Ylipainoiset, mitä laitatte juhliin päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mekko on hyvä valinta, nettikaupoista löytyy mukavasti istuvia malleja ja riittävästi kokoja.
Sääret ja rinnat on mun oarhaæt puolet, niitä tykkään korostaa, eli mekot on perhoshihaisia/lyhythihaisia, avarakaulaisia, joissa vatsan ja perseen kohdilla löysästi laskostuva leikkaus. Pituus polviin asti on just hyvä kun sääret jää näkyville.

Riippuu millainen ilma on, mekko, hame ja pusero tai toppi tai housut ja nätti pusero.

En oo nyt näin läskinä ollut yksissäkään juhlissa enkä todellakaan tiedä mitä laittaisin päälleni.

Arvatkaa miks meidän vauvalla ei oo nimiäisiä? Ja miks skippasin isäni kuuskymppiset?:saint:

Eikös meidän laskien perusuniformu juhlissa ole caprit ja tunika? tai legginsit ja tunika? :D

Itselle nuo eivät tunnu mallaavan joten yleensä on päällä mekko. Polvipituinen, sääret on mun paras puoli rintavarustuksen kanssa, vyötäröltä rypytetysti istuva. Yleensä pääntie ei ole avara koska näillä tisseillä saa olla varovainen ettei näitä riettaalta. Tykkään käyttään vaatteita joissa näytän viiskytluvun naiselta, en kuitenkaan rock'a'billyltä.

Kolmissa viimeisissä häissä olen pukeutunut kahdesti mustaan kotelomekkoon, jonka päällä silkkinen juhlajakku. Ja yksissä oli valkoinen hame, joku pusero (ei kuitenkaan valkoinen) ja valkoinen pitsibolero.

Jatkan vielä, että juhlajakkuni on sininen. 60-vuotisjuhlissa ja lapseni rippijuhlissa mulla oli punainen kotelomekko ja musta jakku.

Muutama muukin juhlamekko löytyy. Noi kotelomekot ovat klassisia, eli kun niihin on sijoittanut, asusteita muuttamalla, menevät moneen tilaisuuteen. Lisäksi mulla on yksi biletysmekko (kimalteleva, esim. pikkujouluihin sopiva), kaapista löytyy myös hameita, lyhyitä ja pitkiä, jotka sopivat juhliin, sekä juhliin sopivia puseroita ja jakkuja.

Yhteistyössä