ylireakoinko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyynelposki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyynelposki

Vieras
muutettii puol vuotta sitte yhteen. Oon alaikäinen 17v. 4v yhdessä. Aamu meni mukavasti kaikki alko siitä kun mies sano runkanneensa mun kenkien sisälle. nauroin "hyih sit sä kyl peset ne." "enkä pese!voi vittu hyi?!voi vittu mun pitää sit heittää spermat jonku toisten naisten pilluihin, ja heitänki! ku mun spermat ei kelpaa, kyl muille varmaa kelpaa!ei tommoseen viitti edes spermaa tuhlat!Miten sä sen edes sisälle voit ottaa?!"

mä:"En mä sitä noin todellakaan tarkottanu ku otit! Sama ku heittäisit kk veret sun kenkiin!"
mies:"en panis pahitteeks!"
hetken päästä..

mies: Vai on mun sperma niin vastenmielistä!?Mäkään sun pillun nesteit haluu.."vertaaks sä kk verta spermaan?!"
mä: en vaan haluu et mun kenkien sisälle runkataan, ne ei kuulu sinne, en tosiaan tarkottanu sitä noin ku otit!"

mies: "kypsy sitten!"
mä:"kypsy ite ei tarvii kenkii runkat!"
mies: "vähä keskenkasvuinen kyl oot" matki ja väänteli sitä mun hyi juttuu..
mä:"haista ny jo vittu!" hermot meni.

ollaan tekemäs lähtöö pyörillä kaupoille. ostin eilen uudet kengät.

mies:"sit uudet kengät jalkaan!"
mä:"en mä niitä nyt laita, siel sataa .."
menin rappuun odottaa sitä. se heittin ne kengät sinne. raahasin ne takas. "en mä niit ny laita" heitti ne takas rappuun.huusin voin mä himaankin mennä! pistin ne laukkuun ja jäin ulos odottaa miestä.
mies: "mitä sä tääl istut!"
:odotan sua."
mies:pistät ne kengät sit jalkaan!"
mä:enmä niitä ny laita eikä sovi näitten vaatteitten kans
mies:" sit meet vaihtaa!enne ei lähetä mihinkään!
mä:"sit ei lähetä!kai mä ny ite saan päättää koska mä ne laitan?! sä et mun pukeitumisesta päätä!"
mies: miks sä sit ostat niit kenkii?!mees laittaa!pistät ainaki jotku toiset kengät!

Lähdin polkee mies tuli siihe vierelle ja huusi"sä et päätä mitään paska jäte ämmä! jne jne..suljin korvani et tää on taas tätä.. väh matkaa poljettii se huusi"kuole sit paska lehmä! en pystyny enää..purskahdin itkuun otin miehen repun mun koristani ja heitin maahan ja käännyin ympäri. huutaa perään "mihin sä meet!" tuli siihe viereen ja tuuppas mut pyörineen ajotielle! ei tullu autoi...jätin pyörä talolle ja lähdin kävelee faijan luo.
mies:"tuu tänne ny sieltä!lähetää sin kaupol!"
mä:mä en lähe sun kans mihinkään!"
lähti seuraamaan mua repi kädestä ja hihoista
mies "ite sä alotit ja haukuit mua!tuu nyt!" WTF??
mä:voi vittu jätä mut rauhaan!en oo tulos mitä sä oikee kuvittelet!" repi mun laukkua väkisin."päästä ny jo vittu irti tai mä huudan! sain repästyy.
mä: haluun olla ny yksin
mies : no mee kämpil ni saat olla väh aikaa.
mä: mä meen himaan!
mies: äitil itkee...
repi laukusta.."mä en tuu mihinkään!"
mies: no anteeeeks!" kadul käveli ihmisii ku repi mua taas itkin katoin sitä ni se hymyili nauro niille ihmisille niinku tää olis joku vitsi! yks mies näytti empivä tuleeko väliin..mä en mun laukkua antais vaik luut katkeis (puhelin +muut) riuhtasin taas irti..pyöräili mun eteen ja yritti tai pikemminki käski etten menis.
mies:"miks sä edes tulit ko sulla on tommonen asenne!" tarkotti ku on monesti ennnekin haukkunu mut lupas mennä hoitoon..
mies:mitä sä sit aijot?!
mä: mennä himaan..
mies:anna sit avaimes!
mä:enkä anna mul siel tavaroita
mies: et sä sinne noin vaan voi tulla.
annoin sit avaimen ja mies lähti ei seurannu mua enää..
ylireakoinko?:(

[keskustelu siirretty]

Alireagoit. Ei tommosen jätkän kans kannata olla ollenkaa, saati asua yhdessä. Menetät vielä mahdollisuudet kunnolliseen elämään kun tollasen kanssa aikaas tuhlaat. Mene vanhempiesi luokse, käy koulut loppuun, hanki ammatti, oma asunto ja työpaikka ja vasta sen jälkeen mieti millaisen miehen haluat, jos haluat.

