YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

"pulla"
Mun pelastus on tällä hetkellä imetys, sillä pystyn syömään paljon enemmän ja silti paino laskee pikku hiljaa. Normiruoan lisäksi vähän herkkujakin. Täysimetys voi kuluttaa lukemani mukaan jopa 500 kaloria, joten syömisten kanssa ei tarvitse kovin tiukkana olla.
Toivottavasti kilot ei palaa takaisin kun lopetan imetyksen :D

Tsempit kaikille houkutusten kanssa painiville :hug:
 
Moi
Hyvin menee täällä. Muu perhe tuossa vetää mokkaruutuja mut mulla ei tee tiukkaakaan pitää näppejä erossa niistä, silti herkun näköisiä :p:p

Mulla imetys lopuillaan ja nyt ne kilot vasta on alkaneet lähteä, motivaatio palannut kun ei enään toinen roiku rinnalla ;)

tsemppiä kaikille!
 
Aikasta huomenta! Tää on ihan pa*kaa, että kun haluan hetken hiljasuutta ja rauhaa, joudun nousta viideltä aamulla!!! Ei vais, kello oli soittamassa puol kuudelta kumminki...

Sitä vaan piti kertomani, että kiirettä on ja aamupaino oli äsken 73,4kg. Että näin täällä
 
Wautsi Jelly, hirmuisen paljon onnea pudotuksesta!!:flower:


Itselläni takkuaa taas pahemman kerran. Viikonloppuna tuli taas syötyä kun oli juhlat, samoin kuin viime viikonloppuna...millonkahan sitä oppisi sanomaan ei, tai sais ainakin ne mässyjuhlat jäämään siihen yhteen päivään/iltaan??
Oma peilikuva on alkanut taas ällöttämään oikein kunnolla, välitön v*tutus kun erehtyy peiliin katsomaan, ainakin silleen kunnolla.: /
Ei o hyvä fiilis, ei.
 
"Wilhelmiina"
Mahtavaa Jelly! Oletko ostanut uusia vaatteita? Taitaa kymmenen kilon pudotus jo tipauttaa housut päältä:)

Täällä aamupaino oli 90,4kg. Eli-300g. Olen todella tyytyväinen.
 
Onnittelut hienosta saavutuksesta Jelly.

Täällä menee hitaasti mutta toivottavasti varmasti. Paino aamulla 77.7kg

Kaikille jaksamista tämän laihdutuksen kanssa, rankkaahan tämä on.
Sorruin minäkin lauantaina karkkia maistamaan muutaman ja oma paheeni on sekin etten yleensä osaa lopettaa herkkujen syömistä kun alkuun pääsen, nyt lopettaminen onnistui kuitenkin helposti.

Hyvää päivänjatkoa!
 
Onnittelut pudotuksista, vaikka tuntuis vähältä niin miinusta nekin :)

Minun tavoite tälle viikolle on päästä (taas) tästä herkkukierteestä ja saada oikeesti se miinusmerkkinen luku ens viikon tulokseen, vaikka edes 100g kunhan se on miinusta!
 
"Sadie"
Huomenia hyviä kaikille!
Jellylle onnittelut kympistä :)

Mun puntari näytti 90,7 tänään, eli -1,3kg. Ihan jees, pe ku kävin näytti jo 90,3 elikkäs pientä pettymystä ilmassa, mutta ihan jees silti. Sain sentään sitä miinusta aikaseks!!:)
Vähä lipsumisia oli havaittavissa, mutta yritetää tällä viikolla saada se korjattua!

Tsemppiä kaikille tähän viikkoon!
 
Mä ja mun matikkapää (jota muuten oon aina pitänyt vähintään keskivertona) :headwall: eihän sitä painoa ole tippunut ku 10,1kg. Mutta kymppi rikki joka tapauksessa :)

Ja uusia vaatteita en oo pahemmin ostellu vaan kaivellut vanhoja peräkomeron takimmaiselta hyllyltä käyttöön. Mulla kun on joskus ollut painoa 100 ja joskus 68 kiloa, niin kokohaitari on laaja 38-48. Nyt menee koko 40. Tohon 38 pyritään ja se riittää mulle. Kun ei pituuttakaan ole tän enempää ja naamavärkki ei kummoinen ole, niin huippumallien kiloihin tai vaatekokoihin en edes tavottele :D

Onnea pudotuksista muillekin ja sisua kaikille! Kyllä tämä tästä... Missä muuten pullan maanantaitulos viipyy???
 
"pulla"
Hei!

Unohdin eilen kokonaan tulla ilomoittamaann painoni tänne, aamupaino oli 76,4 kg eli paino on jumittanut jo 6 viikkoa 64,x lukemissa... nyt on PAKKO ottaa itseä niskasta kiinni. Ei tämä urakka saa tähän tyssätä.
 
"Wilhelmiina"
Fat&Lazy: Älä luovuta, kyllä se motivaatio sieltä taas nostaa päätään!

Mulle aloitettiin eilen Metforem-niminen lääke, joka paitsi laskee verensokeria, auttaa pudottamaan painoa. Mielenkiintoista. Toivottavasti siitä on jotain apua.
 
[QUOTE="Wilhelmiina";29234758]Fat&Lazy: Älä luovuta, kyllä se motivaatio sieltä taas nostaa päätään!

Mulle aloitettiin eilen Metforem-niminen lääke, joka paitsi laskee verensokeria, auttaa pudottamaan painoa. Mielenkiintoista. Toivottavasti siitä on jotain apua.[/QUOTE]

Kiitos :)

Ja toivotaan että lääke auttais :)
 
Minäkin
Kun mä lauantaina pikkujouluissa sorruin syömään herkkuja niin heti sunnuntaiaamuna olikin painoa edellisestä tippunut 600g? What? Mulla oli kolme päivää samassa lukema ennen tota.
 
gdkod
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin;29235593:
Kun mä lauantaina pikkujouluissa sorruin syömään herkkuja niin heti sunnuntaiaamuna olikin painoa edellisestä tippunut 600g? What? Mulla oli kolme päivää samassa lukema ennen tota.
Mä en ole tähän ketjuun muuten osallistunut kun ei ole enää tiputettavaa mutta tähän sanoisin että mulla ainakin kävi monesti niin että jos herkuttelin niin paino ei noussut siitä seuraavana vaan vasta sitä seuraavana päivänä.
Tosin satunnainen herkuttelu - jota ei kuitenkaan vedä överiksi - voi myös auttaa kuulemma aineenvaihduntaa niin että paino tippuu paremmin, näin olen kuullut väitettävän mutten tiedä onko totta.
 
"lillerilalleri"
Heiip ja onnea kaikille hienoista pudotuksista!! Perästä tullaan, vaikka halutti unohtaa koko projekti kun tuntuu ettei musta vaan oo tähän... Nyt kuitenkin aamupaino 83,8 eli jos saisin vuoden loppuun mennessä painon alkamaan seiskalla niin olen tyytyväinen. :) Alkuvuodesta ajattelin mennä siihen Jutan superdieettiin mukaan, tammikuussa alkaa taas uus ryhmä netissä. Sen avulla pitäis kesään mennessä olla tämä tyllerö kunnossa (tavoite 60, jopa alle jos niikseen tulee...). Tsemppiä meille kaikille, kyllä me vielä onnistutaan! :D
 
"lillerilalleri"
Imettäjille kysymys: minkä ikäinen vauvanne on ja montako kertaa imetätte? Minulla on 9kk-ikäinen ja vielä roikkuu rinnalla noin 5krt/pv, yöllä ei syö. Senkin takia olen lykännyt laihdutusta, kun käsittääkseni ei imetysaikana saa aktiivisesti laihduttaa, mutta nyt on tullut mitta täyteen ja lapsikin jo siinä iässä että jos maidontulo alkaa loppua niin saa loppuakin... :D
 
"mami"
Täälläkin oli motivaatio hukassa mutta alkoi löytyä taas uudestaan kun sai aikansa sekoilla :D paino oli sunnuntaina 95.5 ja tänä aamuna 93.7 ryhtiliikkeen ansiosta, mutta nesteitähän nuo on mitä nyt lähti parissa päivässä.. Mä järkeilin että tuollainen "tauko" oli kyllä ihan paikallaan tämän laihdutuksen kanssa, nyt on hyvä taas jatkaa kohti tavoitepainoa. Alle 90 kun pääsisi ennen vuoden vaihtumista, olisin jo tyytyväinen :)

Ja lillerilallerille: mulla on päälle 3kk ikäinen täysimetyksellä ja ei ole maidontuotantoon vaikuttanut mitenkään vaikka paino synnytyksestä pudonnut melkein 28 kiloa. Kunhan syö riittävästi ja järkevästi ja liikkuu, niin mulla ainakin itsestään jo putoaa paino. Mutta tottakai siihen mun tapauksessa vaikuttaa itsessään jo suuri ylipaino, on siis mistä pudota ;)
 
Heips

Täällä vetelee samaa rataa eli ihan hyvin. Paino kävi jo 77,1 mutta maanantaina sitten vasta tietää mihin se asettuu :saint: toivoa on.

Joulu on kovasti jo mielessä :xmas:

Minä imetän vielä 1-2krt/pvä, lapsella on jo ikää, joten nyt on aika jo lopettaa koko touhu muutenkin. Jouluun menn ollaankin imetyksestä päästy.

:flower: kaikille rutkasti tsemppiä!!!
 

Yhteistyössä