yllätysraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaantunut vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin itse tuossa tilanteessa vuoden alussa. Neljäs lapsi ilmoitti yllättäen tulostaan ja mies oli ehdottomasti abortin kannalla. En suostunut vaikka raskaus yllätys olikin. Ei vaan mene mun järkeeni, että aborttia käytetään noin kevyesti perhesuunnittelussa. Nyt mies on ihan täysin sopeutunut asiaan, aikas nopeasti itse asiassa sulatti sitten kuitenkin sen. Onnea teille, kyllä se siitä vielä selkiää teilläkin! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Olin itse tuossa tilanteessa vuoden alussa. Neljäs lapsi ilmoitti yllättäen tulostaan ja mies oli ehdottomasti abortin kannalla. En suostunut vaikka raskaus yllätys olikin. Ei vaan mene mun järkeeni, että aborttia käytetään noin kevyesti perhesuunnittelussa. Nyt mies on ihan täysin sopeutunut asiaan, aikas nopeasti itse asiassa sulatti sitten kuitenkin sen. Onnea teille, kyllä se siitä vielä selkiää teilläkin! :hug:

Hups! Lueppas se viimeisin raaputukseni sieltä, ei se onnellisesti päätykkään...Se on jo mennyt kesken jossain vaiheessa.

Inhottava päätös asialle. Mutta ainakaan et joudu miettimään aborttia.
Nyt sitten jatkossa katotte tosi tarkasti, että vahinkoja ei satu, jos miehesi kanta on tuo, että aborttiin vaan.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Inhottava päätös asialle. Mutta ainakaan et joudu miettimään aborttia.
Nyt sitten jatkossa katotte tosi tarkasti, että vahinkoja ei satu, jos miehesi kanta on tuo, että aborttiin vaan.
:hug:

Juu meille tulee mirena sitten jälkitarkastuksessa ja jos lapsia vielä tulee niin sitten suunnitellusti, yhteisymmärryksessä. Kiitos =)

on kyllä jotenkin naurettavaa että mie sei saa puuttua siihen että haluaako lapsia vai ei:-/ tietty jos nainen tekee abortin on miehen oltava 100% tukena..ja totta nainenhan sen tekee mut ei voi sanoa että miehelle asia ei kuulu! sehän ois hänenkin lapsi..päätökset tehdään yhdessä ja jos äiti päättää että lapsi tehdän ni hoitakoon sen sitten ihan ite kun kerta sen halusi..mieshän ei sitä halunnut ja naisen on sitten turha naputtaa mitään

Yhteistyössä