Terrrrvehdys!!! =)
Mitäkä sitä tänne kuuluupi?? :attn:
Heti näin alkuun täytyy kehasta että oon sitte urheillu tänään ja tehny kunnon kävelylenkin, arviolta semmoset vajava 8-9 kilsaa tuli käveltyä. Siinä kävi kas niin, että isäntä lähti aamulla autolla töihin ja minä kun tarvihtin autoa asioilla käymiseen niin reippaana tyttösenä kävelin tämän nuoremman tyttösen kanssa vaunuilla rantaan. Saas nähä kuinka kippeenä sitä huomenna ollaan..
TAAS oon saanu hääjutskia tässä "ohimennen" tehtyä...

Kävin varaamassa kampaukset, meikit ja hääkuvauksen. Kuvauksen osalta en ollu yhtään liian aikasin liikenteessä nimittäin samalle päivälle oli 6!!! muutakin hääkuvausta!!! :attn: Vielä aamuun sai tämän meidän kuvauksen mahtumaan, vaikka itse olin kyllä ajatellu että iltapäivälläki me ois kuvaukseen keretty mutta kun kuvaajalle ei passannu niin meni nyt näin.
Henniksellä kävin tossa kaffeetilla ja sieltä kun kotio ennätin niin aloin noita kortteja askartelemaan. Nyt on kolmas päivä kun niitä värkkään ja vielä menee varmaan huomisen puolelle kun loput tekstit saa liimattua kohillensa, maanantaina sitten kutsut matkaan.
Menikö se Eckeri katsastuksesta läpitte VIVECA??? Niin, et kai säikähtäny meitä kun teillä kylässä käytiiin, tää meijän poika oli harvinaisen naukutuulella sinä päivänä...? Nyt sitten tänään ollukki kuumeessa että liekö ollu "tyyntä myrskyn edellä" kun oli niin känkkäränä...
Onko Hipsukalla lääke alkanu puremaan?? Mites piikan massu onko ollu negatiivista vaikutusta kuurilla?
Jokos ne kunnasta ens maanantaina Sartsukalle tulevat siivoilemaan?
On muuten PAMBOO sulla todella sujuva "kieli" kun tänne runoilet, ois tosiaan mukava joskus tapaamisessa tavata niinkuin Hipsukkakin asiasta mainitsi!
Smurffiina, sinä oot kyllä hyvällä asialla ollu kun ootte lastentapahtumaa ollu järkkäämässä. Se on vaan ikävä tosiasia että monet valittaa että kun ei oo mitään lastenjuttuja ja sitte ku niitä järkätään niin sitte ei porukkaa tuu paikalle. Oliko teillä riittävästi "mainostettu" tapahtumasta ennakkoon?!?!!
Kävin ostamassa "maistraattiasun" tai hameeseen puseron jonka laitan sitte maistraattiin päälle, vielä ku tässä kengät jostain löytäis nii hyvä olis. Sormustaki tässä vois lähtä kahtelemaan kun sais vaan varattua riittävästi aikaa ettei tarvii "hätäostosta" tehä.
Ei kai tässä tämän pitempää raamattua viihi kirjottaa, joten palataanpa siihen juttuloiseen tässä taas!!! :wave:
(ja anteeks tää mun häähössötys ja hömpötys, mutta jotenki nää jutut vaan täyttää päivän tapahtumia jostain kumman syystä... :/