Ympärileikkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häh?

Vieras
MItä sanoisitte, jos miehenne menisi ympärileikkaukseen?
Kuinka monen mies on ympärileikattu?
Tekeekö sen monikin vain huvikseen vai onko joku lääketieteellinen peruste?
Ainahan pesemätön mulkku on pesemätön mulkku, mutta jos se ei ole irti tipahtanut nelikymppiseen aikuisikään mennessä, ja pesemällä lähtee puhtaaksi, niin mitä sitä enää leikkelemään?

Kertokaas. MInä pidän itse ympärileikkaamattomista mulkuista- onneksi vain yhdestä, joka peseytyy, joten ei tarvitse mitään juustoja haistella.

Eikö se nyt ole seksissäkin parempi että mulkulla on ympärysmittaa ja liikkuvia osia esinahan puolestakin, muutenhan se on pelkkä puikko?

MIksi miehen pitäisi mennä ympärileikkaukseen?

Jos naapuriinne mutttaisi ympärileikattu pikkutyttö? Antaisitteko siunauksen, jos poika rakastuisi häneen. Jos ette, mitä teette, ettei tämmöistä kärsimystä olisi?

Mieheni on ympärileikattu. Pidän hänen kyrvästään kovin. Nam. Mutta niin, leikattu on siksi, että esinahka oli liian tiukka.. Pidän enemmän mieheni leikatusta kalusta, kuin leikkaamattomista.

viikonloppuna tapasin ekan kerran miehen, joka oli ympärileikattu. En tiennyt yhtään, miten hyväillä häntä kun ei ollut mitään mitä ""liikutella edestakaisin"". Tuntui, että satutan miestä. Niinpä en sitten uskaltanut lopulta tarttua siihen vehkeeseen. Miten minun olisi pitänyt toimia? Kostuttaa kourani?

kai siihen mitään erityisvinkkejä ole. Vertailua ""luomuun"" en osaa tehdä, sillä molemmat pitkäaikaiset suhteeni ovat olleet miehiin, jotka ovat olleet leikattuja.

Ei tarvitse kostutella erikseen. Kyllä kysymällä tai ilmeitä seuraamalla ne oikeat otteet löytyvät...

Sille, joka vertasi naisten ympärileikkaukseen; jos tytölle on tehty radikaali leikkaus, niin tilanne ei ole mitenkään verrattavissa miehen ympärileikkaukseen. Silloin ei kipujen vuoksi ole halua seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Jos tytölle on tehty livempi, seremoniaalinen leikkaus, ei sitä edes huomaa, eikä vaikuta (muutoin kuin kasvatuksen kautta) seksuaalikäyttäytymiseen.

Ja ennen kuin saan näitä ""nekrun****ia"" vastineita; molemmat leikatut ovat olleet ihan ehtaa suomalaista tavaraa, jälkimmäinen ollut käytössä jo yli 10 vuotta...

Kyllähän siinä eroa on veteleekö esinahkaa edestakakaisin vai ei. Minä en osaa myöskään tehdä mitään jos leikattuun törmään. Eihän kuivannihkeää vartta voi kitkatta hangata!

Yhteistyössä