´Mies30`
Tämä tapahtui jo vuosia sitten. Olin silloin ujo ja naisten suhteen melko kokematon. Neitsyyden sentään olin jo menettänyt yhden mukavan, minua kaksikymmentä vuotta vanhamman naisen kanssa. Sinä iltana menin yhden kaverin synttäreille. Laittaiduin tietysti kunnolla ja pillua teki mieli, niin kuin aina. Panetusta vaan lisäsi muutama juotu olut. Tiesin, että siellä juhlissa on paljon kauniita nuoria naisia. Ja niin siellä olikin. Pyöreäpeppuisia nuoria meikattuja naisia. Jotkut oli pukeutuneet lyhyisiin hameisiin ja jotkut tiukkoihin housuihin. Ja useimmilla rinnat näkyi melkein puoliksi avoimista kauluksista. Tuntuu, että he oikein halusivat miesten katseet pukeutumisellaan ja käytöksellään. En voinut kuin kuvitella, millainen nautinto olisi ollut, jos olisi saanut jonkun niistä naisista sinä iltana. Nauttia terhakoista rinnoista. kiinteästä pepusta, nuoresta pillusta... Naista teki mieli, niin että pahaa teki. Lähes kokematon, kun olin. Olin siihen aikaan onnistunut tutustumaan yhteen rehevään, neljän kymmenen ikään ehtineeseen naiseen. Oltiin nähty muutaman kerran aikaisemmin ja minulle oli jäänyt hänestä hyvin myönteinen kuva. Siellä juhlissa keräsin sitten rohkeutta ja lähetin kyseiselle naiselle tekstarin. Kysyin siinä lähinnä kuulumisia ja kysyin myöskin, että olisiko mahdollista nähdä vaikka jo tänä iltana. No se nainen vastasi ja sanoi että oli jo pidempään odottanut viestiä minulta. Hän sanoi, että lapset olivat pois tämän viikonlopun ja että hän olisi yksin kotona. Olin kuulema tervettullut kylään. Oli mahtava ja kiihottava tunne, kun tiesi että saisi mennä vielä samana iltana kylään naisen luokse ja olla siellä hänen kanssa kahden. Jatkuu...