Ylipainoisen hehkutus ruoan hyvyydestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bm40
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bm40

Vieras
Olen itse ylipainoinen, enkä karsasta toisia joilla on sama ongelma mutta tekee pahaa katsoa kun xxl kokoinen nainen hehkuttaa joka päivä mitä hän syö ja kuinka hyvää se on jne jne. ja ruoat ovat aina kermaperunoita ym. rasvaista hiilarishittiä.
Enkä nyt sano että ylipainoiset eivät saisi syödä, vaan pitäisi kasviksia puputtaa. Mutta herran jestas minäkin olen tajunnut tehdä painolleni jotain, enkä edes kehtaisi hehkuttaa joka paikassa mitä olen syönyt jne.... Kiva että ei häpeä läskejänsä mutta...

Ja tiedän että kaikki eivät pysty muuttamaan elämäntapojaan toisin kuin minä jne. Mutta miksi pitää mainostaa sitä miten niitä rasvapommeja syö :o

*avasi sateenvarjon*

Mutta miksei kukaan paheksu sitä, jos mä hehkutan että voi ja kerma on hyvää?

Toisaalta minkä takia pitäs paheksua muiden syömistä... Mä jättäin sen paheksunnan niitä vartenb, jotka oikeesti tekee muille pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Toisaalta minkä takia pitäs paheksua muiden syömistä... Mä jättäin sen paheksunnan niitä vartenb, jotka oikeesti tekee muille pahaa.

Noh mä kyl karsastan oikeastaan kaikkia jotka niitä hehkuttelevat jos se on siis jatkuvaa mässytystä. En noudata itsekkään mitään täydellisen terveellistä ruokavaliota mutta kyllä sitä voisi vähän katsoa mitä sinne suuhunsa pistää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Noh mä kyl karsastan oikeastaan kaikkia jotka niitä hehkuttelevat jos se on siis jatkuvaa mässytystä. En noudata itsekkään mitään täydellisen terveellistä ruokavaliota mutta kyllä sitä voisi vähän katsoa mitä sinne suuhunsa pistää...

No mutta sä olet ylipainoinen kuitenkjin itsekin. taitaa sulla tulla vaan nälkä kun joku puhuu ruuasta. Antasit ihmisten itse päättää.

No mutta sä olet ylipainoinen kuitenkjin itsekin. taitaa sulla tulla vaan nälkä kun joku puhuu ruuasta. Antasit ihmisten itse päättää.

Miksi tulisi? Mun ongelma ei ole ollut koskaan liikasyöminen vaan liikunta.
+monen tulisi tajuta että kasvikset ovat parempi vaihtoehto kuin perunat&pasta!
karppaus kunniaan

Ite pudotan painoa just nyt enkä mä mässyttele herkuilla jatkuvasti, ei vaan maistu. Ja jos hyvää haluan syödä niin enpähän syö sitä kaksin käsin enää vaan sillai sopivasti että tulee kiva täyteläinen olo muttei kuitenkaan ähky. Enkä ole mielestäni koskaan hehkuttanut mitä olen syönyt ja kuinka paljon silloin kun vielä en ollut aloittanut tätä elämäntaparemonttia.

Miksi tulisi? Mun ongelma ei ole ollut koskaan liikasyöminen vaan liikunta.
+monen tulisi tajuta että kasvikset ovat parempi vaihtoehto kuin perunat&pasta!
karppaus kunniaan

No kyllähän sillon syö liikaa, jos kuluttaa vähemmän ku syö.
:whistle:

Minä en tajua ihmisiä joita toisten paino liikuttaa. Mun kaveri sh-koulussa oli aivan kammottava natsi joka vihasi lihavia. Ei edes suostunut istumaan lihavan vieressä, koska ne kuulema haisi pahalle. Ja tämä henkilö on siellä jossain sairaalassa teitäkin hoitamassa... Ja hänen mielipiteensä olivat juuri tätä, että ällöttää katsella kun lihavat syödä puputtavat, eikö pitäis tuokin suklaapatukka jättää ostamatta, jäkä jäkä. Mind your own business, sanon minä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Ite pudotan painoa just nyt enkä mä mässyttele herkuilla jatkuvasti, ei vaan maistu. Ja jos hyvää haluan syödä niin enpähän syö sitä kaksin käsin enää vaan sillai sopivasti että tulee kiva täyteläinen olo muttei kuitenkaan ähky. Enkä ole mielestäni koskaan hehkuttanut mitä olen syönyt ja kuinka paljon silloin kun vielä en ollut aloittanut tätä elämäntaparemonttia.

Jeps :) ja pieni tarkennus, kyse ei ole kestään palstalaisesta :)

Musta on kivaa, että ruoka on hyvää. ja totta ihmeessä hehkutan, jos jotain hyvää pistän suuhuni. Jos joku haluu kuivan elämän niin siittä vaan, mutta ei tartte toisia rajottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmjaa:
Minä en tajua ihmisiä joita toisten paino liikuttaa. Mun kaveri sh-koulussa oli aivan kammottava natsi joka vihasi lihavia. Ei edes suostunut istumaan lihavan vieressä, koska ne kuulema haisi pahalle. Ja tämä henkilö on siellä jossain sairaalassa teitäkin hoitamassa... Ja hänen mielipiteensä olivat juuri tätä, että ällöttää katsella kun lihavat syödä puputtavat, eikö pitäis tuokin suklaapatukka jättää ostamatta, jäkä jäkä. Mind your own business, sanon minä. :/

En vihaa lihavia, tiedän vain kokemuksesta mitä shittiä se ylipaino ihmiselle on jos sitä on oikeesti paljon, ihan sama joku 10-20kg ylipainoa.. Mutta kyseisel henkilöl sitä on 50kg. Se on jo liikaa...

Musta on kivaa, että ruoka on hyvää. ja totta ihmeessä hehkutan, jos jotain hyvää pistän suuhuni. Jos joku haluu kuivan elämän niin siittä vaan, mutta ei tartte toisia rajottaa.

Joo mutta syötkö joka päivä kermaperunoita ja rasvaisia lihapullia?

Jos söisin, se ois mun ihan oma asia. Sekin ois mun oma asia, jos kertoisin siitä muille ihmisille. Eikä kukaan voisi sille yhtään mitään.

No mä olen rehellinen ja sanon et se on musta kuvottavaa, jos reilusti ylipainoinen hekumoi sillä mitä on syönyt. Mua puistattaa, jos joku selittää kermaperunoista kaksoisleuka heiluen.

Mutta ihan samalla tavalla on sekin ällöttävää, jos anorektikko vouhkaa ettei ole syönyt koko päivänä muuta kuin yhden puuroannoksen. Tulee sellainen olo ettei tollakaan nyt ihan kaikki lamput oo päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa jeesustelua:
No mä olen rehellinen ja sanon et se on musta kuvottavaa, jos reilusti ylipainoinen hekumoi sillä mitä on syönyt. Mua puistattaa, jos joku selittää kermaperunoista kaksoisleuka heiluen.

Mutta ihan samalla tavalla on sekin ällöttävää, jos anorektikko vouhkaa ettei ole syönyt koko päivänä muuta kuin yhden puuroannoksen. Tulee sellainen olo ettei tollakaan nyt ihan kaikki lamput oo päällä.

ooh joku tajus pointtini =) mietinkin kauan tämä jeesustelu jatkuu...

No jos mä syön ruuaksi lihapullia ja kermaperunoita, niin en kyllä ajattele sen olevan erityisen epäterveellinen ruoka :o :ashamed:

Eli ruoasta saa puhua vain jos on normaalipainoinen. Oletko miettinyt että jos sinussa itsessä olis jotain vikaa kun et kestä ihan normaali asioista puhumista, tuli se juttu sitten kenen suusta tahansa, minusta olisi jopa pelottavaa jos vain tietyn mallinen ihminen saisi puhua tietyistä asioista. Eli todellakin tuli tuosta sinun jutusta sellainen olo että hissi ei nouse sulla ihan ylimpään kerrokseen asti ;)

Tyhmiä ihmisiä löytyy niin lihavista kuin laihoista. Mieheni on laiha, eikä hänellä ole minkäänlaista tajua terveellisestä ruokavaliosta. Tai kyllä hän varmasti tietää, että kasvikset ovat terveellisempiä kuin lihapiirakka, mutta käytännössä se rasvapommi uppoaa varmemmin kuin salaatti. Jos minä en pitäisi ruokavaliota jotenkin terveellisenä, niin se eläisi pizza-linjalla. Ehkä tämä ap:n kuvailema mässyttäjä ei vain älyä mitä roskaa mättää nivusiinsa. Tai ei välitä. Mikset ap seuraavalla kerralla hekumoi jollain terveellisellä ruoalla, kuten salaatilla. Ja sano, että en ikinä voisi syödä tuollaista rasvahöttöä joka päivä. Vai istutko vieressä vain paheksuvasti silmiäsi pyöritellen? :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eli ruoasta saa puhua vain jos on normaalipainoinen. Oletko miettinyt että jos sinussa itsessä olis jotain vikaa kun et kestä ihan normaali asioista puhumista, tuli se juttu sitten kenen suusta tahansa, minusta olisi jopa pelottavaa jos vain tietyn mallinen ihminen saisi puhua tietyistä asioista. Eli todellakin tuli tuosta sinun jutusta sellainen olo että hissi ei nouse sulla ihan ylimpään kerrokseen asti ;)

Ruoasta puhuminen on eri asia kuin kermaperunoista hekumoiminen tai miniannoksista vouhkaaminen. Hyvin harvoin käyn sellaisia ruokakeskusteluja, että olisi millään muotoa epämiellyttävä olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:

No jos mä syön ruuaksi lihapullia ja kermaperunoita, niin en kyllä ajattele sen olevan erityisen epäterveellinen ruoka :o :ashamed:

No kyllä kermaperunat on epäterveellistä ruokaa, mutta saaha välillä syödä mut ei joka vk.

Niin siis jos ei ole lihava, ruuasta saa hehkuttaa. Sen takia Mäkkärissä muut paheksuu sitä lihavaa, kun se syö, mutta ei ne itteensä paheksu, ku ne ajattelee, et niillä on varaa.

Mun mielestä ihmiset vois ihan oikeesti pitää huoklta siitä mitä ne itse syö.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:

No kyllä kermaperunat on epäterveellistä ruokaa, mutta saaha välillä syödä mut ei joka vk.

ei ne välillä syötynä mutta jatkuvasti... ja hän tosiaan syö joka ikisen ruokalajin kanssa kermaperunoita.

Yhteistyössä