Ylireagoinko nyt, kun mies ei tule luokseni tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otankopuheeksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Otankopuheeksi

Vieras
Ollaan nähty tällä viikolla kerran miesystävän kanssa. Hän tekee töissä pitkiä päiviä / myöhään töitä, osaksi siksi, että menee töihin vasta niin myöhään, kun tykkää kukkua yöllä ja menee sitten töihin myöhään. Puhuin miehen kanssa tunti sitten puhelimessa. Sanoi, että täytyy vielä tehdä paljon töitä ennen kuin pääsee lähtemään ja menee sitten kotiinsa. Nyt sitten äsken lähetti viestin illanviettoa suunnitteleville kavereille (ollaan molemmat samassa keskusteluryhmässä kaveriporukan kanssa), että on vielä töissä, mutta yrittää irrottautua sieltä.

Muutenkin minua vaivaa miehen myöhään venyvät työpäivät (on puhuttu asiasta) ja nyt sitten tulkitsin tilanteen niin, että kavereiden vuoksi voisi pian olla lähdössä töistä, mutta mun vuoksi ei? Mulla on nuha, joten en oo lähdössä itse ulos. Ylireagoinko? Otanko puheeksi vai katsooko läpi sormien?

Ylireagoit ainakin sen suhteen, että kuka nyt jonkun nuhan takia jättää menoja menemättä.

Mitä mieheen tulee, niin mahdoton ulkopuolisen näillä tiedoilla sanoa. Jos olette kohtuullisen tuore pari, niin ei mies kauhean kiinnostuneelta vaikuta.

Ylireagoit ainakin sen suhteen, että kuka nyt jonkun nuhan takia jättää menoja menemättä.

Mitä mieheen tulee, niin mahdoton ulkopuolisen näillä tiedoilla sanoa. Jos olette kohtuullisen tuore pari, niin ei mies kauhean kiinnostuneelta vaikuta.

No joo, nuha pistää vähän voimattomaksi ja väsyneeksi, eikä meno ollut tiedossa kuin vasta nyt illalla, eli ei ollut edes mikään suunniteltu illanvietto. Ja yhdessä ollaan oltu 8 kk, eli kohtuullisen tuore pari ollaan. En haluaisi uskoa, ettei mies ole kovin kiinnostunut. Selitän asiaa itselleni vain niin, että ehkä mies ajatteli, että haluan nukkua aikaisin (mikä onkin totta). Ja lisäksi mies on niin ulospäinsuuntautunut, että siksikään ei helposti jätä kaverien tapaamisia väliin.

No joo, nuha pistää vähän voimattomaksi ja väsyneeksi, eikä meno ollut tiedossa kuin vasta nyt illalla, eli ei ollut edes mikään suunniteltu illanvietto. Ja yhdessä ollaan oltu 8 kk, eli kohtuullisen tuore pari ollaan. En haluaisi uskoa, ettei mies ole kovin kiinnostunut. Selitän asiaa itselleni vain niin, että ehkä mies ajatteli, että haluan nukkua aikaisin (mikä onkin totta). Ja lisäksi mies on niin ulospäinsuuntautunut, että siksikään ei helposti jätä kaverien tapaamisia väliin.
Ulkopuolisen korviin kuulostaa, että joudut turhan paljon selittelemään (itsellesi) miehen käytöstä.

Koitan siis katsoa miehen näkökulmasta, siksi selitän itselleni miehen käytöstä. Kun on niin helppo pahoittaa mielensä ja ajatella että minäminäminä, joten sitä yritän tässä välttää.

Varmaksi ei voi sanoa, kun ei tiedä koko tilannetta enkä tunne miesystävääsi. Mutta kyllähän tuo vähän haiskahtaa siltä, että ilta nuhaisen tyttöystävän kanssa ei kiinnosta mutta kaverien seuran vuoksi töitä voi kiirehtiä. Kuulostaa vähän nuoruuden hairahdukseltani, joka yritti kusettaa 6-0 vähän joka välissä.

Mies lähti töistä vähän 22:n jälkeen ja soitti mulle vielä, kun oli kotona. Eli ei sitten mennyt sinne kaveriporukan mukaan. Sanoi, että haluaa olla mun kanssa huomenna (eli tänään) ja että toivoo mun tulevan hänen luokseen, koska hänen pitää harjoitella kitaralla kappaleita yksiin häihin, jotka on pian. Mutta että jos oon liian nuhassa enkä halua lähteä hänen luokseen, niin tulee sitten mun luo.

Yhteistyössä