Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
hennis
Huomenta =) mitäs mammaroiset =) ;) sataa pikkasen ihanasti raikastaa ilmaa. =) =) kukat saa vettä ja nurmikko. =) =) juu mutta nyt pykkiä laittaan kuivuun. joten palataan askaan taas. =) B) :wave:
 
Hanne harmaana
Huh kun on hikistä hommaa tää siivoominen tai toisin sanoen imuroiminen, mutta eikös sekin lukeudu siivoamisen piikkiin... Meillä ei ainakaan tunnu missään vaikka ilmat onki viilenneet, sisällä on turkasen kuuma vieläki vaikkei aurinko paistakaan, vaatii vissiin useemman pvn ennenku sisällä on riittävän viileetä.

Siivoamiset ei nyt hirveen hyvällä mallilla vielä oo mutta onhan tässä päivä aikaa kun tavotteena oli saaha tää yläkerta tänään siivottua ja eiköhän se onnistu. Ei vaan tulis vettä että sais petivaatteet hetkeksi pihalle.

Hennis kävi kaffella, kiitti seurasta.

Mutta on tässä koneen ääressäki niin kuuma että täytyy mennä alas hetkeksi ku siellä on viileempää, jatkaa tätä siivoamista taas kun saa neitin nukkumaan...

Se on moicca ny!
 
emppuliina
Heips!
Ihanaa kun vähän sateisia päiviä välillä =)
Hipsukalle:Mukavaa kun siellä neiti saa hampaita.
Hannelle:Tsemppiä hää-asioiden kanssa.
Vivecalle:Jaksamisia pakkailuissa.
=) =)
Huomenna olis neuvola,mukavaa käydä kattoon mitä asukki masussa puuhailee ;)
ja aamulla täytyis käydä verikokeissa,mikä on vähemmän mukavaa :/
juups,täytyis kai käydä laittaan astiat koneeseen,ettei keittiö ole kovin pommin jäljiltä :whistle: :wave: :wave: =)
 
hennis
Hanne kiitos vaan kahvista =) meillä neiti nukahti autoon nyt ei oo ainakaan liian kuuma nukkua autossa. =) Joo mutta mä lähen pesemään yläkerran lattiaan joten moikkis vaan. =) :wave:
 
hennis
Uuh mua ruennu jotkut hajut etomaan esim Gotlerin haju :x :x yök... kinkua voi syyä mutta tosiaan se gotlerin haju jotenki etoo... :x Juu että semmosta täällä koetan kestää ikävätki hajut. =) =) Palataan juttuun taas. =) =) :wave:
 
hennis
Pikaseen siivouksen lomassa kirjottelen. =) =) Mitäs sitä mammoille muuta kuuluu? =) Täällä siivoillaan kun on ne neitin syntärit lauantaina oikee päivä huomenna mutta lauantaina juhlat. =) =) tulkaa sitte joko ti tai ke rääpiäisiin miten passaa... =) :attn: Jeps palataan askaan taas moikka :wave: B) =)
 
Viveca harmaana
Mitäs täällä. Käytiin tossa kirpputorikierroksella, pojalle löyty jotain. Pitäis ruokaa alkaa laittamaan. 3 jälkeen kampaaja! :D

Saatiin just varmistus, että tasan viikon päästä päästään muuttamaan! Jiihaa!

Vedin alkukesästä ostamani farkut jalkaan, just meni vaan maha turpoaa vyötärön yli... Kohta tarvitaan taas uusia, isompia vaatteita, kiitokset Hipsukalle! ;)

