Yllätys "viitonen"..ehkä

Tunteiden ristiaallokossa täällä seilaillaan kun 2 raskaustestiä näyttää vahvaa plussaa...4 lasta jo ennestään ja vanhin kohta täysi-ikäinen mutta kuopus 4 v. ja muut siitä väliltä. Uskaltaakohan sitä uskoa että raskaus on OIKEA eli kaikki olisi ok tuolla masukissa, rv 6+1 nyt ei juurikaan mitään oireita, nännit ehkä arat ja pissittää jatkuvasti, väsyttää ja tietty ne menkat puuttuu. Ensi vk käyn kyllä yksityisellä varmistamassa onko kaikki ok vai oliko tämä ylläri vain hetken ylläri. Miten muilla oireilut ja tuntemukset? Mulla takana siis 6 raskautta mutta 4 lasta eli 2 keskenmenoakin olen kokenut, silloin oli tuhruttelu vuotoa alussa, nyt ei mitään sellaista muttei vielä pahoinvointiakaan jota aika heti ollut muulloin. Mutta kaipa ne kaikki raskaudet ovat omanlaisiaan........
Mielenkiinnolla odotan kokemuksianne....alkaisi olla viimeinen hetki vielä saada uusi vauva =)
 
mulla 4 keskenmenoa takana ja voin sanoa että kyllä se pahoinvointi sieltä tulee jos on tullakseen mutta mulla se alkoi vasta kun terkka oli sanonut että kyllä testi plussaa näytti niin samalla hetkellä alko pahoinvointi :D :D . :hug: :flower: :heart: onnee vauvasta
 
Zoe-F
Mulla oli ihan tolkuton väsymys ja menkkatunnetta. Ja rinnat oli niin kipeet että melkein itketti. Rv6 alkoi kyllä vuoto, joka kesti viikon ja paheni koko ajan. Tuulimunaksi ne sitä lääkärissä sanoivat. Ihme ja kiitos ylöspäin, se tuulimuna potkiskelee tuolla massussa kyllä kovasti ja rv23 menossa.
 
Mulla ei ollut yhtään mitään raskauden oireita alkuraskaudessa, karmeet menkkakivut vaan ja sellasta vuotoa kuin olisi menkat alkamassa hetkenä minä hyvänsä.. Ajattelin vaan että "ei hemmetti, alkais nyt ne menkat niin nää kivut menis ohi..". Ainoo "oire" oli että teki jalopenoja sairaasti mieli, niitä halus koko ajan mussuttaa..

Tästä syystä olin aivan varma että on tuulimunaraskaus tai joku hormooniheitto, kun testi(t) näytti kuitenkin plussaa. Tossa toi kuitenkin touhottaa minun poikani, eloisa tuulimuna :D
 
Kävin juuri varhaisultrassa yksityisellä ja varmistui että alkanut raskaus, rv 6+5 nyt, on menossa kesken eli kohtuvuotoa oli jo ja tänään ollut kovia mahakipuja. Että se siitä yllätyksestä..... vielä käski viikon odottaa ja tehdä uusi testi varmistaakseen negatiivisen tuloksen jos näyttää positiivista niin uusiin tutkimuksiin. Mikään ei viittaa kohdun ulkoiseen tai muuhun sellaiseen....nyt siis jään odottelemaan kunnon vuotoa ja mahdollisia kipuja, tuleepa sitten kolmaskin keskenmeno koettua....ei kyllä olisi tarvinnut.
Kaikille odottaville onnellista odotusta ja tarrasukkia :flower:
 

Yhteistyössä