Ylllytyshullu... tärkeitä kysymyksiä ketju...

Muista kehua harmaana :D Siten saa jo pituutta, kun ei niistä vieraista ota ihan aina selkoa.

Siis minähän vain kumartelen sinun suuntaan. Olet niin ihana :heart: ja kuninkaallinenkin vielä!

Muistan, että nikkiäsi olet vaihtanut nihkeästi. Olet ollut palstalla pitkään, läpi kaikkien palstauudistusten. Pidät kuivasta ja mustasta huumorista. Ja taisit äänestää Palsta-Petteriä Suomen seksikkäimmäksi mieheksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Tästäpä tuli mieleen sellainenkin, ettei täällä ole ollut pitkään aikaan "Naitetaan palstalaisia" ketjua. :D
ei olekaan.

En ole varma haluaisiko Mythago tulla palstalaiselle naitetuksi. Mä olen uneksinut sille ihan toisaalta ihmisen, joka ei kai palstaile.


Mutta eilen täällä oli rakkautta ilmassa, siis palstailaisilla, ei ehkä tosin keskenään.
 
ei olekaan.

En ole varma haluaisiko Mythago tulla palstalaiselle naitetuksi. Mä olen uneksinut sille ihan toisaalta ihmisen, joka ei kai palstaile.


Mutta eilen täällä oli rakkautta ilmassa, siis palstailaisilla, ei ehkä tosin keskenään.
Ultarmariinin naitto-ohjelma käynnissä?

Mulla on mennyt rakkautta ilmassa ja kevättä rinnassa -fiilis täältä ihan ohi suun, kun tuntuu, että se on vain "mamu sitä, mamu tätä :eek: ja :( ja :)" tai "abortti sinne ja abortti tänne, kuolette kaikki helvetissä ja teidät pitäisi murhata" tai "Soini sitä ja Soini tätä" tai "Läskit, huomio, tässä päivän haukkumaketju teitä varten" -topikkia. Täytyy ottaa selvästi ärsytyslasit silmiltä suodattamasta näitä aloituksia. :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
"Mukamaspipsa"
Kirjoittamaasi kirjaa odotellen vastailen. :)

Siis kirjajutut muistan ja sen, että niin usein ollaan samaa mieltä. Ja sun jännän profiilikuvan niistä kivistä.

Ja kun kerran luin jostain ketjusta, että verhojakaan ei tartte silittää, kun ripustaa märkänä, ilahduin, että ollaan tästäkin samaa mieltä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Ultarmariinin naitto-ohjelma käynnissä?

Mulla on mennyt rakkautta ilmassa ja kevättä rinnassa -fiilis täältä ihan ohi suun, kun tuntuu, että se on vain "mamu sitä, mamu tätä :eek: ja :( ja :)" tai "abortti sinne ja abortti tänne, kuolette kaikki helvetissä ja teidät pitäisi murhata" tai "Soini sitä ja Soini tätä" tai "Läskit, huomio, tässä päivän haukkumaketju teitä varten" -topikkia. Täytyy ottaa selvästi ärsytyslasit silmiltä suodattamasta näitä aloituksia. :snotty:
Unohdit alakarvat :snotty:
 

Yhteistyössä