ymmälläni miehen muutoksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miriam..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miriam..

Vieras
Minulla on pienoinen ongelma, koska en nyt oikein tiedä, mitä ajatella poikaystävästäni. Olemme seurustelleet n. puoli vuotta, alku oli ihanaa! Mutta nyt hän on muuttunut jörrikäksi, siis ei puhu paljoa, saatikka koskettele enää samanlailla kuin ennen. Hän myös ahdistuu, jos puhun tulevaisuudesta, vaikka alussa itse puhui lapsista ja yh-teenmuutosta. Nyt ei mitään. Muutin lähemmäksi häntä n. 2kk sitten, kun sain hyvän työpaikan, tämän jälkeen ei ole enää tosiaan ollut lapsista tms. puhetta. Päinvastoin, hän ahdistui kerran niin paljon kun puhuin tulevaisuudes-ta, että teki riidan pienestä ja hävisi viikoksi. Jonka jälkeen hän tuli, halasi, oli ihana pari viikkoa ja sitten taas ta-kaisin jörrikkä-olemukseen. Hän kyllä sanoo rakastavansa ja olevansa onnellinen, mutta silti, en pysty luotta-maan. Hänellä on myös myspacessa omalla nimellään sivusto, jossa hän on -sinkku-statuksena, vaikka naamakir-jassa olemme parisuhteessa.

Minulla on vaikea menneisyys miesten kanssa, joten luottamus on herkillä, minua on petetty pahemman kerran ja haavat ovat vieläkin, kahden vuoden, jälkeen ruvella. Itse teen suhteen eteen kaiken. Hemmottelen miestäni, hie-ron häntä työpäivän jälkeen, teen ruokaa ja keitän kahvia aamuisin ja teen aamupalaleivät. Samalla annan hänelle omaa tilaa ja aikaa tehdä harrastustaan, en vaadi, en mäkätä.. kosketus on tärkeää minulle, joten kosketan häntä.. joskus kun hän ottaa minut iltaisin syliinsä, olen onnellinen.. en tiedä, onko vika minussa? Olenko jotenkin huono tyttöystävä? Kannustan häntä keikoille ( hän harrastaa siis musiikkia) ja autan mahd. tavoin häntä näissä asioissa. Olen mukana myös keikoilla ja pidänkin heidän musiikistaan. Hän on kohtelias ja kunnon mies, mutta toi mitä alussa kerroin, vaivaa minua.. olenko liian vainoharhainen?

Oliskohan niin, että mies ei ole valmis sitoutumaan? Vähän vaikuttaa siltä, että hän ei tiedä mitä haluaa.

Jos netissä on statuksena "sinkku" parisuhteessa elävällä ihmisellä, se kertoo jo aika paljon kyseisestä ihmisestä.

Kaiken lisäksi, jos olette seurustelleet vasta noin vähän aikaa, niin ei niiden tunteiden olisi luullut nyt jo haalenneet.

Itse olen seurustellut yli vuoden nykyisen kanssa, ja suhde on samanlainen kuin alussakin, ellei vain parane mitä kauemman aikaa yhdessä menee. Tunteet kasvaa, samoin kuin läheisyys ja tulevaisuutta suunnitellaan entistä enemmän.

Kysy suoraan siltä mieheltä, että mitä hän tahtoo elämältään, ja oletko sinä se kenen kanssa haluaa olla vai ei.
Turhaan kulutat aikaa miehen kanssa jolle olet se ja sama.

Kommentoin vain tuota kohtaa status netissä. Itselläni ei ole mitään infoa FB:ssä siitä seurustelenko vai en. Pelkkä nimi siis näkyy. Ehkä ap:n mieskin on jättänyt vain vaihtamatta statuksen laiskuuttaan, koska sivuja saattaa olla monen monta, jossa on tiedot itsestä. Ite en ainakaa juuri jaksa päivitellään nettiin yhtään mitään suuriakaan elämän muutoksiani. Noin niinkuin muutoin käytän nettiä kyllä ihan päivittäin sekä meiliä.

Alkuperäinen kirjoittaja laiska netin käyttäjä:
Kommentoin vain tuota kohtaa status netissä. Itselläni ei ole mitään infoa FB:ssä siitä seurustelenko vai en. Pelkkä nimi siis näkyy. Ehkä ap:n mieskin on jättänyt vain vaihtamatta statuksen laiskuuttaan, koska sivuja saattaa olla monen monta, jossa on tiedot itsestä. Ite en ainakaa juuri jaksa päivitellään nettiin yhtään mitään suuriakaan elämän muutoksiani. Noin niinkuin muutoin käytän nettiä kyllä ihan päivittäin sekä meiliä.
laiska netin käyttäjä on FB:ssa? Ja monen moisilla sivuilla, joita ei edes muista?

