Yllätin mieheni palstailemasta!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Juu-u. Aina iltaisin tulee tämä palsta itseltä vilkaistua, mies on jo monesti tullut olan taakse kun haluaa kuulla "juorut". Itse kun tulin meitien likkojen kanssa saunasta niin mies istui koneella ja ei kuullut mua. 2plussahan sillä auki oli. XD

Mie olen monesti nauranut sille et joku päivä yllätän sut palstailemasta. Ja nyt se toteutu.

Alkuperäinen kirjoittaja linda:
:D
meillä mies kyllä kans joskus lukee näitä juttuja täältä ja naureskelee teille ;)

Juu, saman syyn takia munkin mies käy täällä. Tai siis mun kanssa...Mutta nyt se näköjään hylkää mut meidän yhteisestä harrastuksesta! *Sniffis* :(

Mun mies on joskus kysellyt jauhelihakastikkeen reseptiä täältä kun olen kertonut että nämä mammat tietää kaiken :)

Ja kerran kun poika oli ihan vauva oli vissiin maidon määrää kysellyt kun ei saanut minua kiinni. Eli jos tulee hätä, niin tietää että kaksplus auttaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
Mun mies on joskus kysellyt jauhelihakastikkeen reseptiä täältä kun olen kertonut että nämä mammat tietää kaiken :)

Ja kerran kun poika oli ihan vauva oli vissiin maidon määrää kysellyt kun ei saanut minua kiinni. Eli jos tulee hätä, niin tietää että kaksplus auttaa :D

Näinhän se on! Kun yrittää googlettaa mitä asiaa tahansa niin kymmenen ensimmäistä linkkiä on "kaksplus/mitasnyt"! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ei toi mitään, mutta mun appeni on palstaillut myöskin. :xmas:

"Mitä,onko tää joku sätti vai? miten tänne vastaillaan?" :laugh:

:laugh:

No mitä? Fiksu appi, koska heti osasi nähdä ja määrittää paikan luonteen. Sättihän tämä on lähinnä luonteeltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:

Näinhän se on! Kun yrittää googlettaa mitä asiaa tahansa niin kymmenen ensimmäistä linkkiä on "kaksplus/mitasnyt"! :laugh:

http://www.google.fi/search?hl=fi&source=hp&q=timppa+AND+jauhelihakastike&btnG=Google-haku&meta=lr%3Dlang_fi&aq=f&oq=

Juu, munkin mies on palstalla käynyt ( en tiedä miten aktiivisesti :saint: ) ja minunkin juttujani lukenut :snotty:
Nyt ei kai tiedä nikkiäni - mutta :wave: jos tunnistaa :xmas:

Yhteistyössä