Yllätin tyttöni ja samanikäisen pojan varastosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

"vieras"

Vieras
Vein varastoon tavaroita ja just kun avasin oven tuli tyttöni kaverinsa kanssa sieltä pois. Ensinnäkin säikähdin kunnolla ja sitäpaitsi ihmettelin mitä tyttöni tekee meidän pihalla kun sen piti olla jossain ihan muualla.

Toisaalta kyllä ne kavereineen liikkuu tässä lähellä vaikka missä, mutta kyllä harvemmin tässä meidän pihapiirissä, tai ehkä vain en tiennyt siitä.

Meidän varastossa ei tietääkseni ole mitään jännää tekemistä, että siksikin ihmettelin. Voi olla, että ne vaan kävi uteliaisuudesta tai tekemisen puutteen takia kattelemassa mitä siellä on.

Tuo otsikon "yllätin" sana on hieman liioiteltu, mutta olivat he hieman nolon näköisenä. 11-vuotiaita ovat.

Aion kyllä kysyä tytöltä, mitäs siellä tekivät, en mitenkään kuulustelevasti, vaan ihan normaalia jutustelua. En mä tästä muuten olisi mitenkään huolissani, mutta tyttöni on alkanut olemaan pojista ja seksistä kiinnostunut, siis ihan vaan siitä tiedän kun olen sivuhistorian tarkistanut.

Oon ehkä naiivi, mutten näe tossa mitään "epäilyttävää".
Me hengattiin välillä lapsina kellarissa, vintillä tms. ihan huviksemme ja uteliaisuudesta.
Olivat ettimässä joululahjoja veikkaisin... :D

Samanikäisenä leikin poikien kanssa ja ihan viattomasti. Tosin mulla ei ollut seksi mielessä yhtään, olisko keskustelun paikka likkasi kanssa.

Oon ehkä naiivi, mutten näe tossa mitään "epäilyttävää".
Me hengattiin välillä lapsina kellarissa, vintillä tms. ihan huviksemme ja uteliaisuudesta.
Olivat ettimässä joululahjoja veikkaisin... :D

En minäkään haluaisi ajatella noin, mutta kun tytöllä ollut jo poikaystäviä. Josta mun ei pitäisi tietää, mutta sainpa vaan selville. Ja kaikkea muuta, mitä ei uskoisi tytöstä päällepäin. Kun se on mulle vielä se pikkutyttö, jokA elää vielä lasten maailmassa. Mutta ei se oikeesti mene noin. Ei sitä vaan koskaan voi olla ihan varma. Tietää kyllä missä joululahjat on.

[QUOTE="vieras";25273712]Samanikäisenä leikin poikien kanssa ja ihan viattomasti. Tosin mulla ei ollut seksi mielessä yhtään, olisko keskustelun paikka likkasi kanssa.[/QUOTE]

Voihan se ollakin ihan viatonta, en mä sitä. Mutta kun en voi olla varma, mutta satavarma oon ettei siellä mitään yhdyntää tapahtunut. Kamala ajatellakin, mutta ei ne nyt sellaiseen pystys, mutta voisko olla koskettelua. Vaikka epäilen, ettei kuitenkaan. Kyllä mä uskon, ettei siellä mitään sellaista tapahtunut.

No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. Ja siinä on vanhemmalla vastuu!

No hei, mä tiedän tosi monta 8-11-vuotiasta tyttöä jolla on tai on ollut poikaystävä. Tyttöni on vähän kertonut juttuja ja ei näistä kovin moni vanhempi tiedä.

Mutta useimmin näihin ei liity mitään seksuaalista. Sitten taas tiedän yhden tapauksen, jossa suhde mennyt liian pitkälle, ja seurustelu aloitettiin jo tokalla.

tuttu menetti neitsyytensä 12 vuotiaana aikuiselle miehelle..oli tosi kypsä ikäisekseen ja meikkasi kunnolla jne...perheessä kaikki kunnossa vaika tyttö näin käyttäytyikin..hormonit vai mikä lie vaikuttanut..sisarensa taa smenett o vasta 17 vuotiaana poikaystävälleen.

Yllätit tytön ja kaverin, jos ne vaan jutteli? Poikaystävä olis eri asia. En mä ainakaan vielä pian nelikymppisenäkään tee miespuolisten kavereiden kanssa muuta kuin juttelen.

Ne pussas. Johan mulla tuossa iässä poika ystävä oli. Ihan normaalia.[/QUOTE]

Normaalia? Huhhuh.

