Ylipainoisen liian isot rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meikkis

Vieras
Ja heti anteeksi pyyntö alkuun jos loukkaan tällä jotain, en vaan voi ymmärtää paria tuttavaani.
Tuttavani valittavat lähes aina omia suuria rintojaan, kun ei löydy liivejä ja selkä kipeänä jne.
Ymmärrän toki että se on ongelma, mutta kun on kyse reilusti ylipainoisista naisista , kumpikin painaa reilusti yli 100kg niin en voi kun ihmetellä. Luulisi olevan muutenkin huolissaan painostaan eikä vaan tissien koosta, ja laihduttamalla ne tissitkin pienenis.
Toinen haaveilee jatkuvasti rintojen pienennysleikkauksesta ja valitteli kuinka ei pääse kunnalliselta puolelta leikkaukseen jne. Ystävällisesti sanoin että mitä jos vaikka laihdutais vähän niin todennäköisesti kuppikokokin siinä pienenis.
Sanoin vaan että onhan se niinkin, mutta on kuulemma tyytyväinen kiloihinsa, jota kylä epäilen kun liikkuminenkin on hankalaa eikä ainoastaan niiden tissien takia. Nainen on 23v. ja syö verenpainelääkkeitä jne.
Itse olisin tuossa tilanteessa enempi huolissaan terveydestäni noin ylipäänsä enkä pelkästään kuppikoosta.
Ja toinen valituksen aihe on kun miehet tuijottaa vaan niitä tissejä kun ne on niin isot... oikeesti niillä kummallakaan ei ole muuhun kroppaan nähden isot tissit, lihavia vaan ovat ja siksi isot rinnat. Ugh, olen puhunut ja avaan sateenvarjon

Mulla on aina ollut mielestäni isot rinnat ja en ole ollut ylipainoinen. Vaikka moni sanookin, etteivät ole isot. Olisiko tuo omassa päässä ja kilojen kanssa ovat sinut, mutta rintojen kanssa eivät..

Ja siis ymmärrän täysin niitä ihsiä joilla oikeesti on niin suuret rinnat éttä niistä tulee jo vaivoja. Yksi tuttavani on leikkauksen läpi käynyt, hällä oli todella suuret rinnat vaikka ei ylipainoinen ollutkaan ja on todella tyytyväinen leikkaukseen. Mutta luulis että ylipainoinen yrittäisi edes jonkin verran laihduttaa.

no sekään ei ole tae että jos laihtuu niin rinnatkin pienenee :headwall: ja jos on oikeen isot (siis isompi kun joku d/e kuppi) niin jo niiden koko haittaa liikunnan harrastamista, että helpommin voisi laihtua jos saisi rinnat pienemmiksi ensin!

Alkuperäinen kirjoittaja BeMe:
no sekään ei ole tae että jos laihtuu niin rinnatkin pienenee :headwall: ja jos on oikeen isot (siis isompi kun joku d/e kuppi) niin jo niiden koko haittaa liikunnan harrastamista, että helpommin voisi laihtua jos saisi rinnat pienemmiksi ensin!

Ei laihtuakseen tarvii liikuntaa harrastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jenny:
Alkuperäinen kirjoittaja BeMe:

Ei laihtuakseen tarvii liikuntaa harrastaa.
Jo pelkästää ruokailutottumusten muuttaminen tekis hyvää ja siihen ihan vaikka hyötyliikuntaa, kävelyä ja uintihan on hyvä ylipainoisillekin.

Yksi näistä tuttavistani ei pysy 100metriä kävelemään ilman että puuskuttaa ja joka paikkaan mennään autolla. Esim. lähdettiin rannalle johon matkaa n.500m niin hän otti auton kun ei viitsi kävellä.

Mä painan 95kg ja mulla kuppikoko 90G. En jaksa uskoa, että painonpudotuksen myötä rinnat pienenesivät tarpeeksi. Olen painanut 10kg vähemmän pari vuotta sitten, mutta rinnat eivät olleet yhtään pienemmät. :/

Ei hartia- ja niskasäryt ole mikään naurunasia. Painon vuoksi mulle ei liikkuminen ole mitään kamalan vaikeaa vaan jaksan käydä pitkilläkin kävely- tai pyöräilylenkeillä kun vain viitsin lähteä.

[QUOTE="jep";22799214]joo, jos paino nousee niin rintojen kuppikoko kasvaa.[/QUOTE]

mulla ei ole koskaan käynyt noin, 55kiloisena mun kuppikoko oli 75D, nyt 75kiloiena mun kuppikoko on edelleen sama 75D

No mulla on kyllä juuri noin niin kuin ap epäilee.. Eli rinnat on tosi suuret lihomisen myötä. Laihempana kuppikoko on B, nyt en oikein edes tiedä.. Tosi isot kuitenkin ;) Mulla ainakin rinnat kasvaa sitä mukaa kun lihon, aina on rinnat vähän mahaa suuremmat. Ja mulla ainakin laihdutus auttaa rintojen pienenemiseen, niistä alkaa aina ekana lähtemään.

Mulla paino jojoilee tosi paljon, välillä laihdutan tosi paljon ja sitten taas lihon saman ja vähän päälle.. En vaan saa pidettyä painoa siellä normaalissa ja jojoilu jos mikä on terveydelle pahasta :/

Yhteistyössä