Huh huh. Jos olet tyttö tosissasi, niin todellakin alireagoit. Joko tuo mies on ihan oikeasti päästään vialla, tai sitten itsekkin vain todella typerä ja keskenkasvuinen.

Mutta nyt VÄLITTÖMÄSTI kyllä eroat, siis aivan oikeasti!

Moderaattorille, jos on ihan pakko heitellä ja siirrellä näitä keskusteluja. Niin VOISITTEKO!!!!! ystävällisesti ILMOITTAA mihin suuressa viisaudessanne siirtelette näitä keskusteluja!!

Alkuperäinen kirjoittaja Eroa!:
Jos tuo ei ole huono vitsi, niin hyvä ihminen eroon tuollaisesta idiootista ja heti. Alistava väkivaltainen hullu paska tuollainen "mies".

Jos mies kutsuu naistaan nimityksillä paska jäte ämmä ja paska lehmä, ovat ne sanat kauniita rakkaudentunnustuksia, joten älä jätä tuota ihanaa miestäsi.

tääkin olis varmaan vältetty jos olisin tehny ku se tahto..ehkä vika onki mussa:(en sais ottaa niit tosissaa ku hän ei niitä tarkota ei voi itselleen mitään kun pinna palaa, sairastaa masennusta jne. Sit pyydellään anteeks ku oon lähtemässä ja kaikki menee jos mä lähden kyynel silmissä rukoilee etten jättäis sitä. Tää on jo neljäs kerta marraskuun alusta ku oon lähteny.. olis paljon helpompaa jos se jättäis mut sais mielenrauhan vaik sitä paljon rakastankin. Mut se ei sitä usko ku lähden ja väittää et mul on joku toinen. sit taas palaan ja alle vkon päästä meno jatkuu..nalkutusta ym mitä mä ny taas teen?? miten jätttää ihminen ketä rakastaa kenen kanssa on ihanimpia aikoja ku kenenkään kanssa mutta myös ne kaikkein kamalimmat;( kun se käskee mun kuolla. tuntuu että oon jääny koukkuun tähän surkeeseen olotilaan..en jaksa sen mielialan heilahteluita eka oon rakas hani ja hetken päästä paska ämmä..se vetoo aina siihen sairauteen et mun PITÄIS YMMÄRTÄÄ.. ajattelen oonko mä sitten itsekäs paska jos tästä nyt lopullisesti lähden ja jätän sairaan ihmisen, sit tulee ajatuksii et ei ne pahat päivät ny niin pahoja ollukkaan valehtelen itselleni;(osaa se olla rakastavakin mut kun en tee kuten tahtoo ni tulee maailmanloppu voi olla puolkin vuotta ettei nyt noin lyttyy hauku mut kun muutettiin yhteen 5kk sitte ni kaikki tehdään sen ehdoilla ja kk välein ny tullu tota haukkumista. Arki on sellast nalkuttamista mitään en osaa tehä oikein..(miehen siivousintoilu) ja jos teen jonku asian kuten se tekee ni sekin on väärin "älä tee niinku mä teen, tee niinku mä sanon!" tota kuulee päivittäin..:/

Kukin on vastuussa omasta itsestään. Masennus ei oikeuta kohtelemaan ketään kuin vierasta sikaa. Voi olla julmasti sanottu, mutta on ihan oma vikasi, että olet tuossa tilanteessa - sinulla on kaikki valta lopettaa tuollainen suhde, eikä sinun enää sen jälkeen tarvitse kuunnella "miehen" itkua ja selittelyä. Hän on saanut vähintäänkin tarpeeksi tilaisuuksia miettiä omaa käytöstään ja parantaa tapansa. Älä anna enää uusia tilaisuuksia. SINÄKIN ANSAITSET TILAISUUDEN OLLA ONNELLINEN, ja nyt on sinun vuorosi saada se tilaisuus.

Kerro suhteestanne vanhemmillesi ja ystävillesi. Hommaa valmiiksi salainen puhelinnumero, jota et anna miehelle. Tee osoitteen muutos vaikka vanhemmillesi, jotta et joutuisi käymään edes postia hakemassa miehen luota. Samoin irtisano kaikki ko. asuntoon olevat laskusi, esim. vuokra, sähkö jne. Pyydä läheisesi mukaan, ja käykää hakemassa tavarasi pois.

Tämän jälkeen hävitä vanha puhelinnumero, ja kiellä tuttujasi antamasta miehelle uutta. Älä avaa hänelle ovea, soita tarvittaessa vaikka poliisit jos hän tulee ovesi taakse riehumaan. Älä pidä mitään yhteyttä, sinulla ei ole siihen velvollisuutta. Sinua on kohdeltu todella paskasti, etkä ole miehelle mitään velkaa.

Jos päätät jäädä suhteeseen, muista, että se oli oma valintasi. Se on karu totuus, ja jokainen päivä jonka kärsit, voisit olla onnellinen. Miehen käytös ei ole sinun syytäsi, mutta tilanteeseen jääminen on.

Yhteistyössä