Yllätys

Istuskelen etuportaallamme sinua odottamassa. Tiedän sinun tulevan kotiin hetkenä minä hyvänsä. Olen järjestänyt sinulle yllätyksen, josta et ehkä tai toivottavasti ainakaan osaa edes haaveilla. Lapset ovat hoidossa mummun luona ja meillä on koko ilta, yö ja huominen aikaa. Hymyilen itsekseni ja tunnen pienen perhosparven lepattavan vatsassani ja hienoisen kuumotuksen jalkovälissäni. Uskon, että tulet pitämään yllätyksestäni.

Hipelöin silkkinauhaa sormissani ja kuvittelen miten ihmeissäsi mahdatkaan olla kotiin tullessasi. Hymyilen taas. Samassa kaarrat pihaan. Sydän hypähtää rinnassani ja kihelmöivä kuumuus kasvaa jalkovälissäni. Näytät kerrassaan upealta kuten aina. Vedän syvään henkeä, tungen silkkinauhan taskuuni sinun kävellessä minua kohti. Nousen suukottamaan ja halaamaan sinua.

"Mitä nyt muru, ootko jääny oven taakse vai mitäs täällä istut?", kysyt vähän huolestuneena.
Naurahdan.
"Ei mitään sellaista. Meillä on nyt vaan vähän erilainen päivä tiedossa." sanon arvoituksellisesti ja isken hymyillen silmää.
"Ahaa, mitähän se sitten tarkoittaa?", kysyt ja katseesi hakeutuu varsin avaralle kesämekolleni ja kohotat kulmiasi ja huomaan, että pidät näkymästä. Kätesi hakeutuvat kuin itsestään hyväilemään täyteläisiä rintojani.
"Mmmm..." Nautiskelen hetken lämpimien käsiesi kosketuksesta ennen kuin vastaan: "No se tarkoittaa sitä, että sidon sulta nyt silmät ja vien sinut johonkin kivaan paikkaan."
Otan silkkinauhan taskustani, kierrän taaksesi ja sidon sen silmillesi.
"..mmitÄ? ... okei."
"Ja nyt autoon."

Ohjaan sinut vänkärin paikalle ja kierrän itse kuskin paikalle. Ajelemme hetken hiljaisuuden vallitessa. Matka ei ole pitkä mutta ajan tahallani pitempää reittiä kääntyillen mahdollisimman usein, että suuntavaistosi pettää takuulla.
"Minne me oikein mennään?" kysyt ihmeissäsi.
"Ootahan hetki, kohta ollaan perillä." sanon, enkä vahingossakaan paljasta mitään.

Vihdoin ajan hotellin pihaan. Pysäköin asiakasparkkiin, nappaan peräkontista matkalaukkuni ja lähden taluttamaan sinua hotellin etuovelle. Olen käynyt jo valmiiksi hakemassa huoneen avainkortit, joten vastaanotossa ei tarvitse erikseen pysähtyä, onneksi.
"Me ollaan jossain meren lähellä, eikö ollakin?" kysyt.
"Joo mutta ootahan vielä hetki, äläkä sitten kurki ennen ku annan luvan."
"Okei"

