Mä en käsitä tätä asiaa. Laihtumisesta, laihduttamisesta ja läskeistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niin"

Vieras
Aloitin laihiksen loppukesästä, painoa oli 106kg ja vaatekoko 48 tai xxl. 46 meni päälle mutta oli tiukat ja makkaroita pursusi joka tuutista.
Nyt on aikaa kulunut vajaa puoli vuotta ja laihiskin jatkunut pääpiirteissään. Mutta vaaka näyttää 103kg edelleen. Sen sijaan vaatekoko on pienentynyt. Nyt koon 46 housut on löysät, paidoista xxl on teltta johon hukun. Housuista hyvät on koko xl tai 44, eikä ne edes kiristä. Miten tää on mahdollista??

[QUOTE="vieras";22664223]Mä taas olen laihtunut 20 kg sitten toukokuun, mutta vaatekoko ei ole pienentynyt juuri yhtään. Senttejä on kuitenkin kadonnut -20 esim. vyötäröstä.[/QUOTE]

No on kai housut sitten ainakin 20 senttiä löysät, eihän ne vanhat voi millään enää istua??

No on kai housut sitten ainakin 20 senttiä löysät, eihän ne vanhat voi millään enää istua??

No ei ne tietenkään tyköistuvat ole. Mut ei vaatekoko ole kuitenkaan tippunut useaa numeroa alaspäin. Kun monilla joiden blogeja olen seuraillut, niin jopa 4kg pudottaminen on pienentänyt vaatekokoa useita numeroita alaspäin. Tosin itse olen sitä tyyppiä joka ei viihdy makkarankuorissa, eli tiukoissa vaatteissa.

[QUOTE="Niin";22664149]Aloitin laihiksen loppukesästä, painoa oli 106kg ja vaatekoko 48 tai xxl. 46 meni päälle mutta oli tiukat ja makkaroita pursusi joka tuutista.
Nyt on aikaa kulunut vajaa puoli vuotta ja laihiskin jatkunut pääpiirteissään. Mutta vaaka näyttää 103kg edelleen. Sen sijaan vaatekoko on pienentynyt. Nyt koon 46 housut on löysät, paidoista xxl on teltta johon hukun. Housuista hyvät on koko xl tai 44, eikä ne edes kiristä. Miten tää on mahdollista??[/QUOTE]

Sulla on lähtenyt nestepöhö pois kropasta, siitä tuo iso ero + varmaankin 6kk pari kiloa läskiä on muuttunut lihakseksi

Yhteistyössä