ylpeänä kertoilen

  • Viestiketjun aloittaja äitikin
  • Ensimmäinen viesti
äitikin
Kesäkuussa muutaman kerran ehdotin pojalle, että jos hän antaisi tuttinsa muumeille(sen jälkeen ei asiasta puhuttu). Olimme viime viikolla muumimaailmassa niin herra nähtyään muumin kävi käsilaukullani ja juosten antamaan tutin sinne. Melkoinen muisti hänellä.
Hienosti on mennyt vaikka toisena yönä hän kyselikin että voitaisiinko se mennä hakemaan vielä takaisin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2004 klo 17:04 mä vaan kirjoitti:
No mitä ylpeilemisen aihetta tossa oli. Meillä ei käyttäny tuttia ollenkaan B)
[/quote
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2004 klo 17:04 mä vaan kirjoitti:
]

No eiköhän siinä ole eroa jos toiselle on annettu namua ja toinen ei ikinä ole siitä kuullutkaan!Hieno homma sanon minä!Meillä vielä yötuttia syö!
 
äitikin
Lisäisin tutittomille: halusin, että mun lapsi syö tuttia koska olen itse syönyt peukaloa varmaan kymmenen vuotiaaksi.
Mun mielestä tutti on pienempi paha koska sen voi ottaa pois peukaloa tietääkseni ei. Mutta jokainen tyylillään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2004 klo 08:13 äitikin kirjoitti:
Lisäisin tutittomille: halusin, että mun lapsi syö tuttia koska olen itse syönyt peukaloa varmaan kymmenen vuotiaaksi.
Mun mielestä tutti on pienempi paha koska sen voi ottaa pois peukaloa tietääkseni ei. Mutta jokainen tyylillään.
samaa mieltä olen myös ma :) mutta sen verran että einyt aiva eskari-iässä enää söis tuttia ;)
 

Yhteistyössä