Ihmettelen kyllä, kun moni täydellisyyttä vaativa on 10-15-vuotta vanhempi ja elämä näkyy naamassa ja kropassa. Ja heille kelpaa vain 30-vuotias sportti nainen jonka pitää myös samaan aikaan olla sensuelli ja naisellinen vartaloltaan :ODeittisivustoille kasaantuu ne toivottomimmat tapaukset joilla on liian suuret luulot itsestään ja kuvittelevat että voivat vaatia mallin mitoissa olevaa naista vaikk aniillä itsellään olisi jättikaljamahan alla haiseva rako johon kaikki hiki ja kuona-aineet kerääntyy.
Ylipainosta huolimatta en ole koskaan lihonut niin isoksi. Tai yleensäkään lihonut yhtään.Pienikin ylipaino deittailuvaiheessa tarkoittaa että paisuu satakiloiseksi parisuhteessa.
Olen kyllä yllättynyt. Ihan siksi, että kaikilla vähän pyöreimilläkin tutuilla on aina ollut vientiä.Miten se voi olla yllätys? Nykyään ihmiset ovat hyvin tietoisia ylipainon riskeistä ja mulle ainakin samat arvot parisuhteessa on tärkein asia. Terveys ja elämäntavat ei sais kauheasti erota.
normaalipaino ei ole sama asia kuin laiha tai hoikka :attn:.
Mä itse pidän sellasista just normaali painossa olevista tai siihen +5kg kropista naisella. Ja niin moni mies on mulle sanonu tykäävänsä mielummin kunnon tiimalasikropasta kuin laihoista.
Joo, aivan samaa mieltä. Muodot pitää näkyä Näin heteronaisenakin pää kääntyy kun kadulla tulee vastaan Beyoncen kaltaisia tiimalaseja. Omasta kropasta huolehtiminen on ihan must nykyään sinkkumarkkinoilla.Olen kyllä yllättynyt. Ihan siksi, että kaikilla vähän pyöreimilläkin tutuilla on aina ollut vientiä.
Mä itse pidän sellasista just normaali painossa olevista tai siihen +5kg kropista naisella. Ja niin moni mies on mulle sanonu tykäävänsä mielummin kunnon tiimalasikropasta kuin laihoista.
Eli jos laittaa siihen ihanne juttuun normaali painon niin silloin mies ajattelee vähän pyöreää tapausta? Ymmärsinkö oikein?normaalipaino ei ole sama asia kuin laiha tai hoikka :attn:
eikä ylipainoisella yleensä ole mitään tiimalasikroppaa koska se vyötärö paisuu lihoessa, normaalipainon ylärajalla vielä saattaakin olla vyötäröä jäljellä.
mulla on kymmenen kiloa ylipainoa, siis ihan oikeaa ylipainoa, enkä edes normaalipainoisena ollut hoikka.
puhu vain itsestäsi, itse lihon juuri näin et vyötärö pysyynormaalipaino ei ole sama asia kuin laiha tai hoikka :attn:
eikä ylipainoisella yleensä ole mitään tiimalasikroppaa koska se vyötärö paisuu lihoessa, normaalipainon ylärajalla vielä saattaakin olla vyötäröä jäljellä.
mulla on kymmenen kiloa ylipainoa, siis ihan oikeaa ylipainoa, enkä edes normaalipainoisena ollut hoikka.
no, mä olin "pyöreä" ja "kurvikas" miesten mielestä kun painoindeksi oli normaalin ylärajoilla mutta kuitenkin normaalin rajoissa.Eli jos laittaa siihen ihanne juttuun normaali painon niin silloin mies ajattelee vähän pyöreää tapausta? Ymmärsinkö oikein?
Jos sinulla se rasva tosiaan kertyy vatsaan ja vyötärö katoaa heti kun paino menee normaalin yläpuolelle, sinua pidetään varmasti lihavampana kuin samalla painoindeksillä sellaista naista, jolla vatsa on litteä ja vartalo tasapainoinen ylipainosta huolimatta.no, mä olin "pyöreä" ja "kurvikas" miesten mielestä kun painoindeksi oli normaalin ylärajoilla mutta kuitenkin normaalin rajoissa.
hyväkroppaisina/ hoikkina pidetään sellaisia naisia joilla se paino on siellä normaalin alarajaa lähempänä.
Heh, mulla ihan sama juttu. Oon 165 cm pitkä, about 85 kiloa (en oo saanu vauvakiloja vielä pois), ja mun vyötärö on kapeampi, kuin samanpituisella kaverillani, joka painaa alle 60 kg. Tuolla kaverillani on tikkujalat, kädet, mutta mahaa sillä on jonkin verran. Itselläni taas paino kertynyt lähinnä reisiin, takapuoleen, rintoihin. On mulla kyllä lihastakin, mutta läskiä kertyi kyllä raskauden aikana... Parhaimmillani olen 70-kiloisena, silloin minulla on kiva pylly, reidet jne., mutta kylkiluut näkyvät silloin kyllä inhottavasti. Uskokaa tai älkää, minulla näkyy nytkin 85-kiloisena kylkiluut! Eivät toki selvästi, mutta näkyvät silti...puhu vain itsestäsi, itse lihon juuri näin et vyötärö pysyy
Eihän tuolla kunnon vyötäröä olisi, jos perseestä ei olisi tehty täytteillä seitsemän leivän uunin levyistä.puhu vain itsestäsi, itse lihon juuri näin et vyötärö pysyy