K
kyynelposki
Vieras
muutettii puol vuotta sitte yhteen. Oon alaikäinen 17v. 4v yhdessä. Aamu meni mukavasti kaikki alko siitä kun mies sano runkanneensa mun kenkien sisälle. nauroin "hyih sit sä kyl peset ne." "enkä pese!voi vittu hyi?!voi vittu mun pitää sit heittää spermat jonku toisten naisten pilluihin, ja heitänki! ku mun spermat ei kelpaa, kyl muille varmaa kelpaa!ei tommoseen viitti edes spermaa tuhlat!Miten sä sen edes sisälle voit ottaa?!"
mä:"En mä sitä noin todellakaan tarkottanu ku otit! Sama ku heittäisit kk veret sun kenkiin!"
mies:"en panis pahitteeks!"
hetken päästä..
mies: Vai on mun sperma niin vastenmielistä!?Mäkään sun pillun nesteit haluu.."vertaaks sä kk verta spermaan?!"
mä: en vaan haluu et mun kenkien sisälle runkataan, ne ei kuulu sinne, en tosiaan tarkottanu sitä noin ku otit!"
mies: "kypsy sitten!"
mä:"kypsy ite ei tarvii kenkii runkat!"
mies: "vähä keskenkasvuinen kyl oot" matki ja väänteli sitä mun hyi juttuu..
mä:"haista ny jo vittu!" hermot meni.
ollaan tekemäs lähtöö pyörillä kaupoille. ostin eilen uudet kengät.
mies:"sit uudet kengät jalkaan!"
mä:"en mä niitä nyt laita, siel sataa .."
menin rappuun odottaa sitä. se heittin ne kengät sinne. raahasin ne takas. "en mä niit ny laita" heitti ne takas rappuun.huusin voin mä himaankin mennä! pistin ne laukkuun ja jäin ulos odottaa miestä.
mies: "mitä sä tääl istut!"
mä
dotan sua."
mies
istät ne kengät sit jalkaan!"
mä:enmä niitä ny laita eikä sovi näitten vaatteitten kans
mies:" sit meet vaihtaa!enne ei lähetä mihinkään!
mä:"sit ei lähetä!kai mä ny ite saan päättää koska mä ne laitan?! sä et mun pukeitumisesta päätä!"
mies: miks sä sit ostat niit kenkii?!mees laittaa!pistät ainaki jotku toiset kengät!
Lähdin polkee mies tuli siihe vierelle ja huusi"sä et päätä mitään paska jäte ämmä! jne jne..suljin korvani et tää on taas tätä.. väh matkaa poljettii se huusi"kuole sit paska lehmä! en pystyny enää..purskahdin itkuun otin miehen repun mun koristani ja heitin maahan ja käännyin ympäri. huutaa perään "mihin sä meet!" tuli siihe viereen ja tuuppas mut pyörineen ajotielle! ei tullu autoi...jätin pyörä talolle ja lähdin kävelee faijan luo.
mies:"tuu tänne ny sieltä!lähetää sin kaupol!"
mä:mä en lähe sun kans mihinkään!"
lähti seuraamaan mua repi kädestä ja hihoista
mies "ite sä alotit ja haukuit mua!tuu nyt!" WTF??
mä:voi vittu jätä mut rauhaan!en oo tulos mitä sä oikee kuvittelet!" repi mun laukkua väkisin."päästä ny jo vittu irti tai mä huudan! sain repästyy.
mä: haluun olla ny yksin
mies : no mee kämpil ni saat olla väh aikaa.
mä: mä meen himaan!
mies: äitil itkee...
repi laukusta.."mä en tuu mihinkään!"
mies: no anteeeeks!" kadul käveli ihmisii ku repi mua taas itkin katoin sitä ni se hymyili nauro niille ihmisille niinku tää olis joku vitsi! yks mies näytti empivä tuleeko väliin..mä en mun laukkua antais vaik luut katkeis (puhelin +muut) riuhtasin taas irti..pyöräili mun eteen ja yritti tai pikemminki käski etten menis.
mies:"miks sä edes tulit ko sulla on tommonen asenne!" tarkotti ku on monesti ennnekin haukkunu mut lupas mennä hoitoon..
mies:mitä sä sit aijot?!
mä: mennä himaan..
mies:anna sit avaimes!
mä:enkä anna mul siel tavaroita
mies: et sä sinne noin vaan voi tulla.
annoin sit avaimen ja mies lähti ei seurannu mua enää..
ylireakoinko?
