Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missä kaikki on? Huhuu??? :wave: :wave: :wave:

Mullakin jäi aamusella kirjottaminen kesken, kun piti pikasiivota ennen anopin visiittiä.

28.5. ok näin alustavasti tapaamiseen! =) Saataiskohan mitenkään mökkiä jostain Särkiltä tai jostain???

Poika nousee jo seisomaan ihan kaikkea vasten, jopa koiraa. Se vaan on vähän huono homma kun koira yhtäkkii lähteeki liikkeelle....
:/ Tuntuu, et poika kehittyy nyt ihan tajutonta vauhtia, tätä menoa se varmaan jo juoksee kesällä, heh! :kieh:

Mitäs mun piti kirjottaa?!? Emmä muista.... :\| :ashamed: Kai mä sit häippäsen joihinki muihin hommiin ja jään odotteleen mitä teille muille kuuluupi!!!

MOIMOI!!!

Otolta ei lääkärireisulta mitään löydetty eli hampaiden tulosta johtuu.No jos ei pian rauhoitu yöt ja päivät voin sanoa synnytyksen alkaessa että leikatkaa olen liian väsynyt ponnistaan.

Tapaamiseen ei minulta kommenttia koska mulla on laskettu niin lähellä ettei koskaan tiedä mistään mitään.Ja jos teillä joku "juominki"yms tapaaminen niin en pääse ainakaan.

Joo viveca mökkiä on alustavasti jo kyselty siskon mieheltä kun niiten porukoilla on tuolla Letolla mökki niin sinne vois mennä joskus tässä kesällä. Just siskolle puhuin tossa että pitää kyläillä sen anoppilassa ja kysyä vielä asiasta. Sartsukka kiva että otto ok =) =) Hampaat tahtoo vähä aina kiukuttaa \|O kyllä se siitä pikku hiljaa koita jaksaa kohta sulla pikku käärö sylissä. =) =) :hug: :flower: Juups mutta palataampa juttuun taas. =) B)

käykääs katsomassa mun profiili!! B) vähänkö oon näppärä * mulla meni oikeesti varmaan kaks viikkoa tuota kuvaa ährätessä :ashamed: *

tapaaminen 28.5 sopii mulle, oon ollut vähän takavasemmalla viime päivinä kun oon ollut edelleenkin kuumeessa ja muutenkin vähän tökkinyt asiat mutta palataan juttuun taas kun on parempi mieli ja tuuli..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 21:21 hipsukka kirjoitti:
käykääs katsomassa mun profiili!! B) vähänkö oon näppärä * mulla meni oikeesti varmaan kaks viikkoa tuota kuvaa ährätessä :ashamed: *

tapaaminen 28.5 sopii mulle, oon ollut vähän takavasemmalla viime päivinä kun oon ollut edelleenkin kuumeessa ja muutenkin vähän tökkinyt asiat mutta palataan juttuun taas kun on parempi mieli ja tuuli..

Vähänx oli hieno kuva teidän piikasta ja miten musta näytti että päällä oli hyvinkin tutun näköinen body... ;)

Tapaamiseen voisin kommentoida että näillä näkymin passaapi.

Hyvä oli että Sartsukan poijjaalla korvat oli sentään kunnossa, mutta toivottavasti pian asettuu ne känkkäränkät että saat nukkua kunnon yöunet tulevaa koitosta ajatellen.

Mökki-idea kiinnostaa (kukakohan oli joka idean pisti liikkeelle... :kieh: ), mutta mulla voi olla ongelmana se että jos isäntä töissä niin en pääse mökkeilemään että ei auta ku toivoa että sattus olemaan vapaata sillon.

