L
läskit
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No mun mielipide on, että jos haluaa niitä hyvännäkösiä vaatteita käyttää, olis syytä pienentää itsensä sellaiseksi että niihin mahtuu.
Tähän ei ole mitään lisättävää!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No mun mielipide on, että jos haluaa niitä hyvännäkösiä vaatteita käyttää, olis syytä pienentää itsensä sellaiseksi että niihin mahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja läskit :Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No mun mielipide on, että jos haluaa niitä hyvännäkösiä vaatteita käyttää, olis syytä pienentää itsensä sellaiseksi että niihin mahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://cellbes.fi/Product/?mid=1613&pid=035168
kerro, kerro: nähdään lenkkipolulla :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerro:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://cellbes.fi/Product/?mid=1613&pid=035168
Kiitän ja kumarran...
Tuskin sentäs samoilla poluilla lenkkeillään...
Mä Oulunläänistä, mistä sinä?![]()
Että jalat laihikselle vaan vai?Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Myös ruumiinrakenne määrittelee sen millaiset vaatteet sopivat päälle. 60 koossa on ruumiinrakenne ihan eri kuin 36 koossa. Eihän ne vaatteet näytä aina edes 46 enää kauniilta. Lisäksi tosiaan pituus määrittelee myös jotain, mutta ainahan nää vaatteet tehdään jollekin 167cm keskimääräiselle tumpille.
Esim kengissä ei sama malli näytä 44 kokoisena kivalta, vaikka 36 se onkin hauska.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja läskit :Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No mun mielipide on, että jos haluaa niitä hyvännäkösiä vaatteita käyttää, olis syytä pienentää itsensä sellaiseksi että niihin mahtuu.
Aivan. Sama kuin töitä vieroksuva kitisis kun ei ole rahaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Makkara Maisa:Mistä te isot tytöt ootte ulkoilupuvun löytäneet??
Mä tarttisin tuulipuvun ( *HUOM laihat!!* jotta voisin siellä lenkillä kulkea ), mut mä en oo mitään miellyttävää pukua löytänyt.![]()
Tää on kyllä ongelma. Ei urheilu- ja ulkoiluvaatteita juuri 44 isompaa löydä...
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Että jalat laihikselle vaan vai?Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Myös ruumiinrakenne määrittelee sen millaiset vaatteet sopivat päälle. 60 koossa on ruumiinrakenne ihan eri kuin 36 koossa. Eihän ne vaatteet näytä aina edes 46 enää kauniilta. Lisäksi tosiaan pituus määrittelee myös jotain, mutta ainahan nää vaatteet tehdään jollekin 167cm keskimääräiselle tumpille.
Esim kengissä ei sama malli näytä 44 kokoisena kivalta, vaikka 36 se onkin hauska.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerro:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://cellbes.fi/Product/?mid=1613&pid=035168
Kiitän ja kumarran...
Tuskin sentäs samoilla poluilla lenkkeillään...
Mä Oulunläänistä, mistä sinä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hanityttö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja läskit :Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No mun mielipide on, että jos haluaa niitä hyvännäkösiä vaatteita käyttää, olis syytä pienentää itsensä sellaiseksi että niihin mahtuu.
Eli te olette niin vitun tyhmiä, että kaikkien pitäis vaan olla hoikkia laihoja?? Et jos on painoa ja kokoa niin ei saa näyttää hyvältä???? Teijän laiset ihmiset on niin säälittäviä!
Alkuperäinen kirjoittaja hihii..:Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Että jalat laihikselle vaan vai?Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Myös ruumiinrakenne määrittelee sen millaiset vaatteet sopivat päälle. 60 koossa on ruumiinrakenne ihan eri kuin 36 koossa. Eihän ne vaatteet näytä aina edes 46 enää kauniilta. Lisäksi tosiaan pituus määrittelee myös jotain, mutta ainahan nää vaatteet tehdään jollekin 167cm keskimääräiselle tumpille.
Samalle asialle tässä naureskelin
Minkäs jalan koolle voi... Jalanpienennysvinkkejä vain kehiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nuoret naiset!:Onko se lihavien lyttäämistä, jos sanotaan, että lihavuuteen ois apua? Ihan sama kuin kuuroillekaan ei saa ehdottaa implanttia korvaan, että kuulisvat taas... Ei lihavuus ole kulttuuri tai ainakaan sen ei pitäisi olla. Normaalipaino ois paljon parempi, eikä estetiikan takia vaan oman jaksamisen ja terveyden takia!
Alkuperäinen kirjoittaja MM:Alkuperäinen kirjoittaja Hanityttö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja läskit :Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No mun mielipide on, että jos haluaa niitä hyvännäkösiä vaatteita käyttää, olis syytä pienentää itsensä sellaiseksi että niihin mahtuu.
Eli te olette niin vitun tyhmiä, että kaikkien pitäis vaan olla hoikkia laihoja?? Et jos on painoa ja kokoa niin ei saa näyttää hyvältä???? Teijän laiset ihmiset on niin säälittäviä!
Eihän lihavalla ole mitään arvoa, sen tällä palstalla olen huomannut. Ja kaikki lihavat ovat automaattisesti laiskoja.
Kaikki vain samaan muottiin...
Alkuperäinen kirjoittaja nuoret naiset!:Onko se lihavien lyttäämistä, jos sanotaan, että lihavuuteen ois apua? Ihan sama kuin kuuroillekaan ei saa ehdottaa implanttia korvaan, että kuulisvat taas... Ei lihavuus ole kulttuuri tai ainakaan sen ei pitäisi olla. Normaalipaino ois paljon parempi, eikä estetiikan takia vaan oman jaksamisen ja terveyden takia!
Alkuperäinen kirjoittaja Hanityttö:Eli te olette niin vitun tyhmiä, että kaikkien pitäis vaan olla hoikkia laihoja?? Et jos on painoa ja kokoa niin ei saa näyttää hyvältä???? Teijän laiset ihmiset on niin säälittäviä!
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ei ole kannattavaa tehdä mallistoja normaalista poikkeavalle kokoryhmälle. Siitähän se loppujen lopuksi on kyse.
Mutta minkäs teet kun massatuotanto on mitä on...
Alkuperäinen kirjoittaja kommenttia multakin:Ite olen muodokas ja sama ketuttaa. Vartalo on kurvikas ja tykkäisin korostaa kapeaa uumaani, mutta eihän tuo ole mahdollista, kun jotta paita menisi kiinni tissien kohdalta on sen pakko heti olla mallia teltta eli ei siinä mikään vyötärö näy... Esimerkiksi rintava ihminen ei voi koskaan löytää itelleen istuvaa paitapuseroa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja kommenttia multakin:Ite olen muodokas ja sama ketuttaa. Vartalo on kurvikas ja tykkäisin korostaa kapeaa uumaani, mutta eihän tuo ole mahdollista, kun jotta paita menisi kiinni tissien kohdalta on sen pakko heti olla mallia teltta eli ei siinä mikään vyötärö näy... Esimerkiksi rintava ihminen ei voi koskaan löytää itelleen istuvaa paitapuseroa![]()
Ehkä pystyisit itse ompelemaan muutamat sisäänotot esim. vyötärön kohdalle, jos paita muuten sopiva? Tai sitten sisäänotot rinnan alle ja takaosaan myös, saisi muotoja esiin eikä ole vaikeaa. Jos menee pieleen, purkaminen onnistuu helposti.