N
"Niin"
Vieras
Aloitin laihiksen loppukesästä, painoa oli 106kg ja vaatekoko 48 tai xxl. 46 meni päälle mutta oli tiukat ja makkaroita pursusi joka tuutista.
Nyt on aikaa kulunut vajaa puoli vuotta ja laihiskin jatkunut pääpiirteissään. Mutta vaaka näyttää 103kg edelleen. Sen sijaan vaatekoko on pienentynyt. Nyt koon 46 housut on löysät, paidoista xxl on teltta johon hukun. Housuista hyvät on koko xl tai 44, eikä ne edes kiristä. Miten tää on mahdollista??
Nyt on aikaa kulunut vajaa puoli vuotta ja laihiskin jatkunut pääpiirteissään. Mutta vaaka näyttää 103kg edelleen. Sen sijaan vaatekoko on pienentynyt. Nyt koon 46 housut on löysät, paidoista xxl on teltta johon hukun. Housuista hyvät on koko xl tai 44, eikä ne edes kiristä. Miten tää on mahdollista??