Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 11:00 teerenpilkku kirjoitti:Nyt olen tosi tyytyväinen. Miehen serkulle ja samalla myös lapsemme kummi ajattelin ensin antaa sitä paljon haluttua rahaa. Mutta raha-lahja tökkii minulla kovasti aina antaa. Menin siis ja hankin Marimekon ison pyyhkeen, 2xpikkupyyhkeen ja Iittalan pallo-tuikkulyhdyn. Pitäisin ainakin itse lahjaa tarpeellisena ja mukavana.
Itse mietin mitä sain vuosia sitten yo -lahjaksi ja tavarathan muistin (ainakin osan) , sekä niiden antajat. Rahoja en ikäväkyllä ja en niillä myöskään mitään isoa hankkinut muistini mukaan, menivät pankkitilille ja käyttöön varmaankin mieluisina.
Toivottavasti tuo minunkin lahja ilahduttaa. Itselläni menee ajatus niin, että oudommalle voisin rahaa antaa, mutta läheisemmälle lahjan jos vain keksii mielestään sopivan.Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 15:18 hmmm kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 11:00 teerenpilkku kirjoitti:Nyt olen tosi tyytyväinen. Miehen serkulle ja samalla myös lapsemme kummi ajattelin ensin antaa sitä paljon haluttua rahaa. Mutta raha-lahja tökkii minulla kovasti aina antaa. Menin siis ja hankin Marimekon ison pyyhkeen, 2xpikkupyyhkeen ja Iittalan pallo-tuikkulyhdyn. Pitäisin ainakin itse lahjaa tarpeellisena ja mukavana.
Itse mietin mitä sain vuosia sitten yo -lahjaksi ja tavarathan muistin (ainakin osan) , sekä niiden antajat. Rahoja en ikäväkyllä ja en niillä myöskään mitään isoa hankkinut muistini mukaan, menivät pankkitilille ja käyttöön varmaankin mieluisina.
Kyllä opiskelija varmaaan siitä rahasta on kiitollisin...
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 17:16 teerenpilkkuharmaile kirjoitti: