big mama
Aikamoine urakka ollut, ja tahtoa sinulla on riittänyt! Upeaa! Voinko sen verran vielä kysellä, että oletko nyt sinut vartalosi kanssa vai vaikaako esim liika nahka tai raskausarvet sinua?Alkuperäinen kirjoittaja -60 kg laihduttanut:Kiitos. Voit udella. Siihen meni kaikkiaan 3 vuotta. 3 hyvin tuskallista vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja big mama:Wau, oletko tosissaan saanut karistettua 60 kiloa? :flower: Voinko udella miten ja millaisella aikavälillä?Alkuperäinen kirjoittaja -60 kg laihduttanut:Ylipaino on sairaus ja sinä nyt mollaat sairasta ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Ihmeellistä läskien puolustelua. Läskit on pahasta, katsoipa mistä näkökulmasta tahansa, se on rumaa, se on terveysriski.
Olin ylipainoinen ja laihdutin. Se läskien ympäröitynä oleminen on vankeus joka johtui eräästä tapahtumasta nuoruudessani. Mene itseesi!!!
Sain ajan ravitsemusterapeutille joka ruksasi ruokavalioni uuteen uskoon. Sitä ennen kävin läpi monta keskustelua siitä, että mikä minut siihen tilaan ajoi. Kaikki haavat reivittiin uudelleen auki ja olin tavallaan siinä lähtöpisteessä, kun aloin ahmimaan.
Tästä alkoi se taistelu sitten läskejäni vastaan. Takapakkejakin tuli, mutta minun oli opittava antamaan itselleni anteeksi.
Halusin yksinkertaisesti elää.