Nyt on sitten Raahessa käyty puvut tsekkaamassa ja oikeesti ei siellä ollu yhtään sellasta miellyttävää. "Vanhanaikasia" tai muodista pois menneitä pukuja. Silläki puvulla mitä kokeilin, oli hintaa 400? !!! \|O Lisäksi siihen pukuun ois pitäny tehä muutoksia, kuten laahus poistaa ja sitte se puku oli ihan p*skanen että pesulakulujaki olis tullu. Meinas vaan myyjä väittää että uus puku on ettei oo ollu vuokralla kertaakaan ja minä siinä mielessäin aattelin että pah.. Mutta poijjaalle löyty heti passeli puku eikä tarvinu sitä kauaa etsiskellä.

Kyllä oli hyvää salaattia ku tossa iltapalax syötiin ruualta jäänyttä sallaadia. Melekonen määrä mahtuu tuota blaatua ku se on niin "kevyttä". Ostin sellasia minidonitseja joissa on suklaapäällyste niin arvatkaapa onko hyviä... No jo tokkiisa!!

Mutta nyt kuulostaa siltä että neiti uuvahti unillensa ja minä tästä taidan mennäkin sitten syntiä tekemään ja kipasen pihalle savulle, sitten jääkaapin kautta takas tänne yläkertaan. Sillä välin toivoisin jonkun kirjoittaneen tänne piiiiiiitkiiiiä "runoja".

Palataan! :wave: :wave:

No eipäs tässä enää "runoja"oikein tähän aikaan keksi rustata!! :D :D :D saas nähä tuleeko kaikki kirjaimet edes kohilleen, :D nukkumaan joutais,mut oon mielenkiinnolla seuraillut tuota nikin arvaus juttua tuolla palstalla.... ;) ;) Tapaamiseen en varmaan ole tulossa nyt keväällä enää,on kaiken näköstä toukokuun aikana,eikä raha tilannekaan kehuttava ole menoja piisaa,eikä täältä asti ole halpaa lystiäkään lähtee. :o Mutta koitetaanpa kesän päälle näköstellä....nyt toivottelen hyviä unia ja oman kullan kuvia!!! :saint: :saint: :saint: :wave: :wave: :wave:

Huomenta äippäliinit! Onko sen Hipsukan maa nielly kun ei oo näkynny koko mammaa? ;) =) vai onkohan se isännän hoiviin unohtunu? =) Juu mutta eipä tässä sen kummempaa mä lähen aamukaffille joten palataampa juttuun taas. =) :p :wave: ;)

huomenta vaan,

joo en ole isännän hoiviin unohtunut, olen vaan ollut kipeänä ja vähän muutenkin on ollut matalapainetta, enkä halua sitä täällä netissä puida niin olen ollut sitten aika hiljokseen täällä takavasemmalla :/

Huomenta!!!Tänään ohjelmassa sitä pyykin pesua taas jälleen kerran,mistähän sitä riittääkään???? :o :o Iltapäivällä liitoa paikasta toiseen...... :D vähän hulivili päivä tiedossa!! ;) ;)

Moi!

Hipsukka ainaski oli kännykkäkunnossa aamusella! ;)

Hannepa tulee tänään meille kylään!!! =) On kyllä tainnut juuttua tonne ISO:lle kun ei kuulu vielä mitään... :/

Poika onnistui kumauttamaan päänsä 2 kertaa lähes peräkkäin, hohhoijaa... Kohta on otta täynnä mustelmia... :\| :/

Mulla alkaa tää meiän talohomma stressaamaan jo kunnolla. Yölläkin nään unia, et ollaan taloesittelyssä... Alkaa kyllä jo usko menemään! Ja muutenki ollaan jo ihan sekasi, et mitähän me oikeesti halutaan ja haetaan... :\|

Nyt en jaksa kommentoida mitään. Sori...

