Fyssärillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olin fysikaalisella vastaanotollasi. Juttelimme niitä näitä ja välillä kyselit yksityiskohtaisestikin minulta asioita.
Niska/hartiaseutu oli jumissa ja kävit läpi asioita.
Katselin sinua Sanna. Reilu nelikymppinen nainen, sporttinen vartalo, ihan hyvän kokoiset tissit ja se perse. Se näyttää niin tiukalta ja treenatulta, että ei tiedä mihin katsoisi kun käännyit välillä ja näin peppuasi. Leggingsit korosti peppuasi muotoja ja minusta tuntui, että kaluni on herännyt.
Juttelimme ja hymyilit. Minusta tuntui, että kysymyksesi meni välillä aika henkilökohtaisuuksiin. Sitten pyysit minut selälleni ja tulit eteeni, otit reisistäni kiinni, avasit jalkani ja kysyit. Kiinnostaisiko herraa seksi minun kanssani ?
Sanoit.Jatkoit en ole saanut pariin vuoteen enää kotona mitään ja nyt uskalsin kysyä sinulta tätä,. Olen miettinyt tämän kysymistä ensi käynnistä lähtien.
Miten on ?
Kätesi vaelteli reidelläni.
Miten on ? Käykö?
Saat laueta minun sisääni. En voi enää tulla raskaaksi ja mitään tauteja ei tarvitse pelätä, tässä on paperi siitä ja näytit sukupuolitautien testiä.
Sanoin; Kyllä se käy.
Työnsin minut selälleni ja kätesi meni housujeni saumaan ja vedit housuni pois.
Painoit huulesi kalulleni ja aloit imeä sitä kiihkeästi.
Kaluni kovettui entisestään ja tuntui, että se alkaa laueta.
Hei Sanna, kohta tulee sanoin ja kiihdytit tahtia entisestään ja samalla spermani lensi suuhusi.
Jatkoit imemistä. Hyväilit kiveksiäni ja imit taitavasti kaluani, mikä oli taas kovana.
Otit housusi pois ja alushoususi pois ja istuit päälleni ratsastamaan.
Kivikova kaluni upposi märkään pilluusi ja pidin kiinni upeista reisistäsi.
Kiihdytit tahtiasi ja aloit saada orgasmia.
Henkityksesi kiihtyi ja samalla kiihdytit tahtiasi ja sait orgasmin.
Nousit pois päältäni ja laitoit tuon upean tiukan perseesi eteeni tarjolle.
Työnnyn pilluusi ja aloin panna kiivaasti takaapäin sinua.
Kauaa ei kestänyt kun kaluni alkoi ruiskia spermaa sisääsi
Pidin kiinni lanteistasi ja pumppasin viimeiset sperman tipat sisääsi.
Ensi viikolla uusi aika sano
it suudelmien jälkeen

Yhteistyössä