuuu ja jdalmiina ootte päässy vähällä pahoinvoinnin suhteen. Mä oksensin aiemmissa raskauksissa alusta (siittä hetkestä kun menkkojen olis pitäny alkaa) synnytykseen asti (tai oikeestaan pahoinvointi loppu n. viikko synnytksen jälkeen) Täytyy toivoa et tällä kertaa minäkin pääsisin vähemmällä =)