O
Otankopuheeksi
Vieras
Ollaan nähty tällä viikolla kerran miesystävän kanssa. Hän tekee töissä pitkiä päiviä / myöhään töitä, osaksi siksi, että menee töihin vasta niin myöhään, kun tykkää kukkua yöllä ja menee sitten töihin myöhään. Puhuin miehen kanssa tunti sitten puhelimessa. Sanoi, että täytyy vielä tehdä paljon töitä ennen kuin pääsee lähtemään ja menee sitten kotiinsa. Nyt sitten äsken lähetti viestin illanviettoa suunnitteleville kavereille (ollaan molemmat samassa keskusteluryhmässä kaveriporukan kanssa), että on vielä töissä, mutta yrittää irrottautua sieltä.
Muutenkin minua vaivaa miehen myöhään venyvät työpäivät (on puhuttu asiasta) ja nyt sitten tulkitsin tilanteen niin, että kavereiden vuoksi voisi pian olla lähdössä töistä, mutta mun vuoksi ei? Mulla on nuha, joten en oo lähdössä itse ulos. Ylireagoinko? Otanko puheeksi vai katsooko läpi sormien?
Muutenkin minua vaivaa miehen myöhään venyvät työpäivät (on puhuttu asiasta) ja nyt sitten tulkitsin tilanteen niin, että kavereiden vuoksi voisi pian olla lähdössä töistä, mutta mun vuoksi ei? Mulla on nuha, joten en oo lähdössä itse ulos. Ylireagoinko? Otanko puheeksi vai katsooko läpi sormien?