Mina

Olihan se Hipsu jo käväissy täälläkin... :ashamed: Toivotaan, että se aurinko paistaisi sinne teillekin taas!!! En huomannut puhelimessa kysyä, että haluatko puhua asiasta, mutta täällä ja puhelimessa kyllä ollaan ja kuunnellaan.... :hug: :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 15:07 Viveca harmaana kirjoitti:
Olihan se Hipsu jo käväissy täälläkin... :ashamed: Toivotaan, että se aurinko paistaisi sinne teillekin taas!!! En huomannut puhelimessa kysyä, että haluatko puhua asiasta, mutta täällä ja puhelimessa kyllä ollaan ja kuunnellaan.... :hug: :flower:
Juu peesaan Vivecaa =) :hug: Hipsukalle paranemista ja tsempiä!! =) :flower: Juu se voi olla että se Hanne on juuttunu sinne Kärkkäiselle ;) Shoppaileen . Jospa se kohta hurauttas sinne teille viveca. =) =) Juu mutta vivecalle vielä että kyllä se teillekki koti löytyy kun jaksatta ettiä vaan. =) =) :flower: :hug:

joo nytpä sitten selvisi että mikä mulla kuumetta pitänyt kohta viikon.. MULLA ON RUUSU NAAMASSA!! \|O \|O arvatkaapa oonko ihan hirveen näköinen *siis normaaliakin vielä hirveämmän* kun naama on ihan punainen ja turvonnut. Meinas lekuri laittaa mut suonen sisäiselle antibiootille mutta sit perui sen kun en vois imettää, mutta huomenna labra ja jos tulehdusarvot ei ole lähteneet laskuun niin sit joudun tippaan :/

eipä täällä oikein muuta äsken oli kuumetta 38.98c niin meinaa järki oleen vähän jumissa :wave:

Hipsukka voi että.... no kyllä se siitä paranee koitahan jaksaa. :hug: :flower: Kyllä sitä kaikkia voi tullakki... ei voi muuta sanua. :/ Pärjäilehän siellä. :flower: =)

Huomenta!Tänään ois siivousta ohjelmassa. =) Sain onneksi koulutehtäväkki tehtyä eilen. =) =) Juu mutta lähempä aamukahville joten palataampa juttuloiseen taas. Moikka =) =) :wave:

Tervehdys!

Pyykkäys hommissa menee tämä päivä. Kaupassakin pitäs käydä kunhan vaan jaksais tuonne kylille lähtä ajelemaan. :/

Viveca, oli todella mukava nähdä ja kerrankin saatiin passaamaan meille molemmille sopiva tapaamisajankohta! =) Älä sinä murehi sen asunnon löytymisen kans! Pidätte vaikka vähän taukoa etsinnöissä ja rauhassa mietiskelette mikä on se mitä oikeesti haluatte uudelta kodilta.

Hipsukka, nyt onneksi sait lääkekuurin niin jospa se ruusu alkas hellitämään. Mun siskolla tuli murkkuikäsenä ruusu mahaan ja se oli kuulemma aika kippee, se voi kuulemma uusia joskus, on vissiin jotenki veressä että sitten joskus oireilee...

Mitäpäs Sartsukalle kuuluupi, onko Oton yöunet yhtään parantuneet ja onko uusia hampaita näkösällä?

Hennis, hyvä homma että sait kotitehtävät tehtyä!!! Kukkia siitä :flower: ja kiitos siitä kukasta jonka toit.

Pamboosta ei tosiaan oo kuulunu vähään aikaan mitään, HUHUU missäs luuraat?!?! ;)

Smurffiinan arki kuulostaa toisinaan olevan melko kiireistä, toivottavasti saat asiat hoideltua.

Ei tässä tämän pitempiä porinoita... Nyt alan viikkailemaan noita pyykkejä ja sen verran pitäs saaha aikaseksi tänään että laittais siemeniä itämään...

Mutta nyt :wave:

Tallesta taustalta ilmoittaudun iloisen kirjavaan joukkoomme :wave:

On aika vilahtanut kotoisissa hommissa (ei sillä että ahkeroinut olisin mutta olen siirrellyt keskeneräisiä tehtäviä huoneesta toiseen :D ) Eilen osallistuin jopa riuskaan halonpinoamisurakkaan ja voitte kuvitella, miten antoisaa oli tehdä työtä, jonka jälki näkyy. Pirttihommista teonjäljet häipyvät hetkessä uusien pölykoirien alle tai unohtuvat nälkäisten vatsojen murinaan. Juu nou :headwall:

Pojilla ei ollut hattuja ei pillejä (ei tullut mieleenkään pillejä hommata hihih) mutta ilmapalloja heille sai puhaltaa niin että pääkin tuntui jo lopulta ilmapallolta! Kyläilles saatiin kotitekoisia munkkeja ja ne maistui junioreille. Simalle tuli kaksmielinen \|O \|O

Oon ollut lentävällä vai sanoisinko valuvalla nenällä viikonpäivät. Liekö röörit riemastuneet kuloheinän rapsuttamisesta vaiko avojaloin otetuista pihaspurteista...nooh...jopahan eilisiltana esikoisel kurkunpäätulehdus päälle...perinteinen päivystyskeikka ja yhdeltä yöl nukkuun...kolmelta heräs kuopus tulikuumana...lääkkeen sain vasta toisella heräämisellä viiden maissa annettua ja kuuden jälkeen piipittikin isännän puhelin aamua alkavaksi joten kattokaa ny mua....ai niin ei tääl olekaan sitä seinästärevitty-hymiötä!!

Kaikesta huolimatta toivottelen teille .... mm että Smurffiina tietää kuntouttaneensa naurulihakseni mainioilla viesteillään ... Vivecan perheen koti ilmestyy näkyviin, Sartsukan Oton yöt rauhoittuvat, Hipsukan kasvoruusu (voi Sua...ruusu on kipiä vaiva...voimia!) vaihtuu äitienpäiväruusuun, Hanne pysyy oivassa naimiaisjärjestelyvireessä, Hennis ei lue liian aikaisin läksyjä (hih)... mitäs vielä sanoisin

.....kuulumisiin B)

Moikista! Juu tahtoo venyä aina noi koulujutut mutta kun on toi neiti niin eläväinen että ei oikeen ole mahollista tehä mitään sillon kun se on herällään. =) Joo seli seli mutta niin se on ( Hanne ,viveca hipsukka on meijän neitin nähny koko ajan menossa johonki suuntaan) =) =) Joo yks päivä oli vessanpöntössä istumassa onneksi ei ollu sukkahousuja jalassa kun vaippa just oli vaihettu. :laugh: Niin oli kuulkaa aikas koominen näky hihihih. =) :laugh: Että semmosta... Juups mutta ilalla taas Lätkää pitää jännätä kun leijonat ottaa Ruotsista mittaa... =) Huh tulee varmaan jännä peli!!! Joo mutta Hanne ei kestä kiittää kukasta ole hyvä vaan! Pamboolle voin lähettää muutaman kuvan meijän ikiliikkuja neitistä. heh =) Mutta palataampa juttuun taas MOIKKA! :wave: B) :flower:

Hipsukalle voimia ja jaksamista!

Täällä ei kummempia.Nyt Otolle on ilmestynyt selkään mahaan ja vähän päähänkin sellaisia pieniä punaisia läiskiä....Hampaista ei tietoa onko lisää tullut vai ei kun hammasharjalla nipin napin saa katsoa.Viime yö oli suht ok mutta vieressä nukkui.Pitää Tapani kesäksi laittaa olohuoneeseen että saa raukka nukkua sen vähän mitä ehtii edes nukkumaan.Nyt klo 14 tulee kunnasta kaksi sosiaalityöntekijää ja jutellaan siitä mahdollisesta siivousavusta yms.Saas sit nähdä kuinka käy.

Aamulla näytti sille että hyvä pyykinpesupäivä mutta eipäs sitten ookaa.Pesen joka tapauksessa ja kai ne joskus sitten kuivaa.Ei se nyt joka päivä voi sataakaan.Viruttuupa sitten kunnolla.Lähinnä Oton ja Tapanin pyykkiä ja molemmilla on isot vaatevarastot joten kärsii ihan hyvin vielä vaikka loppuviikon olla pesemättäkin.Mulla ei paljoa vaatteita ole saatika nyt sitten.Niitä on sitten pakko kuivatella sisälläkin.

terve taas vaan!

Elämä voittaa!! huh ei enää kuumetta kun oon sillä suonensisäisellä antibiootilla, onneksi saan käydä päivystyksessä 3x vrk etten jotunut sairaalaan sisälle. Ja tänään löytyi sitten molemmin puoleinen poskiontelotulehdus, ei tiennyt lääkärikään kumpi on muna ja kumpi kana että kumpi tulehdus on aiheutanut toisen mutta toivottavasti nyt sitten paranee pian kun on kunnon lääkkeet.

Pamboo, noita sun tarinoita on tosi kiva lukea :D toivon oikeesti että tavattais joskus :wave:

Hennis. tänään tulee LÄTKÄÄ!!! B) meinaatkos jännittää, minä katson jos jaskan valvoa niin "myöhään" :ashamed:

Hanne, varaa vaan aika sinne liikkeesen tännekin ja tuo lapset meille, kyllä pärjätään =) ja saanko kysyä joko se tärkein eli SORMUS on valittu?

Viveca, miten ens viikolla tiistaina perhekerho? ja älä huoli kyllä se koti teillekin löytyy ja kannattaa aivan oikeasti miettiä rakentamista, kun se on kuiten melko turvallista siinä mielessä että jos sattuu tulemaan muutto toiselle paikkakunnalle niin täällä saa kyllä talonsa kaupaksi.

Sartsukka, hyvä ettei sillä Otolla ollut mitään tulehdusta eikä muuta ne on aina niin kurjia, ja toivottavasti saat apua sinne kesällä kun on kaks pientä käsissä. Onko teillä taipumusta allergiaan, tuli vaan noista oton läiskistä mieleen kun nythän alkaa kaikki kukkia niin voiko olla jotain sellaista? mietoa kortisonia ja perusvoidetta niin se ainakin helpottaa kutinaa jos oikein pojalla raavituttaa..

mutta sellaista!

mun täytyy singahtaa nyt hakeen sitä lääkettä tk:sta!

:wave: :wave:

Hipsukka TOTTA KAI mä katon LÄTKÄÄ!! =) =) =) Sanoo intohimonen pekiurheilija lätkä fani jne....hih ;) =) Juup mutta hyvä juttu että alkaa Hipsukalla olo helpottuun. :flower: =) Ei muutako kaikki mammat hurraamaan SUOMI VOITTOON RUOTSISTA!!! =) =) ;)

Hipsukka:Meillä ei miehen kanssa kummallakaan ole allergioita.Ja nyt tuota läiskää on jo vähempi.Se on vain jännä että ei raavituta lainkaan ja sitä on selässä ja mahassa.Hieman päässkin.Siis päälaella.Jos hiuksia olisi enempi ei ne päälaelta edes näkyisi.

Me saatiin siivousapua ainakin juhannukseen asti.Eli 23.5-juhannukseen joka maanantai 12-16 siivousapua ja jutteluseuraa.Siis sellaista pieni muotoista vain mutta parempi kuin ei mitään.Ainakin on joka maanantaille ohjelmaa ja mitä odottaa yms.Ja kun on vielä kerran ilmaistakin.

Sartsukka kiva juttu =) =) että saitta apua. Me just tultiin isännän siskon juhlista valmistu kätilöksi. =) =) Juu mutta eipä tässä sen kummempaa ihana kun sattaa niin alkaa maa ja puut vihertään. =) =) palataan juttuun taas :wave: katastettiin muuten samalla uus vävy ehokas siis isännän siskon uusi poikaystävä. Ihan kivan tuntunen kaveri oli. =) =) Opiskelee insinööriksi konetekniikan. ;)

Yhteistyössä