Alkuperäinen kirjoittaja erinperin:
Alkuperäinen kirjoittaja laiska netin käyttäjä:
laiska netin käyttäjä on FB:ssa? Ja monen moisilla sivuilla, joita ei edes muista?

Itse olen juuri tuollainen. Facebookit ja MySpacet ynnä muut löytyvät, mutta en ole aktiivinen missään noista. Olenpahan vain sattunut joskus tekemään profiilit noihin.

"tse teen suhteen eteen kaiken. Hemmottelen miestäni, hie-ron häntä työpäivän jälkeen, teen ruokaa ja keitän kahvia aamuisin ja teen aamupalaleivät. Samalla annan hänelle omaa tilaa ja aikaa tehdä harrastustaan, en vaadi, en mäkätä.."

Oletkohan liian kiltti ja annat enemmän kuin mies? Ei pidä olla liian antelias, ja antaa enemmän kuin toinen. Hänen pitää jollain lailla tuntea ansainneena hyvä kohtelu, eli jos hän on hyvä sinulle niin samaa takaisin.

Luin yhdestä kirjasta, jonka nimi on "Why men love bitches". En tiedä pitääkö siinä oleva asia paikkansa, mutta ainakin kirjan alku vaikutti melko järkevältä.

Vai että tekee parisuhteen eteen KAIKEN.

Mistä sitä tietää, että haluaako toinen valmiiksi voideltua leipää? (=esimerkki)

Jos tuossa ajassa parisuhde tuntuu työltä, niin miettisin itsekin kannattaako jatkaa. Parisuhde, mikä tahansa ihmissuhde tarvitsee huoltoa, mutta tarvii olla aika kriisi, että tarvitsee TYÖTÄ... ja jos parisuhde tuntuu työltä, siltä että sille antaa kaikkensa muttei saa mitään palkaksi - huono soppari.

Ja se, että vain itseään voi muuttaa. Jos sinulla on haavoja menneestä, niin anna ajan kulua, kunnes tunnet vain arvet. Et sinä voi suorittamalla saada itsellesi elämää.

Kun olet noin vähän aikaa seurustellut, jätä se mies. Kyllä löydät sellaisen joka sinua rakastaa. Tuntuu että tämä ei enää rakasta sinua.

Miehiä ja junia tulee...

Mietin saatko sinä mieheltä hemmottelua ja tekeekö mies kaikkensa sinun eteen? Kehuuko sinua ja sanooko rakastavansa sinua. Jos antaa itsensä toisen käyttöön noin perusteellisesti pitäisi myös saada tilalle jotain. Ei riitä se, että itseltään vaatii mahdottomia. Mistä tiedät oikeasti sen, onko mies tyytyväinen kun passaat koko ajan. Voi olla, että mies pitää sinua itsestään selviönä, että olet sellainen joka pitää miehen hyvällä tuulella. Miksi mies on niin jästipää ja tekeytyy tuollaiseksi puhumattomaksi pääksi, että sinulle tulee jotenkin paha mieli kuitenkin kun epäilet miehen viattomuutta? Hiukan omituista käyttäytymistä mieheltä hävitä viikoksi jonnekkin, minne hän meni? Mies on omituinen eikä tunteille jää tilaa eikä halua selvittää teidän keskeneräiseksi jääneitä asioita. Mitä mies antaa sinulle`? Tunnetko olevasi maailman onnellisin nainen hänen rinnallaan. Jos olet miehen silmissä maailman ihanin nainen, niin mies jumaloisi sinua ja tekisi kaikkensa sinun eteen. Mistä tiedän, olenko miehen silmissä se ainoa. Kun pyydän melkein mitä tahansa mieheltäni, hän tekee ei aikaile vaan yrittää toteuttaa haluamani asian. Ja vielä perään kysyy, olenko tyytyväinen. Asiat voivat olla ihan pieniä pyyntöjä, eivät mitään mahdottomia toteuttaa.

Työhän oletta tuosta seurustelusuhteesta ihan eri aaltopituuksilla. Sinä kampittamassa miestä sitoumuksiin ja isoihin ratkaisuihin ja mies vasta tutustelemassa. Ei ihme, jotta se pakittaa.

Ota hyvä tyttö järki käteen ja ajattele itseäsi. Ei miestä väkisellä oteta. Jos mies on tosissaan, hän piirittää sinua itse. Olet mennyt reippaasti asioiden edelle!!! Yksi perusasia kannattaa muistaa:
Anna miehen metsästää sinua, ei koskaan päinvastoin. Luonto on sen silläviisiin järjestänyt, jotta uros piirittää sitä naarasta, jonka on itselleen merkannut. Liian aktiivinen naaras vain pelottaa uroksen tiehensä.