Opastan sinut hotellin ovesta sisään. Vastaanoton mies virnuilee tietäväisenä ja isken hänelle silmää. Olen kertonut hänelle tekeväni yllätystä miehelleni ettei hän ihmettelisi. Olen pyytänyt häneltä myös muutamaa pientä palvelusta, jotta yllätys olisi oikein onnistunut.
Talutan sinut hissille, jolla nousemme pari kerrosta ylöspäin. Huoneemme on kolmannessa kerroksessa ja sieltä avautuu isot ikkunat merelle.
"Ei mene enää kauan", sanon ja talutan sinut huoneemme ovelle.
"Okei, ... mulla on pieni aavistus missä me ollaan."
"Hyvin mahdollista."
Avaan oven ja mykistyn hetkeksi itsekin. Huone on todellakin koristeltu, niinkuin olin pyytänytkin. Verhot ovat kiinni, jottei olisi liian valoisaa. Kynttilöitä on joka puolella, sänkyyn on laitettu musta satiininen päiväpeitto, jonka päällä on tumman punaisia ruusun terälehtiä. Taustalla soi hiljainen musiikki. Keskellä huonetta on tarjoiluvaunu, josta leijailee kannen alta uskomattoman herkullinen tuoksu. Vaunussa on myös shampanjapullo jääastiassa.
"Wau!!" henkäisen. Mieleeni tulvii mielikuvia mitä kaikkea täällä teemmekään. Suljen nopeasti oven, lukitsen sen ja rutistan sinua takaa päin ja kurkotun suukottamaan niskaasi.
"No?" kysyt hiukan kärsimättömänä.
Ohjaan sinut istumaan lähimpään tuoliin.
"Odotahan rakas vielä ihan pieni hetki, äläkä kurki vieläkään." sanon, tartun laukkuun ja pujahdan kylpyhuoneeseen. Pengon laukustani kengät ja meikkipussini. Riisun mekkoni, jonka alla on stayup sukat ja uusi seksikäs korsetti. Lisään tumman punaista huulipunaa huuliini, vedän mustat seksikkäät korkokengät jalkaani ja suihkautan aavistuksen hajuvettä ilmaan ja kävelen tuoksupilven läpi. Pörrötän hiukan hiuksiani ja vilkaisen hyväksyvästi peiliin, isken silmää ja tulen takaisin luoksesi.
"No niin, avaan nyt siteen. Nouse sitten ylös. Pidä kuitenkin silmäsi vielä hetken kiinni. Kerron kun saat avata ne."
"Okei"
Avaan nauhan. Ja ohjaan sinut sängyn viereen seisomaan. Kävelen tarjottimen luo ja nostan sen sängylle. Sitten asetun itse tarjottimen viereen kyljelleni.
"Voit avata silmäsi."

Henkäiset. "WWAU!!"
Ilmeesi on näkemisen arvoinen. Nuolen huuliani tahallisen härnäävästi.
"Saiskos herralle olla pää- vai jälkiruokaa ensin?" kysyn härnäten ja imaisen etusormeani hitaasti. Nostan tarjottimella olevan annoksen päältä kannen ja katson sinua kysyvästi.

.... jatkoa seuraa
 
  • Tykkää
Reactions: eidz82
...jatkuu

Ilmeestäsi ja etumukseesi ilmestyvästä pullotuksesta voin päätellä, että haluaisit mieluiten jälkiruuan ensin. Hymyilen ilkikurisesti ja yhtä aikaa tunnen lämpimän ailahduksen sisimmässäni. Rakastan sitä tunnetta kun saan kerta toisensa jälkeen sinut niin himokkaaksi. Se kiihottaa minua entisestään.

Nousen viereesi. Lämpöä tuikkiva katseesi lämmittää sisintäni vain lisää. Huulemme kohtaavat kevyesti.
Kohotan käteni poskiasi vasten ja kutittelen ylähuultasi kevyesti kieleni kärjellä. Huokaiset ja kierrät kätesi ympärilleni ja puristat minut voimakkaasti miehekästä vartaloasi vasten. Keinutan vartaloani sinua vasten musiikin tahtiin. Kätesi hakeutuvat lähes paljaille pakaroilleni ja puristat lantiomme tiukasti yhteen. Suutelet minua ahnaasti ja silti niin pehmeästi. Ah, miten rakastankaan taitavien huuliesi pehmeyttä omillani ja voimakasta vartaloasi omaani vasten.
Tunnut niin mielettömän hyvältä näinkin mutta haluan sinut lähemmäs, iho ihoa vasten. Tunnen kovettuneen miehuutesi lantiotani vasten ja pelkkä ajatus siitä miltä se näyttää ja maistuu saa veden herahtamaan kielelleni. Olen niin koukussa kalusi makuun ja sen uskomattoman sileään tuntuun huulillani, että voisin helliä sitä kielelläni ja huulillani tuntitolkulla vaikka joka päivä.

Olen joskus kertonut sen sinulle ja nauroit minulle lämpimästi ja rutistit lujasti. Sanoit, ettet panisi pahaksesi ollenkaan. Tunnut rakastavan sitä miten käsittelen aarrettasi.

