Ymmärtääkö tästä jotain???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Well, well (nimi), I'm not stupid!!! I'll wait your picture (and hope it's good!!) and wont send you anything before it and before explination. If you want something with me, you will be my slave...I'll send you but after you!!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Well, well (nimi), I'm not stupid!!! I'll wait your picture (and hope it's good!!) and wont send you anything before it and before explination. If you want something with me, you will be my slave...I'll send you but after you!!

Jopas, jopas () , en ole tyhmä. mina odotan sinun kuvaasi (ja toivottavasti se on hyvä) , enkä lähetä sinulle mitään ennen sitä ja ennen selitystä. Jos haluat jotain minun kanssani olet orjani, minä lähetän sinulle mut sinun jälkeesi..

Niin ja on vähän kyl vitsinä et ei oo tarkotus ollakaan niin vakavaa enkä lady domina ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Anteeksi, mutta miksi haluaisit kirjoittaa jollekin noin? Saako kysyä? :)

Yritän vaan saada tietoon etten tee kaikkea mitä hän haluaa jne..ja on vähän semmosta pilailua ja leikkiä meidän välillä :) Tajuuks tost jotain vai onks hirveesti virheitä??

mut annat itsestäsi ehkä liian domina kuvan niin mies ton tulkitsee...tietty jos tykkääät sellaisesta sit ok..jos jenkki mieti ettet anna liian halpaa kuvaa itsestäsi, jenkkinaiset ovat pihtareita (ei sekisä ennen avioliittoa/ekoilla treffeillä)siis kunnolliset naiset. laittaisin loppuun i´ll send to you my picture but you first! ja alkuun send to you anything

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Jopas, jopas () , en ole tyhmä. mina odotan sinun kuvaasi (ja toivottavasti se on hyvä) , enkä lähetä sinulle mitään ennen sitä ja ennen selitystä. Jos haluat jotain minun kanssani olet orjani, minä lähetän sinulle mut sinun jälkeesi..

Niin ja on vähän kyl vitsinä et ei oo tarkotus ollakaan niin vakavaa enkä lady domina ;)
Well well, Pertti, what kind of fool do you take me for? I am waiting for your picture, (and it better be good! ;) ) and until I get it - a proper explanation enclosed - I won't send you mine. If you want something to happen between us, prepare to be my slave... So me yours and I'll show you mine... ;)

Aika pölöä, mutta jos pölöt viestit on teidän juttu niin mikäs siinä.

Yhteistyössä