[keskustelu siirretty]
mä:"En mä sitä noin todellakaan tarkottanu ku otit! Sama ku heittäisit kk veret sun kenkiin!"
mies:"en panis pahitteeks!"
hetken päästä..
mies: Vai on mun sperma niin vastenmielistä!?Mäkään sun pillun nesteit haluu.."vertaaks sä kk verta spermaan?!"
mä: en vaan haluu et mun kenkien sisälle runkataan, ne ei kuulu sinne, en tosiaan tarkottanu sitä noin ku otit!"
mies: "kypsy sitten!"
mä:"kypsy ite ei tarvii kenkii runkat!"
mies: "vähä keskenkasvuinen kyl oot" matki ja väänteli sitä mun hyi juttuu..
mä:"haista ny jo vittu!" hermot meni.
ollaan tekemäs lähtöö pyörillä kaupoille. ostin eilen uudet kengät.
mies:"sit uudet kengät jalkaan!"
mä:"en mä niitä nyt laita, siel sataa .."
menin rappuun odottaa sitä. se heittin ne kengät sinne. raahasin ne takas. "en mä niit ny laita" heitti ne takas rappuun.huusin voin mä himaankin mennä! pistin ne laukkuun ja jäin ulos odottaa miestä.
mies: "mitä sä tääl istut!"
mä
mies
mä:enmä niitä ny laita eikä sovi näitten vaatteitten kans
mies:" sit meet vaihtaa!enne ei lähetä mihinkään!
mä:"sit ei lähetä!kai mä ny ite saan päättää koska mä ne laitan?! sä et mun pukeitumisesta päätä!"
mies: miks sä sit ostat niit kenkii?!mees laittaa!pistät ainaki jotku toiset kengät!
Lähdin polkee mies tuli siihe vierelle ja huusi"sä et päätä mitään paska jäte ämmä! jne jne..suljin korvani et tää on taas tätä.. väh matkaa poljettii se huusi"kuole sit paska lehmä! en pystyny enää..purskahdin itkuun otin miehen repun mun koristani ja heitin maahan ja käännyin ympäri. huutaa perään "mihin sä meet!" tuli siihe viereen ja tuuppas mut pyörineen ajotielle! ei tullu autoi...jätin pyörä talolle ja lähdin kävelee faijan luo.
mies:"tuu tänne ny sieltä!lähetää sin kaupol!"
mä:mä en lähe sun kans mihinkään!"
lähti seuraamaan mua repi kädestä ja hihoista
mies "ite sä alotit ja haukuit mua!tuu nyt!" WTF??
mä:voi vittu jätä mut rauhaan!en oo tulos mitä sä oikee kuvittelet!" repi mun laukkua väkisin."päästä ny jo vittu irti tai mä huudan! sain repästyy.
mä: haluun olla ny yksin
mies : no mee kämpil ni saat olla väh aikaa.
mä: mä meen himaan!
mies: äitil itkee...
repi laukusta.."mä en tuu mihinkään!"
mies: no anteeeeks!" kadul käveli ihmisii ku repi mua taas itkin katoin sitä ni se hymyili nauro niille ihmisille niinku tää olis joku vitsi! yks mies näytti empivä tuleeko väliin..mä en mun laukkua antais vaik luut katkeis (puhelin +muut) riuhtasin taas irti..pyöräili mun eteen ja yritti tai pikemminki käski etten menis.
mies:"miks sä edes tulit ko sulla on tommonen asenne!" tarkotti ku on monesti ennnekin haukkunu mut lupas mennä hoitoon..
mies:mitä sä sit aijot?!
mä: mennä himaan..
mies:anna sit avaimes!
mä:enkä anna mul siel tavaroita
mies: et sä sinne noin vaan voi tulla.
annoin sit avaimen ja mies lähti ei seurannu mua enää..
ylireakoinko?
[keskustelu siirretty]