Yllätys miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Salaisuus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Salaisuus"

Vieras
Mitä luulette että mun mies tykkää järjestämästäni yllätyksestä. Mä olen säästänyt reilu puoli vuotta tätä varten salaa rahaa, ja muutaman viikon päästä lähetän miehen viettämään viikonlopun lomaa vauvaperheen arjesta synnyinkaupunkiinsa jotta voin sillä aikaa toteuttaa yllätyksen.

Mieheni luulee siis, että hän menee vaan viikonlopuksi ottamaan rennosti kavereidensa kanssa, ja mä jään vauvan kanssa kotiin. Mä aion kuitenkin viedä vauvan lauantai aamulla kummitädilleen, ja sitten lähden kaverin ja hänen miehensä kanssa Ikeaan. Olen jo katsonut kaiken valmiiksi sieltä, eli käydään vaan nopeasti hakemassa tavarat meille, kasataan, porataan pari reikää seinään ja kattoon, ja sisustetaan. Uusiksi menee makkari ja eteinen, ja sen lisäksi olkkariin vaihdetaan verhot ja muuta pientä. Sitten haen illalla vauvan takaisin ja sunnuntaina mies palaa puolen päivän maissa kotiin.

Mietin itse tässä, että tuleekohan mun mies yhtään iloiseksi, vai onko tää yllätys kuitenkin vähän enemmän mua varten? Mun mies kyllä tulee jo pelkästään siitä kamalan iloiseksi jos oon siivonnut ja tehnyt ruokaa ennen kuin hän tulee töistä, ja on kyllä tuskaillut ton makkarin nykyistä tilaa. Sen puoleen voisi olettaa että kyllä hän edes vähän innosuu. :)

en miestäsi tunne siitä miten suhtautuu, mutta kyllä toi taitaa mukava juttu olla teille ei niinkään miehelle vaan. eikä siinä mitään.

jos miehes on sisustuksesta piittaavaa sorttia ja maun tunnet niin sattaa yllättyä oikein iloisesti.

Onko se sen tyylinen, että tykkää tollasesta? Kyllä mä varmaan tykkäisin, jos mulle tehtäs tommonen ylläri.

Mun mies on niin hömppä että sille riittää yllätykseks se että tuon sille energiajuoman kaupasta pyytämättä. :D Kyllä mä luulisin että se tykkäis, ainakin oli innoissaan kun tein kuukausi takaperin piirtämällä alustavaa suunnitelmaa tonne makkariin.

Mutta jos ajatellaan vaikka "sillä silmällä"-ohjelman tyyliin, niin onhan ne miehet aina iloisia kun niiden kodit on muuttuneet ihaniksi ilman että ne on joutuneet kestämään sitä härdelliä. Eiks vois luula että munkin mies samalla tavalla (ehkä kuitenkin vähän vähemmän) riemasuu? :D

[QUOTE="salaisuus";22995906]Mun mies on niin hömppä että sille riittää yllätykseks se että tuon sille energiajuoman kaupasta pyytämättä. :D Kyllä mä luulisin että se tykkäis, ainakin oli innoissaan kun tein kuukausi takaperin piirtämällä alustavaa suunnitelmaa tonne makkariin.[/QUOTE]

Noniin! Kuulostaa siis erittäin kivalta ylläriltä. Ja on kiva tehdä ylläreitä, jos toinen on tuollainen, että innostuu ja osaa arvostaa.

Meillä miehelle ois isoin yllätys se et sen ei ois tarvinu tehdä mitään sen sisutuksen eteen. Eli ei välttämättä hirveästi jostain verhoista perusta mut ois iloinen kun sen ei tarvis alkaa remonttia tekeen.
Pelkät sisustusjutut kyllä teen aina ilman miestä.

[QUOTE="vieras";22995930]Meillä miehelle ois isoin yllätys se et sen ei ois tarvinu tehdä mitään sen sisutuksen eteen. Eli ei välttämättä hirveästi jostain verhoista perusta mut ois iloinen kun sen ei tarvis alkaa remonttia tekeen.
Pelkät sisustusjutut kyllä teen aina ilman miestä.[/QUOTE]

Mun mies varmaan eniten ilahtuu siitä ettei se joudu mun kanssa Ikeaan, ja toisiks eniten siitä ettei sen oo tarvinnut puljata niiden huonekalujen kanssa. :D Mäkin kyllä yleens sisustan ilman miestä, paitsi silloin kun pitää porata tai koota huonekaluja. :D

Meillä mies haluaa usein mennä Ikeaan. Musta se on aika kiva, kun niin mielellään käy mun kanssa kaupoissa.:heart:

Teet kyllä ihanasti, kun ajattelet miestäsi tuolleen ja säästät häntä hänelle epämieluisista jutuista.

Mä kyllä tykkäisin jos mun mies tekisi tollasen yllärin :)

Meiän isäntä taas on vähän sellanen persoona että haluaa olla mukana kaikissa sisustusjutuissa, olisi ehkä jopa vähän pettynyt jos tekisin ilman sitä :D

Yhteistyössä