Sen muisteleminen lisää entisestään kuumotusta jalkovälissäni sekä haluani hemmotella miehuuttasi.
Mielikuva herkkutikkaristasi saa käteni hakeutumaan lihaksikkaan selkäsi kautta pyöreille pakaroillesi ja sieltä pullottavalle etumuksellesi. Haluan tuottaa sinulle niin paljon nautintoa kuin ikinä osaan. Hyväilen sinua hetken housujen päältä mutta haluat tuntea kosketukseni suoraan ihollasi ja pääsetkin yllättävän nopeasti eroon vaatteistasi. Hengähdän, kuten niin usein, kun näen alastoman kiihottuneen vartalosi edessäni.
Kahmaiset minut takaisin syliisi ja lämpimät sormesi sivelevät ensin hellästi niskaani ja annat sitten sormiesi soljua hellästi pitkien hiusteni läpi pitkin selkääni. Kätesi laskeutuu pakaroilleni. Hyväilet hetken käsilläsi pyörivin liikkein peppuani. Kumarrut samalla suukottamaan pehmeästi kaulaani.
Vuosien kuluessa olet oppinut tietämään tarkalleen, mistä pidän. Nautin hetken kosketuksestasi silmät ummessa ja pää taaksepäin taivutettuna.
Irrottaudun silti otteestasi, hitaasti avaan silmäni ja arvaat niiden ilkikurisen ja nautinnon sekaisesta tuikkeesta sekä kiusoittelevasta huulien nuoleskelustani mitä aion seuraavaksi tehdä. Naurahdat. Tiedän sinun pitävän tulevasta.

Käteni hakeutuvat lanteillesi. Suukottelen ja kutittelen kielelläni kaulaasi. Jatkan hitaasti alas päin tehden leveää siksakkia rintakehälläsi. Hyväilen peukaloillani kevyesti pyöritellen kiveksiäsi ja lopulta huuleni hakeutuvat kivikovan kalusi terskalle. Asetun polvilleni eteesi.
"Ihana kalu!" kuiskaan ja nuolaisen kevyesti terskaasi, kostutan huuleni kunnolla ja upotan sileän nupin suuhuni ja imeskellen vedän sen taas hitaasti ulos. Tunnustelen nautiskellen, silmät ummessa kieleni kärjellä terskasi sileää pintaa ja varren ja terskan saumakohtaa. Nuolen sitä antaumuksellisen rakastavasti joka puolelta ja imaisen sen jälleen suuhuni. Kerta kerralta imen ihanan tikkarisi syvemmälle suuhuni. Jatkan hellimistäsi tovin aikaa kiihdyttäen koko ajan pikkuhiljaa tahtia.
"Luoja, miten hyvää teet mulle kulta! Tunnen itseni ihan kuninkaaksi." sanot.
Hymyilen, katson silmiisi, isken silmää ja mumisen kaluasi vasten: "Se on vähän tarkoituskin."
Hengität raskaasti ja tunnen kätesi takaraivollani. Painat itsesi syvemmälle suuhuni. Ahmin kaluasi mumisten nautinnosta. Miten ihanaa onkaan saada sinut nauttimaan niin paljon. Ja aina maistutkin niin taivaallisen hyvältä.
Huudahtaen laukeat voimakkaasti suuhuni ja nielen kastikkeesi.
Suukotan vielä terskaasi hellästi ennen kuin nousen ylös. Halaat minua lämpimästi. Hymyilet rakastavasti.
Kummallakin on ihana olo.

"Maistuisko nyt pääruoka?", kysyn. Silmissäsi välähtää. Mielessäsi taisi käväistä, että minä olen pääruoka vaikka tiedätkin, että tarkoitin tällä kertaa ruokaa.
Nyökkäät virnistäen ja silmää iskien ja rutistat minua vielä kerran ennen kuin alamme tutkia mitä herkullisen tuoksuisen tarjottimen kannen alta paljastuisi.


...jatkuu..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eidz82

Yhteistyössä