Yllätys miehelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Thunder
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Thunder

Vieras
Olisiko ideoita mite voisin yllättää mun paremman puoliskon? Ollaan kaukosuhteessa. Yritetään nähdä kuukauden välein, mutta nyt on pari kk menny ettei olla nähty.
Haluaisin ylättää hänet, kun on jaksanu mun kiukuttelua johtuen pahasta olosta. Nähdään muutaman viikon päästä ja ollaan sit kuukaus yhdessä.

Olisiko ideoita mite voisin yllättää mun paremman puoliskon? Ollaan kaukosuhteessa. Yritetään nähdä kuukauden välein, mutta nyt on pari kk menny ettei olla nähty.
Haluaisin ylättää hänet, kun on jaksanu mun kiukuttelua johtuen pahasta olosta. Nähdään muutaman viikon päästä ja ollaan sit kuukaus yhdessä.

Satiaiset olisi varmasti melkoinen yllätys!

Viimeksi muokattu:

Hyvää ruokaa viiniä, leffa ja yhdessäoloa. Eiköhän tuo toimi aina:) Tai sit vois järjestää jotain sellasta tekemistä mistä mies tykkää.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä