Yllatys Ilman meikkia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eras Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eras Vierailija

Vieras
Tervehdys!

Tama asiani saattaa vaikuttaa monen mieleen hyvin mitattomalta, eika se omalla "listallanikan" tarkeysjarjestyksen karkipaassa ole, mutta herattipa ajatuksia kuitenkin. Tassa teille siita otanta:

Ihastuin paitsi nykyisen tyttoystavani kilttiin, mukavaan ja alykkaaseen luoteeseen, mutta myonnettakoon etta hanne ulkonakonsa sai minut aivan paastani pyoralle. kenties nuoren miehen (olen 27) hormooneista kyse, mutta kun katsoin hanta, nain edessani enkelin/unelmine prinsessan jne sekoituksen. Han sulatti minut . (sanottakoon viela etta se lumo olisi kylla haihtunut jollei han olisi ollut kerrassaan ihastuttava persoona)

Mutta minulle on tassa seurustelun lomassa valjennut etta tama ulkonako on aika pitkalle rakennettua... Han nayttaa vahan erilaiselta aina, ja vaikka en todellakaan koko ajan ole kyttaamassa sita milta han nayttaa, niin se ilta kun han meni pesemaan kasvonsa ja hiuksensa ja tuli viereeni aivan naturellina, oli aika hatkahdyttava. Kuin eri ihminen!!

Jotenkin tuli omituinen olo... en osaa selittaa... Aina ulos lahtiessaan han kayttaa jarkyttavan maaran aikaa laittautumiseen, kai han sen taidon osaa, silla ei lopputulos todellakaan mikaan variksenpelatin ole.

Eihan silla loppujenlopuksi valia ole, mutta onko muidenkin kauniiden naisten miehilla ollut samoja havaintoja. tarkeinta on hanen luonteensa, ja pidan hanesta meikitta tai ilman, mutta oli se silti jotenki shokeeraava nahda hanen "oikeat kasvonsa" jotka eivat muistuttaneen niin paljon "paivakasvoja" kuin olisisn luullut!

Luonnonkauniita kaunottaria on lopultakin aika vähän..
Tai on tietenkin, mutta aika harva ihminen on tyytyväinen itseensä.

Varsinkin nuorena on niin monenlaista epävarmuustekijää, että ainakin heikohkolla itsetunnolla varustetun on lähes pakko korostaa hyviä puoliaan ulkonäkönsä suhteen.

Niin olen itsekin tehnyt kaiken ikääni, miltei niin kauan kun muistan.
Olisi luullut että "laittautuminen" helpottaa iän myötä.
Mutta ei.
Enää en esiinny kovinkaan usein ihmisten edessä, silti en lähde edes ruokakauppaan ellen ole tehnyt keveää päivämeikkiä.
Muutenkin pitää olla tip.top.

Joskus minua kyllästyttää ja joskus huvittaakin, mutta sitten ajattelen että ehkä vanhenevaa naista on lähimmäisten mukavampaa katsella huoliteltuna, kuin kassi-almana.

Älä anna moisen asian vaivata mieltäsi eikä silmääsi, totut siihen tai sitten et!
Juttele asiasta, jos vaikka saisit kohotettua rakkaasi itsetuntoa, joka on varmaankin jo peruja lapsuudesta.

Kaunista* syksyä!

Alkuperäinen kirjoittaja Hah!:
Hah! Muija pistää talouden kaikki rahat meikkeihin ja kampauksiin, ettei rahaa jää enää skandinäppiksen ostoon!

No mutta sentään..yleensä me huolitellut naiset olemme suht` hyvätuloisia.

Nim. Hah!, olipa sinulla mielenkiintoinen panos tahan keskusteluun. Ihan tiedoksi vain etta kyseessa ulkomaat, ulkomainen kone, vaikkakin suomalainen nainen.

ja sitten asiaan taas vaihteeksi. Niin, mietin tuossa juuri, etta jos olisin nahnyt hanet ohimennen ihan ilman ehostusta ja muita "nikseja" joita han kayttanee, niin en kai oliis ollut ihan niin sulaa miesta kuin oli aluksi. Koin vain itseni jotenkin "petetyksi", etta han hiomalla hioo itsestaan sellaista kuvajaista mika oikeastaan ei sitten ole tosi.

kaikki tyttoystvat aiemminkin ovat meikanneet ja nayttavat vahan erilaiseta ilman, mutta nykyiseni. Ero on todella niin huomattava, etten voi uskoa mita magikkaa se meikkaaminen voi olla!

Mutta toisaalta, kai ihan hyva etta han "parhaimmilla kasvoillaan" houkutti minut, nyt en lahtisi vaikkei han niin tyrmaava ihan au naturel olekaan;)

Minä olen mielestäni aika ruma ilman meikkiä, meikattuna ihan kaunis. Onneksi mieheni ei ole noin pinnallinen vaan rakastaa minua ulkonäöstä huolimatta, kauniina tai rumana.

Mun poikaystävän mielestä olen kauniimpi ilman meikkiä vaikka kuulemma meikkaankin nätisti (enkä paljoa, ei tällätyn näköisesti), joten kuulun varmaan niihin luonnonkauniisiin ;) Mutta makunsa on tietenkin kullakin, ja rakkaushan saa kohteen aina kaunistumaan rakastuneen silmissä!
Varmaan aika vaalea tyttö luonnostaan, jos meikillä saa huomattavan eron. Oletko käynyt katsomassa mitä magiikkaa tyttö harjoittaa meikatessaan? :) Mutta joo, tonkin takia en ehkä haluaisi meikata kauheasti, kun haluan antaa kuvan itsestäni "sellaisena kuin olen". Ja hirveät maskit naamassa on mielestäni kamalan näköiset, yleensä nainen näyttää paremmalta ilman kauheita meikkejä. Yksikin tyttö ihan hätkähdytti mua kun näin noin vuoden jälkeen ekan kerran ilman meikkiä, miellytti kyllä ainakin mun silmää enemmän vaikka ei olisikaan niin "naisellinen".
Kyllä tässä itse kukin rupsahtaa ajan myötä joten älä anna asialle liikaa painoarvoa... :)

Toisten kasvot vaativat enemmän meikkiä ja ero on sitten suurempi luonnolliseen luukkiin, varsinkin kalpea suomalainen. Toiset tulevat todella paljon kauniimmiksi meikillä, toiset taas jopa menettävät kauneuttaan, ehkä juuri nämä luonnonkauniit tyypit kuuluvat jälkimmäiseen ryhmään. Yleensä naiset tulevat sopivalla meikillä jonkunverran tai paljon kauniimmiksi.

Unohdin meikit viime viikonloppuna anoppilaan. Vielä ei ole mies lähtenyt karkuun. En juurikaan meikkaile, mutta ärsyttää moinen huolimattomuus. Miksi edes otin ne mukaan, kun en ikinä maalla vaivaudu laittamaan mitään..

Lisäksi tulee kalliiksi uusia kaikki. Tai olla pari kuukautta au naturel, mikä ei tietysti ole vaikeaa, mutta harmillista, kun olis tässä jotain menoakin olevinaan..

Eikö niitä meikkejä voi lähettää postissa?

AP:lle: Minä olin nähnyt vaimoni opinahjossamme kuukausien ajan joka päivä ilman meikkiä. Siltikin hän miellytti silmääni, vaikken edes mistään suhteesta haaveillut.

Kun vihdoin päädyimme ensimmäisille treffeillemme ja näin hänet meikattuna, olin pudottaa silmät päästäni. Niin tyrmäävän näköinen hän oli!

Minusta hän on edelleenkin oikein viehättävä ilman meikkiä kotona, mutta vielä seitsemän vuoden jälkeenkään en saa silmiäni hännestä eroon ulos lähtiessämme, kun hän on itseään ehostanut. Ja ehostuksessa ja sotamaalauksessa on vissi ero.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Unohdin meikit viime viikonloppuna anoppilaan. Vielä ei ole mies lähtenyt karkuun. En juurikaan meikkaile, mutta ärsyttää moinen huolimattomuus. Miksi edes otin ne mukaan, kun en ikinä maalla vaivaudu laittamaan mitään..

Lisäksi tulee kalliiksi uusia kaikki. Tai olla pari kuukautta au naturel, mikä ei tietysti ole vaikeaa, mutta harmillista, kun olis tässä jotain menoakin olevinaan..

