Pullalle kiitokset vinkistä, täytyypä käydä vilkaisemassa. Olisi treenivaatteille käyttöä.
Sadie ja Tiitiäinen,
älkää masentuko :hug: Jos tuntuu, että paino junnaa, silloin vika voi olla justiin siinä, että tekee kaiken niin kuin ennenkin. Se voi olla viite siitä, että jokin muutos pitää tehdä, että paino lähtee taas putoamaan. Ja mitä 200 gramman pudotukseen tulee, se on mun mielestä ihan hyvä sekin ja toistaalta joku 100 gramman painonnousukaan ei ole katastrofi. Paino saattaa heitellä (etenkin meillä naisilla) jo yhden päivän aikana huikeasti ylös alas ja etenkin jos on 'se aika kuukaudesta' kertyy kroppaan nestettäkin ihan kunnolla, mutta kyllä se pois lähtee.
Liian vähäinen syöminenkin voi saada painon junnaamaan eli se ruokapäiväkirjan pitäminen on tosi hyvä juttu! Tsemppiä! Kyllä se siitä vielä lähtee laskemaan kun olette sinnikkäitä!
JellyJolly, saman olen huomannut. Ei pysty syömään sellaisia annoksia kuin ennen. Tulee yökkö olo tosi pienestä jo. Ja onnea parisuhdekriisin menestyksekkäästä ratkomisesta :flower: Mahtavaa! Niin se vaan rakkaus kolhut kestää
Sitten ihan yleisesti kaikille:
Meillä on niin mahtava porukka kasassa, ettei kannata missata mahdollisuutta lahduttaa tässä tiimissä eli sinnikkäästi eteenpäin vaan, lopussa se palkinto odottaa! Mä just tänään koin sellaisen pienen epäilyksen hetken, kun kesken lenkin teki mieli kauheasti lähteä raflaan. En mä tajua mistä se into iski, mutta heti sen mieliteon jälkeen päähän pälkähti, että mä olen epäonnistunut laihduttamisessa niiiin usein ja aina palannut vanhaan. Miksen mä nyt tekisi tätä kunnolla loppuun ja sitten, kun työ on tehty, voisin nauttia johonkin raflaan menostakin ihan eri tavalla kuin näitten läskien kanssa. Niin helpolla se motivaatio sitten palasi. Me joilla motivaatio on vielä kohdallaan revitään teitä heikommista hetkistä kärsiviä perässä nyt ja te saatte sitten kiskoa meitä perässä myöhemmin, koska meillekin niitä heikkoja hetkiä tulee ihan takuulla
Tänään mulla oli taas uimahallipäivä ja uin 45min niin tehokkaasti, että ihan hartioissa, käsivarsissa ja selässä tuntui, kun nousin altaasta. Lapset on aina uimassa mun kanssa (lasten puolella) ja ottavat jotain herkkua, donitsin tai jätskin tms., uinnin jälkeen, muttei mulla ollut tänäänkään mitään ongelmaa vastustaa kiusausta, vaikka lapset mussutti lakritsi- ja kinuskijäätelöitään siinä naaman edessä
En itse ottanut yhtään mitään, vesilasillista lukuunottamatta.