Yllättäviä seksikokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A-totheB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A-totheB

Vieras
Hei!

Kertokaapas tähän joitakin yllättäviä seksikokemuksia. Eli sellaisia tapauksia, jossa olette kokeneet seksiä vähän yllättävämmissä tilanteissa. Joko itse taikka tulleet tilanteeseen jne, Ventovieraan kanssa? Tai kenties jonkun hyvinkin tutun kanssa? Jonkun kanssa jonka kanssa ei olisi uskonut harrastavansa seksiä?

Itsellä tulee mieleen aikamoinen tapaus. Joskus monta vuotta sitten Juhannuksena (olin sinkku) olin Juhannusbileissä eräällä mökillä. Siellä oli mulle pääosin ventovieraita. Jossain vaiheessa lähdin päähänpistosta metsään kävelemään ja vastaani tuli täysin ventovieras mies. Mies oli jostain toisesta mökistä... Katseemme kohtasivat ja sitten se oli menoa. Nussimme metikössä kiihkeästi ja se oli sitten siinä. Edes miehen nimeä en tiennyt ja en koskaan sen jälkeen nähnyt.

Kyseisessä paikassakaan en käynyt tuon jälkeen, että siihen jäi. Ei tullut tauteja ja pillereitä söin tuohon aikaan. Silti vielä kaiholla muistelen tuota... Mitään edes puoliksi yhtä villiä en ole tehnyt ennen sitä enkä sen jälkeen.

Yhteistyössä