Miksi ne isot, roikkuvat rinnat on niiin hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jestas sentään. Mitä väliä, rinnat kun rinnat. Oli sit pienet, isot, riippuvat tai kiinteet. Nykyään rinnoista kuin rinnoista saa hyvännäköset, kun sulloo ne jonkunlaisiin wunderbraoihin. :D Harvemmat niitä ilman vaatteita kaikelle kansalle esittelee.

Mua ärsyttää nykymaailmassa se, että luonnollisista asioista on tullut ongelmia. Ihmiset vanhenevat (vierastan sanaa rupsahtaminen) joka ikinen päivä, mutta niinhän sen kuuluu mennäkin. Vaan ei, nykypäivänä siinä on jotain "vikaa" ja kasikymppisenäkin pitäis näyttää kakskymppiseltä. Lopputuloksena se, että niitä silikonilla pumpattuja palloja näkyy joka puolella. Samoin kuin niitä naamansa tehokiristäneitä, joilla on jatkuvasti samanlainen ilme päällä kun sillä Ihmemaan Liisan Irvikissalla ja silmistä päätellen näyttävät jo lähes kiinalaisilta.

Mä olen tyytyväinen b-kuppiin. Sopivan kokoiset, eikä ne ole tiellä jumpatessa. Voi käyttää mitä vaatteita vaan, ei liian pienet, eikä liian isot. Mieskin tykkää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23386063:
Niin mutta kun lähtee juoksemaan saunasta avantoon, ne joutuu läpsäyttämään olkapäille ettei hölsky edessä ja tule litsaria poskille...

mutta toisaalta ajateltuna niiden avulla saa vyötäröjumppaa ja hierontaa samaan hintaan kun menee hiukan kumaraan, heiluttelee itseään alas ja ylös jolloin riippurinnat läiskii olkapäille antaen niille hierontaa ja vyötäröjumppaa saa tuosta keinuttelusta.

[QUOTE="vieras";23386107]mutta toisaalta ajateltuna niiden avulla saa vyötäröjumppaa ja hierontaa samaan hintaan kun menee hiukan kumaraan, heiluttelee itseään alas ja ylös jolloin riippurinnat läiskii olkapäille antaen niille hierontaa ja vyötäröjumppaa saa tuosta keinuttelusta.[/QUOTE]

Ja saapi saunailtaan ohjelmanumeronkin kun olalle heitellään ja kuurataan alta. Siinä voidaan sitten mittailla kellä yltää pisimmäs lapaluun päälle

[QUOTE="vieras";23386107]mutta toisaalta ajateltuna niiden avulla saa vyötäröjumppaa ja hierontaa samaan hintaan kun menee hiukan kumaraan, heiluttelee itseään alas ja ylös jolloin riippurinnat läiskii olkapäille antaen niille hierontaa ja vyötäröjumppaa saa tuosta keinuttelusta.[/QUOTE]

Hyvä joo! Ehkä mäkin seuraavan imetyksen jälkeen taivun jo kaikkiin näihin. Vielä ei roiku tarpeeks, mutta nyt mulla onkin tavoite =)

Siellä voi varmaan säilöä alla kaikenlaista, vaikka seteleitä baarissa ja kaupassa, kammat sun muut eikä tarvitse raahata käsilaukkua mukanaan.
Tuttipullo pysyy lämpimänä vauvan pikku torkahduksen ajan kun sen laittaa sinne riippurinnan alle lämpimään.

Sitä en tiedä käyvätkö ne uimakellukkeista :confused:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23386182:
Siellä voi varmaan säilöä alla kaikenlaista, vaikka seteleitä baarissa ja kaupassa, kammat sun muut eikä tarvitse raahata käsilaukkua mukanaan.
Tuttipullo pysyy lämpimänä vauvan pikku torkahduksen ajan kun sen laittaa sinne riippurinnan alle lämpimään.

Sitä en tiedä käyvätkö ne uimakellukkeista :confused:

Mun rinnat ei ainakaan kellu, pikemmin päinvastoin, toimivat hyvänä uimavastuksena kun vetävät pohjaa kohti.

No eihän se nyt ollut tässä pointti. Ap:n kaveri on sinänsä ihan oikeutetusti tyytyväinen rintoihinsa, mutta ei silti tarvitsisi katsella toisia nenänvartta pitkin.

Näinpä. Minunkin pointtini oli sama. Nyt saan jo olla vahingoniloinen kun jokainen, joka haukkui minua tikuksi ja laudaksi jne nuorempana, on nykyään reilusti ylipainoinen. Mutta hei, heillä on edelleen ne tissit, joista ovat hyyyyvin ylpeitä :D

[QUOTE="annaleena";23386349]Näinpä. Minunkin pointtini oli sama. Nyt saan jo olla vahingoniloinen kun jokainen, joka haukkui minua tikuksi ja laudaksi jne nuorempana, on nykyään reilusti ylipainoinen. Mutta hei, heillä on edelleen ne tissit, joista ovat hyyyyvin ylpeitä :D[/QUOTE]

:saint:

Mä olen myös tyytyväinen, kun pari isorintaista epäilijää saivat huomata mut pikkutisseineni sangen suureksi maidontuottajaksi.
Kehtasivat ruojat epäillä ettei tuollaisilla olemattomilla tisseillä kyllä lasta ruokita, hah hah haa.
Täysimetyksen ohella luovutin maitoa monta kuukautta.
Toisin kävi, toisella isolla tissiparilla ei nimittäin imetetty ollenkaan, kovasta tahdosta huolimatta.

Mä en ymmärrä näitä mollaamisia puolin eikä toisin ollenkaan. Toisilla on ja toisilla ei- joko pienet tai isot. Tai jotain siltä väliltä. Sama persustan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23386422:
:saint:

Mä olen myös tyytyväinen, kun pari isorintaista epäilijää saivat huomata mut pikkutisseineni sangen suureksi maidontuottajaksi.
Kehtasivat ruojat epäillä ettei tuollaisilla olemattomilla tisseillä kyllä lasta ruokita, hah hah haa.
Täysimetyksen ohella luovutin maitoa monta kuukautta.
Toisin kävi, toisella isolla tissiparilla ei nimittäin imetetty ollenkaan, kovasta tahdosta huolimatta.

Mä en ymmärrä näitä mollaamisia puolin eikä toisin ollenkaan. Toisilla on ja toisilla ei- joko pienet tai isot. Tai jotain siltä väliltä. Sama persustan kanssa.

Näin juuri. Maitoa tuli litratolkulla näistäkin vain b-kupin tisseistä. Minä kuulin kans, että milläs sinä raukka imetät. Kun maito nousi ja tissien tilalla olikin puolikkaat jalkapallot, niin hämmennys oli valtava. Puhumattakaan siitä hämmennyksestä joka oli imetyksen jälkeen tyttöjen saunaillassa. "Siis miten muka sulla voi olla tuon näköiset tissit vieläkin jne" Heh... :) jokainen kantakoon tissinsä kunnialla ja annetaan arvo toistemme tisseille; oli ne sitten pienet tai suuret. Miehille on pääasia että ne on. Ihan oikeasti :)

Mies vaan niin tykkää kouria niitä, saa niistä tosi isot kikcsit. Myös muut miehet tuijottaa halukkaasti, ehkä niillä on kotona ne AA:t tai jotain.... Olen miesten silmissä haluttu ja himoittu ja se kieltämättä himelee koska oon luomu. Joskus leikittelen fantasioilla, että olisin vapaata riistaa jossakin rafflassa.....

No onhan isot luomurinnat nyt ihan parasta mitä voi olla! Voi ihailla, puristella, naida niiden väliin jne

Siis en yleistä, ärsyttää vaan eräs kaverini, joka muistaa aina kehua omia isoja rintojaan =D Minusta kiinteät rinnat ovat kauniit, ovat ne sitten isot tai pienet. Mutta kun kaverillani on, kolmen imetyksen jälkeen, roikkuvat, lättänät rinnat. Nännitaso on navan seudussa. Joo-o, onhan niiden kuppikoko varmaan G tai H, kun ne rullaa ylös kuppeihin, mutta mitä sitten?

Muistaa aina säälien katsoa minun A-kupin rintojani (jotka minusta eivät kyllä nekään ole kauniit imetysten jälkeen =D ) ja tuoda esille sitä, kuinka HÄNELLÄ on niin isot rinnat. Lähinnä naurattaa... No, hän on tietenkin minua myös 50kg painavampi, itse olen tällainen vinkuheinä =D

Huh! Upeat rinnat sulla!!! Ihan parasta on suuret ja riippuvat.

Toinen tykkää isoista ja toinen pienistä. Yleensä kai ne isommat rinnat herättää enemmän kiinnostusta, jos mies tykkää sellaisista. Itse olen riippuvaa f-kuppitasoa ja kyllä nuo herättää kiinnostusta niissä miehissä, jotka tykkää isoista. Kai tällaiset saisi silikonisina riippumattomina, mutta kyllä luomut riippuu aika paljon.

Sitten kun teihin iskee rintasyöpä itkette yhtälailla niiden tissienne perään oli niiden koko mikä tahansa. Ja toivotte että olisipa ihanaa kun olisi ylipäätään kaksi tervettä rintaa.

Te joiden tuttu on kehuskellut omia rintojaan ja arvostellut teidän, kai ymmärrätte että laskeudutte aivan samalle tasolle sen arvostelijan kanssa haukkumalla hänen tissejään?
Olette siis aivan yhtä epävarma ja ilkeä kuin tuokin, joka teidän tissejänne arvosteli.
Mulla on isot ja raskaat tissit, riippuvatkin, enkä jaksaisi lukea ainaista haukkumista pienirintaisten suusta.
En voi sille mitään, että mulla on tälläiset rinnat.
Mielestäni niin isot kuin pienetkin voi olla kauniit, olkaa ylpeitä omistanne terveellä tavalla, latistamatta ja haukkumatta samalla erilaisia.

Ne nyt vaan on nätimmät ja mukavammat käsitellä kun on isot tissit, pienistä tisseistä ei ole mitään iloa kenellekään ja säälittää ne pikkutissit jotka kuvittelvat olevansa kauniita tisseistään :(
Joo, mulla on H-kuppi luomu rinnat. Ovat tosi sopivan kokoiset. Eivät ollenkaan liian isot. Saisivat mielellään olla vielä muutamaa kokoa suuremmat. En halua ainakaan pienempiä rintoja.

Yhteistyössä