Yllättäviä seksikokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija5501
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija5501

Vieras
Kertokaapas jotakin sellaisia kokemuksia kun olette ryhtyneet seksiin hyvinkin yllätyksellisessä tilanteessa tai sellaisen henkilön kanssa jossa tilanteeseen liittyy jotain yllättävää. En nyt tarkoita sitten mitään "parisuhteessa auton takapenkillä, olipas rohkeaa" vaan jotain oikeasti hiukan erikoisempaa.

Itse nyt voin kertoa, että nuorempana tuli hulluteltua enempi. Kerran oltiin mökillä isolla porukalla ja siellä oli paljon minulle tuntematonta porukkaa. Sitten suht. kännissä haahuilin parvelle (jossa oli aika pimeää). Siellä oli mies, joka ilmeisesti kuvitteli että hänen tyttöystänsä sieltä tuli. Sanoi sitten mulle:" Voisikko imee mun munaa." Joku päässäni naksahti ja tein työtä käskettyä, Kyllä mies heti tajus, että kyseessä oli joku muu kuin hänen tyttöystävänsä. Hoidimme asiat päätyyn asti 10 minuutissa...

Tulipa sitä katseita vaihdettua tämän jälkeenkin ja koko ajan oli semmoinen meininki, että temput pitäis tehdä vielä uudestaan. Koko ajan se homma väenpaljoudessa kariutui kunnes lopulta menimme metsään ja paneskelimme uudemman kerran.

Kauheesti ei sanoja vaihdettu ja seuraavana päivänä pariskunta lähtikin. Ikinä en uudestaan nähnyt kyseistä miestä. Sen verran tiedän, että parisuhde loppui 2-3 vuotta tuon jälkeen. Ja kukaan muuten ei koskaan saanut tietää tuosta, ei ainakaan minun puolelta.

Mä eksyin kerran viiden nuorenmiehen kanssa jonnekin mökille ja tulipa siinä aamunkoitteessa jelpittyä kolmea niistä saunomisen lomassa. Ihan käsipelillä vaan, kortsuja oli reissussa tasan yksi.

Nuorempana kun vielä oli alla moottoripyörät, niin kaverin kanssa lähdimme Punkaharjulle ihan vaan telttailemaan ja vähän ryypiskelemään. Siellä sitten puhuttiin pari lahtelaista naista mukaan juhlintaan. Teltassa sitten nelistään kiehnättiin ja kaveri sammui. Sammui myös minun tyttöni. Alettiin sitten kaverin tytön kanssa hieman naiskentelemaan ja kivasti oikein. Sitten tyttökin nukahti ja minun tyttö taas heräsi. Jatkoin siitä mihin hetki sitten päättyi ja taas oli alaston tyttö alla. Mutta se kaverin tyttö heräsi ja näki miten naimme ja se suuttui ihan sikana. En tiedä miksi. Se puki päälleen ja häipyi ja haukkui huoraksi tyttökaverinsa. Me sitten jatkettiin taas. Saattoi olla, että kaveri sitten hoiti tyttöä vielä kun minä olin nukahtanut ja se herännyt. Tyytyväisiä oltiin kaikki kolme.

Yllättävä tilanne Turussa: baari-illan jälkeen mies tuli kysymään saako nuolla mun likaisia varpaita jos maksaa siitä. Sanoin että satasella saat. Mies tarjosi 50e ja sanoi että toisen 50e saan jos hän saa runkata samalla. Mähän kännissä suostuin :D Ja se oikeasti maksoi siitä sen satasen.

Olin yksin kotona ja iski hirveä panetus. Sovin chatin kautta tuntemattoman, lähellä asuvan, itseäni 15 v nuoremman miehen kanssa seksitreffit samaksi päiväksi. Pyöräilin miehen luokse ja vastassa oli komea, hyväkroppainen nuori mies. Mentiin miehen asunnolle ja alle viidessä minuutissa kaikki vaatteet oli riisuttu ja oltiin täydessä touhussa. Ei jäänyt homma ainoaan kertaan.

Omaa nimeäni en tyypille koskaan kertonut, sillä olen naimisissa oleva perheenäiti.