että mä olen kaikkeen tähän p.askaan syypää. Kaiken kuulemma korjaa se, jos menisin töihin. Mies ei siis vieläkään suostu käsittämään sitä, että aloitan yrittäjän maalis-tai huhtikuussa ja mun on sitä ennen saatava järjestellä asioita, mainoksia, sun muut pakolliset aloitustoimet. En tosiaankaan tätä vähäistä aikaa, mikä mulla on vielä jäljellä pojan kanssa kotona, aio hukata siihen, että painun VUOROTÖIHIN, niin kuin mies vaatii.....
Kyllä tää tosiaan on kärjistynyt nyt niin pahasti, että ei oo kun se yks ulospääsy. Kävin eilen jo asuntoa katsomassa, mutta oli sellainen läävä, että en pojan kanssa sinne halua. Ens viikolla käyn pankissa, josko saisin sieltä apua noihin mahdollisiiin vuokravakuuksiin jne..... Voi perse tätä elämää.
Kyllä tää tosiaan on kärjistynyt nyt niin pahasti, että ei oo kun se yks ulospääsy. Kävin eilen jo asuntoa katsomassa, mutta oli sellainen läävä, että en pojan kanssa sinne halua. Ens viikolla käyn pankissa, josko saisin sieltä apua noihin mahdollisiiin vuokravakuuksiin jne..... Voi perse tätä elämää.