Yök. pahoinvointia =(

vieras
Täydet sympatiat! Mulla kuopus on kesävauva eli kärsin jouluna kaikkein kamalimmat pahoinvoinnit. Se joulu oli jotain ihan kamalaa, kun oli niin ihania herkkuja, joita tiesi haluavansa mutta joita ei pystynyt kuitenkaan ottamaan :)

Sympatia pisteet myös täältä! Viime joulu meni pahoinvoinnin vallassa jota kesti kuukauden.. Ei puhettakaan jouluherkuista :LOL: Tk:n tiputuksessa sai kulkea senkin edestä :/ Mutta nyt ihana pikkumies jolla ensimmäinen joulu :heart:

minä
Voi että kylläpäs Emppuuu ja jdalmiina ootte päässy vähällä pahoinvoinnin suhteen. Mä oksensin aiemmissa raskauksissa alusta (siittä hetkestä kun menkkojen olis pitäny alkaa) synnytykseen asti (tai oikeestaan pahoinvointi loppu n. viikko synnytksen jälkeen) Täytyy toivoa et tällä kertaa minäkin pääsisin vähemmällä =)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Voi että kylläpäs Emppuuu ja jdalmiina ootte päässy vähällä pahoinvoinnin suhteen. Mä oksensin aiemmissa raskauksissa alusta (siittä hetkestä kun menkkojen olis pitäny alkaa) synnytykseen asti (tai oikeestaan pahoinvointi loppu n. viikko synnytksen jälkeen) Täytyy toivoa et tällä kertaa minäkin pääsisin vähemmällä =)
Kenties vähällä, mutta ei tuokaan kivaa ollut. :) Pahimpana päivänä oksensin yli 10 kertaa. Toiset selviää kokonaan ilman pahoinvointia, sekös vasta epäreilua onkin.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kenties vähällä, mutta ei tuokaan kivaa ollut. :) Pahimpana päivänä oksensin yli 10 kertaa. Toiset selviää kokonaan ilman pahoinvointia, sekös vasta epäreilua onkin.
Juu ei varmastikaan ollut kivaa. Anteeksi, ei ollut tarkoitus vähätellä!!!

Yhteistyössä