yo-lahjaraha, onko noloa..

  • Viestiketjun aloittaja köyhäilyä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:
viepä sitten se 10 siellä kortin välissä ja kukkasen, eikös se sitten riitä jos ihan absolutisteja kaikki siellä on, jotenkin taas haiskahtaa tääkin alotus ????
Miks haisee? Kyllä esim. lestadiolaiset, helluntaiseurakuntalaiset ja jehovantodistajatkin lukee itseään ylioppilaiksi, vaikka eivät käytä alkoholia?!
 
vieras
Ei tarvi hävetä, pääasia oli ainakin minusta ainakin että tuli käymään :) Ja jos tuntuu ikävältä antaa 10? niin osta jotain esim. se kuoharipullo tai joku muki. Esim. Kultakeramiikalta on juuri ilmestynyt sellainen ihana mansikkamuki.
 
Minä voisin viedä ihan vaan sen kympin ja kortin ja ruusun. Jos lahjaksi saamastaan rahasta kehtaa valittaa niin toivottavasti kadottaa vahingossa koko rahan.

Ja ei ainakaan niissä juhlissa missä minä olen käynyt niin olla julkisesti koko kansan nähden katsottu kuinka paljon kukin on laittanut.
 
Tuumailija
Pääasia pitäisi olla että muistaa tulla käymään ja onnittelemaan.
Mutta 10eurolla saa montakin kivanoloista muistoesinettä.Ja kortti päälle.
Nätti kukkaasetelma,lahjaesineitä on kaupat täynnä,,ja kympillä saa varmasti.
Kuoharipullokin on ihan kiva,mutta mulle olis ehkä tärkeintä että jää muistot.
Kuoharipullosta jää krapula.. Heh.
Mutta kaunis pullo rusetteineen,on hieno lahja,sekin.
Hyviä juhlia.
 
pohojalaane
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin jajos vielä puolustan tuota kymppiäni niin mun vanhemmat menee kyllä juhliin ja antaa kai ihan hyvän lahjan ja kaikki sisarukset erikseen.. että kyllä meidän "perheeltä" sinne on yhteensä rahaa menossa. mut eipä siinä kun minut on kuitenkin erikseen kutsuttu, niin ei oikein enää voi lyöttäytyä vanhempien selän taakse. ja vanhemmilta pyysin jo että jos saisin nimen samaan korttiin niiden kanssa ja antaisin sen kympin niille, mut ne halus et kaikki erikseen muistaa jos tahtoo.
Ompas erikoinen asenne vanhemmillas, jos tietävät tilanteenne. kyllä meidän suvussa vielä kolmikymppisetkin lapse saattaa mennä vanhempien lahjaan mukaan vaikka ihan näennäisestikin eikä kukaan kato pahalla.
tätä ihmettelin minäkin.

 

Yhteistyössä