Kiitokset Hennis rääppiäiskutsusta, varmasti tullaan! B)
 
emppuliina
Heissulivei!Nyt on neuvolassa ja labrassa käyty.Vauvan paino-arvio oli nyt 3200g,eli isoa saa taas odotella.Sais kuulemma syntyä jo nytkin kun 35rv:tä täynnä:eek: pitäisköhän alkaa saunaa kuurata ja mattoja pesemään.Saan varmaan reilun viikon päähän ajan kokkolaan,saa nähdä alkavatko käynnistää. :whistle: just haettiin kavarilta lainaks hoitopöytä.Pitäis vielä pikkuvaatteita pestä ja alkaa sairaalakassi laittamaan valmiiksi.Niin ei tarvi sitten hädässä sitä tehdä =)
Kiitos Hennis kutsusta,eiköhän mekin ilmestytä jompana kumpana päivänä,jos en jakaudu jo ;)
huh,aika lämmin päivä taas.Käytiin äsken isukin mummulla kylässä,oli tehnyt pannukakkua :p kyllähän se maistui,vaikka vähän saa välttää noita herkkuja :whistle:
mutta taidan siirtyä taaemmas jos jotakin sais aikaankin. :wave: :wave:
 
Ottoa odottaessa kaikki ässät kokeiltiin ja tulista ruokaa ja kaikkea.Vasta Traktorin tärinä sai aikaiseksi jotakin sillä kaksi päivää sen jälkeen kun olin tarktorilla ajamassa pellolla Otto saapui maailmaan!

Jaksuja ja haleja kaikille ja mitä nyt sitten ikinä tarviittekaan!Pitää mennä taas! :wave:
 
juuh onnistui! :D

hennis rääppiäsiin tullaan jos vaikka Vivecan kanssa samalla kyydillä? *huhuillen vivecaa* :wave:

mites Sartsukalla meni loma? oliko mukavaa ja rentouttavaa? =)

HANNEE, jokos jännittää ihan sikana ja simona? :LOL: :hug: huh, muistan itse kun seisottiin isännän kanssa kirkon eteisessä ja odotettiin että musiikki alkaa niin minä ihan tärisin, tuntu että en pysy kuule pystyssä! :whistle:

Viveca, olikos ne housut yhdetkään hyvät? Ehkä vielä hieman liian isot :whistle: mutta odotas joululle niin sit varmaan jo täytät ne ihan kokonaan.. ;) ja muistakkin soittaa ens viikolla jos tarvitte meitin "hallituksen" apua kanto hommissa, et mene itse repimään painavia kamppeita *heristää sormea*

Emppuliinalle jaksamisia kovasti :hug: itse kokeilin aika monta konstia että vauva syntyis, mutta mikään ei tehonnut vaan yli meni että paukkui (mun nahka siis :snotty: ), kyllä se vauva sieltä tulee kun on valmis, mutta toivotaan että käynnistävät jos vauva tuntuu kasvavan yhtä isoksi kuin siskonsa :hug:

Missä meidän PAMBOO on koska lien viimeksi naurattanut meitä sanansäilällä?

mutta nyt täytyy mennä, kämpän pika fiksauksen ja aamulla jatkan kun porukat tulee kera mun tätin ja sit la aamuna jatketaan sinne nilsiään

NIIH ja oliskos meillä toiveita saada kokoontumista aikaiseksi? *pedrinakseen :p tekee mieli mulla* :wave:
 
Viveca harmaana
Hipsukka: Kokeilin kaikkia. Vaikutti hyviltä! KIITOS! Tietty sitä tyhjää vielä on! :LOL: Samalla kyydillä voidaan mennä Hennikselle kunhan vaan vähän sumplitaan.

Emppuliina: rv35 ja 3200? WAU! Meidän poika oli rv34 muistaakseni 2600... syntyi 39+4 3540. Tsemppiä kovasti loppuodotukseen!

