Yllätyin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Parisuhteessa seksielämä oli hiljaista. Tein aloitteita ja huomioin vaimoani arjessa, mutta makuuhuoneessa oli ollut jo muutaman kuukauden ajan aiempaa hiljaisempaa.
Seksiä vain kerran pari viikossa. Olin pakahtua.
Yksi tiistai ilta luin viestisi.
Pyysit saada tavata minut, 43vuotiaan miehen.
Pitkin iltaa mietin mitä asia koskee ? Tapasmispaikka tuntui vähän erikoiselta. Uimahalli. En käynyt useinkaan uimassa ja paikka tuntui vähän erikoiselta.
Erikoiselta tuntui myös se kun sain viestisi, ethän ollut minulle viestinyt, vaikka sellainen puolituttu nainen olitkin vaimoni kautta.
No, keskiviikkona menin vähän ennen sovittua aikaa uimahalliin.
Pesin ja saunoin ja menin altaaseen rentoutumaan.
Olin vähän hämilläni. Toisaalta,olin vähän kiihottunut, koska tiesin sinut kauniiksi naiseksi ja naiseksi kenellä on hyvä vartalo,vaikka olet minua muutaman vuoden vanhempi ja olit mukavan tuntuinen, sen mitä sinua tunsin.
Kävelit kohti allasta. Katsoin sinua ja ajattelin, että huh mikä nainen.
Bikinit olivat päälläsi tosi seksikkäät. C-kupin rintasi näytti jumalaisen kauniilta ja sääresi olivat seksikkään näköiset.
Tunsin kuinka kaluni kovettui kun katsoin sinua.
Tulit altaaseen ja uit viereeni. Hymyilit ja sanoit moi Tero. Vastasin moi Mervi..
Aloit jutella kuulumisia. Olit hyvällä tuulella ja hymyilit usein. Juttua riitti ja tunnuit kyselevän yllättävän paljon asioitani ja välillä kysyit intiimeäkin asioita. Kysyit rohkeasti kuinka seksielämä voi ja olisinko valmis kokeilemaan siihen jotain vaihtelua. Välillä nauroit, että taidat olla sellainen yliseksuaalinen ja haluat usein ja jaksat. Ja vaimosi on jollain tapaa pulassa himojesi kanssa.
Menin punaiseksi ja mietin, mistä se nyt nää tietää.
Sanoin suoraan. Vähän naamani punoitti, kun sanoin, että en ole saanut muutamaan kuukauteen seksiä kotona kuin ehkä kymmenen kertaa ja on aiempaa hiljaisempi kausi menossa. Tunnuit siitä olevan iloinen ja sain käsityksen, että tiesit seksielämästäni. Mietin ja ymmärsin, olit ottanut vaimoltani selviää asioista.
Juttelu soljui ja hymyilit usein.
Pamautit suoraan kysymyksen. Näytinkö seksikkäältä kun tulin altaaseen?
Taas vähän naamani punoitti, kun sanoin. Näytit syötävän hyvältä. Vartalosi on uskomattoman seksikkäs.
Tekikö mieli kysyit ? Vastasin, kyllä.
Sait minut hiljaiseksi toteamalla, että olen tästä eteenpäin sinun käytettävissäsi kaikkeen seksuaalise
en kanssakäymiseen.

Yhteistyössä