Mihin tää maailma on menny.

En itsekään pidä ihan normaalina. Varsinkin kun itse olin tuon ikäinen, ei kukaan seurustellut. Kun olin 12v seurustelin kaksi päivää, eikä se mitään oikeaa seurustelua ollut. Mutta nyt tosiaan kun on seurannut omaa tyttöä ja sen kavereita niin aika yleistä se on, ja tosiaan nämä eivät ole mitään parin päivän seurusteluja, vaan pidempiä, jopa yli vuoden kestäviä.

[QUOTE="Vieras";25273810]Yllätit tytön ja kaverin, jos ne vaan jutteli? Poikaystävä olis eri asia. En mä ainakaan vielä pian nelikymppisenäkään tee miespuolisten kavereiden kanssa muuta kuin juttelen.[/QUOTE]

No saattoi olla juurikin se entinen poikaystävä, josta minulle ei kerrottu. Tai mistä sitä tietää vaikka olisi nykyinen poikaystävä. Voi toki olla pelkkä kaverikin. Ja kyllä olen aika pihalla näistä, suurella todennäköisyydellä kuitenkin on ihan viatonta.

tuttu menetti neitsyytensä 12 vuotiaana aikuiselle miehelle..oli tosi kypsä ikäisekseen ja meikkasi kunnolla jne...perheessä kaikki kunnossa vaika tyttö näin käyttäytyikin..hormonit vai mikä lie vaikuttanut..sisarensa taa smenett o vasta 17 vuotiaana poikaystävälleen.

Mä tiedän kans yhden tapauksen jossa tyttö menetti 12-vuotiaana neitsyytensä, jollekin 20vuotiaalle. Olivat jossain kirjaston pihalla sen tehneet, yöllä viikonloppuna ja olivat olleet vielä pikku humalassaki. Sen jälkeen tää pariskunta seurusteli pari vuotta ja tyttö asui ton äijän luona suurimman osan aikaa...

En minäkään haluaisi ajatella noin, mutta kun tytöllä ollut jo poikaystäviä. Josta mun ei pitäisi tietää, mutta sainpa vaan selville. Ja kaikkea muuta, mitä ei uskoisi tytöstä päällepäin. Kun se on mulle vielä se pikkutyttö, jokA elää vielä lasten maailmassa. Mutta ei se oikeesti mene noin. Ei sitä vaan koskaan voi olla ihan varma. Tietää kyllä missä joululahjat on.

No jos kerran tiedät kysymättäkin ettei ollut viatonta puuhaa niin juttele lapsen kanssa äläkä spekuloi turhaan täällä.
Vastuu on sulla ja on aika vakavaa jos seksi on tosiaan jo mielessä.
Siitä kun voi aikuisten oikeesti tulla vaikka raskaaksi.

No jos kerran tiedät kysymättäkin ettei ollut viatonta puuhaa niin juttele lapsen kanssa äläkä spekuloi turhaan täällä.
Vastuu on sulla ja on aika vakavaa jos seksi on tosiaan jo mielessä.
Siitä kun voi aikuisten oikeesti tulla vaikka raskaaksi.

Ei voi tulla raskaaksi kun menkat ei ole alkanut ja ei tule alkamaan ihan heti, sen verran vähän on tytöllä painoa, reilusti alle 30kg.

Mutta en pidä mahdollisena että ihan semmoisia harrastaisivat. Jotain olisi pahasti vialla jos niin tekisivät. Tarkoitin jotain pussaamista ja koskettelua, mutta toisaalta vaikea uskoa siihenkään.

kyllä meidän 11 v pojalla ei tulisi vielä mieleenkään mennä varastoon harrastamaan mitään tuollasta, lapsihan se on ja leikkii vielä. Uskoisin että ovat vain muuten uteliaisuuttaan siellä olleet, kyllähän sitä itsekkin tongittiin vintit ja varastot tuon ikäsenä.

No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä. No kyllä jotain on pielessä jos 11-vuotiaalla on poikaystäviä ja ajattelee seksiä.

Muistatko, kun oltiin 11 v. Älä yritä.

Tuon ikäisiä poikia nyt harvemmin vielä mikään seksi kiinnostaa - ihan lapsia ovat nimenomaan pojat tuossa iässä. Tytöt voi sitten olla ihan mitä vaan... Mutta se, että toinen osapuoli on ollut samanikäinen poika, niin luulis että ihan viatonta on.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä