Moikkelis koikkelis vaan kaikille!
En muista mitä kukanenkin oli kirjoitellut, jotenka jää kommentoimati niihin.
Mutta siihen tapaamiseen piti ottaa kantaa ja näillä näkymin passais kyllä hyvin ens viikolla ne syömingit pedrinaksessa, ihan mikä vaan kellonaika passaa mulle, elikä päättäkää te millon syödään.
Mulla on menny tää päivä matkakasseja tyhjentäessä ja siivotessa kämppää. Eskarilaisesta kun tulee koululainen niin oon vähä laittanu huonetta koululaisen lookiin.
Marjat oottelis pensaissa poimijaansa, hohhoijaa, pakko ois saaha poimittua että vois tehä talven mehut pakkaseen. On sitte talvella ihana ottaa omaa mehua pakkasesta kun on se vaan sitä muoilmon parasta mehhuu.
Meillä neiti vissiin tekee hammasta kun en oo saanu sitä kovin hääviin juomaan maitoa moneen päivään, max menee semmoset 3 dl ja siinäpä se sitten onkin.
Sanokaapa te viisaammat että paljonko kohta vuoden täyttävän pitäs maitoo juoda vuorokaudessa? Ihan ilman nesteytystä neiti ei meillä oo kun juo kuiten vettä kiitettävästi ja jokainen vaippa on kyllä ihan läpeensä märkä, ettei ainakaan liian vähällä nesteellä oo mutta tosiaan tuo maidon juonti vähä huolettaa... :/ Oonki jo miettiny että voisko pikkuhiljaa alkaa massua totuttamaan "oikeeseen" maitoon, ku kuiten ens kuussa tulee vuosi täyteen. Taijan neuvolastaki kysellä neuvoja, josko osaisivat jotain apuja antaa.
Lauantaina ois häihin meno ja sitten illaksi on kutsuttu isännän veljen naisystävän 30-vuotis pirskeisiin. Saas nähä saajaanko lapsenvahti että päästään isännän kanssa kaksisteen käymään tuulettumassa.
Menipäs kuulkaa rahhoo lomareissulla...
Jumbon kauppakeskuksessa H&M:llä tuli käytyä ja Ikeassa ja niihin meni melko summa euroja... :ashamed: Tampereella piipahettiin Särkänniemessä, josta eräs pikku poika sanoi että oli käyny Kärpässienessä.
Tosiaan tultiin koko poppoo sairaaks reissussa. Ekana yönä sisko ja sen mies olivat ykänneet ja seuraavana päivänä heidän pienempi poikansa ykäsi pari kertaa ja ripuloihti. Seuraavaksi meijän poju tuli lauantaina kuumeeseen, sitten tyttö oksensi sunnuntaiaamuna yhesti. Illalla sitten poika oksensi ja minä istuin sunnuntain ja maanantain vastaisen yön vessassa klo 01.00-05.00.
Olipas sitten kerrassaan mukava ajella kotia väsyksissä maanantaina muutaman tunnin unilla.... Mutta kyllä meillä oli kaikesta huolimatta mukava reissu, taudit meni helposti ohi ja lapset jaksoivat matkat todella kiitettävästi.
Eilen sitten käytin poikaa lääkärissä ja angiinahan se sitä 40 asteen kuumetta piteli.
Nyt kuulkaas tää mamma lähtee saunan lämmitykseen ja toivotan jokaisen tarpeisiin omat terveisensä.
Palataan taas jutun tynkään tässä, jos sitä vaikka ens viikolla ois luppoaikaa paremmin kun eskarilainenkin alottaa koulun ja on siellä päivät.
Mutta nyt moi :wave: