ylppäri-lahja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja atono
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

atono

Vieras
ystäväni ylioppilasjuhlat ovat pian ja ensimmäistä kertaa kun olen menossa moisiin juhliin niin kysynkin mitä voisin ostaa lahjaksi?? riittääkö kortti ja ruusut vai? rahaa ei ole paljon.. mitä korttiin voisi kirjoittaa ja onko tuolla kaupassa ihan noita ylioppilaskortteja? :D <-- hahah,olen kyllä tyhmä !! mutta tosiaankin olen ensimmäistä kertaa tässä tilanteessa niin auttakaas tyhmää :D

Jos on asunut vanhempien luona ja on lähdössä opiskelemaan niin esim kattila jossa hernekeittopurkki ja makaroonia tms. eli semmonen starttipaketti. Ei oo kovin kallis. Toki pelkkä ruusu ja korttikin riittää ja kaupasta löytyy kyllä YO-kortteja ihan valmiina.

kaupassa on valmiita kortteja, joihin ei tarvitse kuin laittaa oma nimesi jos et halua riimitellä. Ja voit mennä pelkkien ruusujen ja kortin kanssa. Jos lahjan haluat ostaa niin ei se ´tarvitse olla kallis, ystävänä varmasti tiedät mistä pienistä jutuista kaverisi tykkää esim joku hopeinen koru (niitä saa jo kympillä)

Alkuperäinen kirjoittaja kohta valmis:
...kiva lueskella näitä ketjuja. :D Sehän ihan riippuu asuuko itsenäisesti vai ei.. joku kiva maljakko ruusuilla ois mukavampi kun pelkät kukat..

kaverini asuu vanhempiensa luona vielä. tämä kaverini on minua muutaman vuoden nuorempi ja aikoinaan oltiin todella hyvät ystävät. nyt olemme hieman erkaantuneet koska minä aloin tekemään lapsia ja kaverini opiskeli ja eli nuoruuttaan :D tällä siis yritän sanoa etten aivan tarkkaan tiedä mitä hänelle ostaa :( :)

Kaverille riittää ihan yksi iso ruusukin (tosin kimpun pieniä saa suunnilleen melkein samaan hintaan) ja kortti. Kaupasta löytyy kyllä valmiita.

Kukkavaaseista on monella pulaa lakkiaispäivänä, monilla on ruusuja sitten ihan ämpärissä.

Ei kaverit yleensä vie muuta kuin ruusun (tai jonkin muun kukan) ja kortin ja korttikin on yleensä sellainen pieni kukkakaupasta ruusun mukana saatava. Yleensä kun kaverit saa kiertää kymmen kunta paikkaa, niin ei ole mitään järkeä ostaa jokaiselle lahjaa, eikä kyllä yleensä ole rahaakaan.

Yhteistyössä