Öitä vaan. MUlla on tullut tavaksi toi Sinkkuelämän katsominen ja sitten vasta vällyjen väliin...


 
hennis
Hipsukka teretulemast meille! =) =) Joo vois vaikka ens viikolla sitä tapaamista vaikka lauantaina? :attn: seuraavalla viikolla mulla alkaa harjottelu niin sitte ei päivällä pääse. Mutta ehottaa 30.7 launtaita :attn: sinne Pedriinakseen :attn: :p Hannee joko jänskättää kovasti? ;) =) =) :heart: Huh Hipsukka älä muuta sano jouluna on meikäki jo aikas pyöree masun kohalta. =) =) Joo mutta nyt neitille vaatetta niskaan ja kohta kauppaan. TÄNÄÄN muuten meijän neiti 2v täyttää!!! puoli yhentoista aikaan aamupäivällä synty. =) :heart: Jeps mutta nyt moikka :wave: B) =)
 
emppuliina
Onnea Henniksen tytölle!! :flower: =)
Viveca:Juu,kyllähän se vähän jännittää kun nyt jo tulokas sen verran iso,mutta siskonsa oli sen vähän päälle 5kg,että jos siitä synnytyksestä selviäis.. :whistle:
Meidän tielle alettiin ennen seitsemää ajaa asfalttia,melkoista jyrinää.Eivät vielä kuitenkaan päällystäneet,pohjustivat sen ensin.Tuntui aamulla että sängystä putoaa :whistle:
Niin sitä taas sadetta saatiin päälle,ihanan raikasta. ;)
täytyy varmaan neiti päästää kattomaan koneelle piirrettyjä joten :wave: vain kaikille ja mukavaa viikonloppua!
 
Viveca harmaana
2-vuotisonnittelut Henniksen tytölle!!! :flower:

Pedrinas: Pitää kattoa sitä lauantaita, todennäköisesti jätän väliin muuttohässäkkään vedoten...

Mahtaa Hannea nyt jänskättää.... Nyt vaan ihan iisisti ja muistat myös levätä tarpeeksi huomista varten! Ettei morsian sammahda kesken kaiken... ;)

Niin tosiaan, Sartsukka on palaillu lomilta. Missä kaikkialla kävitte?

Joo, siivota pitäis. Kökköä. Moi! :wave:
 
Viveca harmaana
HUHUU! Missä kaikki? :wave: :wave: :wave:

Morsiamen kiireet kyllä ymmärretään. ;)

Isännät lähti johonki autonäyttelyyn tohon lähelle. Hieman omaa aikaa, jes. Harvinaista. Itse asiassa en oikein keksi mitään tekemistä, oottelen vaan äijiä takas. :LOL:

Jos tekis vaikka H&M:n tilauksen....
 
Kiire kiire kiire tekemistä vaikka kuinka.Loma meni suht hyvin mitä nyt Urho kävi lastenosastolla ja syy olikin vain vääränlainen tuttipää.Miten voikin ihminen olla niin tyhmä ettei tajunnut sitä!

Veskiremppa loppusuoralla kämppä kuin kaatopaikka ja ahdistaa ja pinna kireällä just eikä melkein napsahtaa!Koneella kerkiän nykyseltään käymään 10min päivässä ja tämän päiväinen taisikin olla jo melkein tässä.

 
hennis
Täällä pikaseen ennen nukkumaan menoa. Oli kivat häät Hanne. =) =) Toivotaan että hauskaa oli varsinki hääyönä hih ;) :heart: Juups mutta nyt unille hyvää yötä.Viveca sulla on tosi puhelias mies. =) =)
 
hennis
Huomenta mammelit! =) =) Mitäs sitä sununtaihin muuta kuuluu? Meillä ei kummempaa. =) Jeps mutta nyt pyykit viemään kuivumaan joten Hauskaa päivän jatkoa kaikkille! =) :wave: B)
 
emppuliina
Hyvää sunnuntaita!Mites siellä Henniksellä neitin synttärit sujuivat??
Vielä täällä ollaan yhtenä kappaleena,vaikka supisteluja ollut aika-ajoin jonkin verran.Mutta voihan tuo olla että asukki viihtyy masussa vielä piiiitkään :whistle:
mutta taidan mennä vähän vielä lepäilemään ;) :wave: :wave:
 
hennis
Hyvin meni neitikän syntärit. =) =) Leluja tuli ja vaatetta. =) =) Juups mutta nyt laittaan neiti päikkäreille. empuliina koita jaksaa nyt ei ole ainakaan niin kuuma ilmakaan enää. =) =)
 

Yhteistyössä