Ylipainoiset,tupakoivat ym.:miksi ette välitä omasta terveydestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mömm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terveys on mulle tärkeää ja yritän kyllä tehdä asioita terveyden eteen. En aina riittävästi, en aina oikeita valintoja mut kyllä yritystä löytyy. Ja jos paska nakki vanhuksena tai keski-iässä käy, eli huonot elintavat tuo kremppoja. Niin en kyllä ole ajatellut syyttää ketään muuta kuin itseäni niistä vaivoista.

[QUOTE="sama";23034613]VOI VITUN PÄSSI KUINKA LUKUTAIDOTON SÄ OSAAT OLLA?

En MISSÄÄN vaiheessa väittänyt, että ylipaino olisi alipainoa vaarallisempaa. Lue silmilläsi, älä läskeilläsi.

Puhuin siitä, että on olemassa NORMAALI paino. EI alipaino. BMI 18,5-25. Älä nyt ole niin idiootti ettet ymmärrä, ettei tarvitse valita ali- ja ylipainon välillä, vaan voi olla ihan NORMAAALI. SIITÄ MINÄ PUHUIN:[/QUOTE]

Vastasin sun väitteeseen, että lievä ylipaino nostaa tautiriskejä ja elimistön tulehdustilaa. Kun ei se niinkään ole. Sori kun en poistanut tuosta sun kirjoituksesta sen yllä olevaa osaa.

Vastasit kyllä todella "kauniisti", etkö osaa keskustella asiallisesti? Ja tiedoksi, mun painoindeksi on juuri tuo 25. Ei läskejä :)

[QUOTE="vieras";23034649]Vastasin sun väitteeseen, että lievä ylipaino nostaa tautiriskejä ja elimistön tulehdustilaa. Kun ei se niinkään ole. Sori kun en poistanut tuosta sun kirjoituksesta sen yllä olevaa osaa.

Vastasit kyllä todella "kauniisti", etkö osaa keskustella asiallisesti? Ja tiedoksi, mun painoindeksi on juuri tuo 25. Ei läskejä :)[/QUOTE]

Kyllä, se on niin. Jo lievä ylipaino nostaa tautiriskejä ja elimistön tulehdustilaa. Miksi ihmeessä rupesit vertailemaan alipainoon? Minä en niitä keskenään vertaillut. Lievä ylipaino on jo lievää ylipainoa. Miksikä sitä muuten ylipainoksi kutsuttaisiin? ;)

Ei, en osaa idioottien kanssa keskustella asiallisesti. Ettehän tekään osaa. Aina kun mainitsee, että ylipaino on pahasta, niin toiset tulevat huutelemaan, että parempi se ku alipainoisuus :laugh: Koska siinähän ne meidän vaihtoehdot ovatkin! :D:D:D Normaalipainoa ei suinkaan ole olemassa. Eiei. Kyllähän se on terveellisempää nauttia elämästään ja olla kurvikas kun olla sellanen luuranko.

Terv BMI 20. Ei alipainoinen. Ihan normaalipainoinen.

[QUOTE="Nilla";23033377]Tupakointi on sen verran tärkeää että ihan sama vaikka se aiheuttaa niin paljon sairauksia ja kaikenlaista.[/QUOTE]

Niinpä jA HUONOMMASTA päästä se elämä lyhenee, joten miks syödä salaattia ja ituja, jotta voisi vanhana pitkään kitua???!!

[QUOTE="sama";23034713]Kyllä, se on niin. Jo lievä ylipaino nostaa tautiriskejä ja elimistön tulehdustilaa. /QUOTE]

Oisko linkkiä johonkin tutkimukseen? Vai onko tämä ihan sun omaa päätelmää?

Yhteistyössä