N
neil
Vieras
Kyllä ymmärtää. Puhutaan paljon ja kuunnellaan toisiamme. Joskus tuntuu, että mies on parempi kuuntelija ja keskustelija kuin minä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ymmärrä. Painostaa avautumaan ja kertomaan huolista ja murheista, mutta sitten jos kerron, niin suhtautuu niihin vähätellen. Ei siis kannata kertoa mitään. Lisäksi, jos kertoisin kaikkein henkilökohtaisimpia ja kipeimpiä asioita, niin saisin ne silmilleni seuraavassa riidassa. Tuntuu, että niitä "salaisuuksiani" käytetään minua vastaan sopivan tilaisuuden tullen, joten en todellakaan paljasta mitään.
Samaa paskaa täälläkin.
Tuskin mies perusluonteeltaan koskaan muuttuu...jos on sitä sorttia joka tykkää vähätellä puolisonsa ajatuksia ja käyttää lyömäaseena tälle arkoja asioita, niin mun on tosi vaikea uskoa että se miksikään muuttuisi. Pahenee vaan kun aikaa kuluu ja loppukin rakkaus vähenee.Sitä itseään nimenomaan. Jos olisi kristallipallo, jolla näkisi että tuleeko tämä ikinä paranemaan ja millä keinoin, niin olisi paljon helpompi tehdä päätöksiä.
Sitä itseään nimenomaan. Jos olisi kristallipallo, jolla näkisi että tuleeko tämä ikinä paranemaan ja millä keinoin, niin olisi paljon helpompi tehdä päätöksiä.
Miä oon tässä tahkonnu tunteiden kanssa ja en osaa päättää lähteäkö vai jäädä. Kumpi on paerempi lapsille ja mulle. Mutta mä olenkin sanonu että olen pelkuri enkä saa päätöstä aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä kiitos :);25300303:Lyhyesti kysyttynä, voitko keskustella miehesi kanssa esimerkiksi tunteistasi ja huolistasi niin, että miehesi ymmärtää ja kunnioittaa mielipidettäsi? Kertoo ehkäpä vielä oman rakentavan mielipiteensä?
Tilanne on se, että omassa parisuhteessani näin ei ole. Jos haluan keskustella tunne-elämästä, parisuhteen ongelmista tai jostakin muusta, mies suuttuu, teilaa mielipiteeni ja poistuu tilanteesta. Rakentava keskustelu on ihan täysi mahdottomuus, hän hyvin harvoin myöntää olevansa väärässä tai pahoittelee, vaikka aihetta todella olisi. Muuten asiat ovat hyvin, mutta tämä hiertää minua pahasti... Haluaisinkin tietää onko normaali palstalaisen parisuhde avoin ja kunnioittava, mieskin keskustelutaitoinen tunne-elämän suhteen?
Hei onko nämä erikoiset miehekkeet, joita keskustelussakin tullut esille, olleet aina samanlaisia? Ette sitten seurustelun alkuvaiheessa huolestuneet, jos mies ei ole osannut keskustella tai on käyttänyt kerrottuja huolia ja salaisuuksia aseena.
Kyllä meilläkin on hieman vähättelevä asenne minua kohtaan. Ja vähän se päähänpinttymä, että minä liioittelen asioita ja keksin ongelmia. En tiedä, saattaahan siinä tietenkin olla jotain perääkin, ei tässä enää tiedä mitä ja ketä uskoa.![]()
Samaa täälläkin, varsinkin viimeisen lauseen allekirjoitan täysin. Se tästä lähtemisestä jne. vaikean tekeekin.