yllätin sitten kohta 8ween varkausyrityksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiia"

Vieras
isän taskuilta(on viel tarkotuksella ylhäällä,mut lapsipa oli kaivanut sählymailan jostain ja sillä sai alas takin minkä taskussa lompakko oli).

Ei kuulemma ole varastamista kun ois ottanut 2e, koska se on hänelle luvattu että saa.

Uskomatonta miten niin ei oo varastamista, onhan. keskustelimme asiasta(aika tiukkaan sävyyn) mutta mikä ois sopiva seuraamus tästä? Tosin muistelisin että itekkin oon ton ikäsenä isin taskusta hakenut karkkirahaa, enkä tajunnut että se on varastamsita vaikka on oma isä(mä ajattelin silloin että ei oo,ellei vieraalta ota) :headwall:

Tuossa iässä sitä pitää kokeilla, mutta tärkeintä olisi että saat puheillasi välitettyä viestin että tuollaista ei tehdä, ja että 'onhan selvää että tuo jää nyt kokeiluksi eikö niin' - yksi mielipide. Selvitäthän myös, voiko olla että isä oilsi jkotakin rahaa lupaillut (ja esim päättänyt ettei sitä saakaan tms). Sopiva rangaistus voisi olla tosiaan -2e viikkorahasta. Kovat rangaistukset tuollaisesta herättää vaan ongelmia tulevaisuudessa uskon itse.

Yhteistyössä