Joku spriiliukoinen tussikin antaa kestävän värin tai sitten vain on oltava oma itsensä; vaatii rohkeutta olla oma itsensä:)

Joku meikkaa aina kotinsa ovien ulkopuolella, jos vaikka se elämän mies tulisi vastaan.
Itse jätän samasta syystä meikkaamatta, saapahan todenmukaisen kuvan ulkonäöstäni. Voin sitten tyrmätä myöhemmin, kun heitän ne pakkelit naamaan. Taviksesta meikkaantuu huippukaunotar...hehee.

Hehee! Onneksi meille miehille tuo meikap-homma on helpompaa. Jos joskus oikein haluaa hurmata, niin pesee hampaansa ja pistää kainaloon teutoranttija, niin vot! Nekin naiset ovat polvillaan, jotka ennen yrmivät!

Inhorealisti: kuule, sanos muuta. Näinhän sitä voisi ihminen luulla. Joillekin vaikka postissa käynti on erittäin hankala asia. Ainakin siltä vaikuttaa..

Tämä Inhorealistin kommentti näkyi vasta tänään mulla, omistuista.

mä tiedän yhden naisen, joka yrittää rokottaa muita naisia, jos he ovat meikattuna tai hajuvettä aavistuskaan mukana. HAh hiushoitotuotteetkin näköjään rouvan mielestä kiellettyjä, itse toki on kuin kemikalio, purjehtiessaan ykkösenä paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja meikap:
Joku meikkaa aina kotinsa ovien ulkopuolella, jos vaikka se elämän mies tulisi vastaan.
Itse jätän samasta syystä meikkaamatta, saapahan todenmukaisen kuvan ulkonäöstäni. Voin sitten tyrmätä myöhemmin, kun heitän ne pakkelit naamaan. Taviksesta meikkaantuu huippukaunotar...hehee.

Sama juttu:). Parempi yllättää positiivisesti kuin antaa totuuden valjeta... Ei oo rumaks haukuttu koskaan:D.

kuulostaa jotenkin akkamaiselta mieheltä, joka muka yllättyi...noin tyhmää miestä en ole vielä tavannutkaan joka ei pakkelin taakse näe. Tässä taitaa olla kyse meikkivastaisuudesta ja hm..jostain muusta.

Alkuperäinen kirjoittaja meikap:
Itse jätän samasta syystä meikkaamatta, saapahan todenmukaisen kuvan ulkonäöstäni.

Tuosta samasta syystä mä en käyttänyt koskaan sinkkuna mitään geelirintsikoita. :) Olishan se ollut noloa jos olisi löytänyt uuden miehen jolle olisi sitten pitänyt paljastaa että ne tissit onkin puolet pienemmät.

Ja nykyään, vaikka olenkin parisuhteessa, en vieläkään käytä mitään tosipaksuja toppauksia jos vaikka tulee kutsu jonkun tuttavan mökille, jossa tietysti käydään saunassa... :)

Minä taas en ottaisi naista joka ei meikkaisi...vaikka nainen on miten luonnonkaunis, niin näyttää kulahtaneelta ilman meikkiä.

minä olen kyllä nainen, mutta vastaan näin miehenä hehe.

Kun aloitin seurustelun, poikaystäväni totesi, että pitää, etten meikkaa. Kerroin hänelle, että nääthän on minulla ripsiväriä ja lisäksi käytän meikkivoidetta, poskipunaa ja huulipunaa. Kummastutti lähinnä tuollainen toteamus, kait tuo nyt on itseni asia haluanko meikata. Meikkaan töihin hillitymmin ja iltamenoihin reippaammin. Poikaystäväni jäi kiinni huorien perässä juoksemisesta ja huorillahan on tunnetusti kova ja näkyvä meikki, että se siitäkin paskapuheesta, ettei tykkää meikkaavista naisista...
Minulle on kyllä sanottu, että olen luonnonkaunis, mutta kyllä sitä näyttävämmännäköinen on meikattuna. Saunaan, lenkille jne sopii meikittömyys ja tietenkin, jos ihminen ei todellakaan halua meikata.
Joskus naurattaa naiset, jotka eivät edes uimahallissa uskalla ottaa meikkejään pois, vaan nuttura päässä ja meikit naamalla uimat,...kai pitää olla iskukunnossa, never know!