Todellakin välitän! Nytkin lehdet väärällään kertoo siitä mannesta on kuvat ja kaikki!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joten ei välitetä uutisesta?Alkuperäinen kirjoittaja mjää:Mustalaiset tulee vielä kalliimmaksi!
Todellakin välitän! Nytkin lehdet väärällään kertoo siitä mannesta on kuvat ja kaikki!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joten ei välitetä uutisesta?Alkuperäinen kirjoittaja mjää:Mustalaiset tulee vielä kalliimmaksi!
Hierontakin aiheuttaa mielihyvää. kehut aiheuttavat mielihyvää, uiminen , LIIKUNTA ( vaikka 3 kert päivässä ) .. Niitä samoja mielihyviä jotka ruoasta tulee. Menkääpä läskinmakkaran puolustajat sanomaan alkoholistille että se on sama kuin vetäisi ruisleipää.. tai narkkareille ettei vedä enää niitä lauantaimakkaroita!!! Saatte naurut. Kokaniini = ei ole makkara ( tyhmänkin siis lihavankin pitäisi se tietää koska narkkari tietää sen )Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Näinpä, ja sokeri vaikuttaa sinne samaan paikkaan ja samoja reittejä ku ne alkoholit, huumeet jne. Mielihyvätuntemuksiin, vähentää kipua jne.Alkuperäinen kirjoittaja e:Et ole kokenut ruokanousuja? Kyllä se syöminen kuule vaikuttaa aika paljonkin aivojen kemiaan.Alkuperäinen kirjoittaja hahah:Ruoka ei ole päihde. Tiedoksi vain... On hiukka eri asia syödä ruisleipä kuin vetää kokaa nenään ja aivoon.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:En minä oikein tätäkään usko. Kyllä jokainen suomalainen tietää ylipainosta johtuvat riskit. Ihan samoin kuin tupakoivat, narkit tai alkoholistit.Alkuperäinen kirjoittaja minulla on oikeus läskeihini:Läskit ovat luonteeltaan laiskoja, itseään pettäviä ja tyhmiä.
Ylipaino on sairaus ja sinä nyt mollaat sairasta ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Ihmeellistä läskien puolustelua. Läskit on pahasta, katsoipa mistä näkökulmasta tahansa, se on rumaa, se on terveysriski.
Häh? Puhun ketjun aiheesta ja ap:n uutisesta... En mistään manneista.Alkuperäinen kirjoittaja mjää:Todellakin välitän! Nytkin lehdet väärällään kertoo siitä mannesta on kuvat ja kaikki!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joten ei välitetä uutisesta?Alkuperäinen kirjoittaja mjää:Mustalaiset tulee vielä kalliimmaksi!
aivan. Kuolet tod. näk. ennen eläkeikää joten et loju sairaalassa kuten sinua vähemmän läskit. Älä siis laihduta niin et ole taakka.Alkuperäinen kirjoittaja big mama:"Tuoreen saksalaistutkimuksen mukaan lievästi tai merkittävästi ylipainoisista aiheutuu enemmän kuluja terveydenhuollolle kuin vaikeasti lihavista. "
Hah, itse olen vaikeasti lihava, joten voinen nukkua yöni rauhassa ja olla murehtimatta Suomen taloutta.
...Koska heitä on ENEMMÄN. Jätit sitten olennaisen lauseen pois.Alkuperäinen kirjoittaja big mama:"Tuoreen saksalaistutkimuksen mukaan lievästi tai merkittävästi ylipainoisista aiheutuu enemmän kuluja terveydenhuollolle kuin vaikeasti lihavista. "
Hah, itse olen vaikeasti lihava, joten voinen nukkua yöni rauhassa ja olla murehtimatta Suomen taloutta.
"Syynä on muun muassa se, että ylipainoisia on huomattavasti enemmän kuin vaikeasti lihavia." Eli yksittäinen vaikeasti ylipainoinen rasittaa paljon enemmän kuin se vain vähän läski...Alkuperäinen kirjoittaja big mama:Hah, itse olen vaikeasti lihava, joten voinen nukkua yöni rauhassa ja olla murehtimatta Suomen taloutta.
Ylipaino johtuu sairaudesta alle 0,5%:lla suomalaisista yliapainoisista.Alkuperäinen kirjoittaja -60 kg laihduttanut:Ylipaino on sairaus ja sinä nyt mollaat sairasta ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Ihmeellistä läskien puolustelua. Läskit on pahasta, katsoipa mistä näkökulmasta tahansa, se on rumaa, se on terveysriski.
Olin ylipainoinen ja laihdutin. Se läskien ympäröitynä oleminen on vankeus joka johtui eräästä tapahtumasta nuoruudessani. Mene itseesi!!!
Kyllä se narkki, holisti tai tupakoitsija on ollut tyhmä jo silloin aloittaessaan. Mutta kläskihän saattaa olla viisas ja ihan sen takia lihava että vanhemmat on pitäneet syöttöporsaana.Alkuperäinen kirjoittaja hahah:Ruoasta tullut ylipaino joka vaivaa 60% suomalaisista ei ole verrattavissa narkkareihin. Lähinnä tyhmyyteen ja heikkouteen.
Osin totta... Lapsena tullut ylipaino on järkyttävä asia ja vanhempien ilkeyttä tai tyhmyyttä.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä se narkki, holisti tai tupakoitsija on ollut tyhmä jo silloin aloittaessaan. Mutta kläskihän saattaa olla viisas ja ihan sen takia lihava että vanhemmat on pitäneet syöttöporsaana.Alkuperäinen kirjoittaja hahah:Ruoasta tullut ylipaino joka vaivaa 60% suomalaisista ei ole verrattavissa narkkareihin. Lähinnä tyhmyyteen ja heikkouteen.
Wau, oletko tosissaan saanut karistettua 60 kiloa? :flower: Voinko udella miten ja millaisella aikavälillä?Alkuperäinen kirjoittaja -60 kg laihduttanut:Ylipaino on sairaus ja sinä nyt mollaat sairasta ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Ihmeellistä läskien puolustelua. Läskit on pahasta, katsoipa mistä näkökulmasta tahansa, se on rumaa, se on terveysriski.
Olin ylipainoinen ja laihdutin. Se läskien ympäröitynä oleminen on vankeus joka johtui eräästä tapahtumasta nuoruudessani. Mene itseesi!!!
Näytäpä minullekin tämä tutkimus!Alkuperäinen kirjoittaja hahah:Ylipaino johtuu sairaudesta alle 0,5%:lla suomalaisista yliapainoisista.Alkuperäinen kirjoittaja -60 kg laihduttanut:Ylipaino on sairaus ja sinä nyt mollaat sairasta ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Ihmeellistä läskien puolustelua. Läskit on pahasta, katsoipa mistä näkökulmasta tahansa, se on rumaa, se on terveysriski.
Melkein tekisi mieli kiistää, sillä (kuten jo aiemmin kirjoitin) lievä ylipaino + liikunnallisuus on terveellisempää mitä laihuus/normipaino + vähäinen liikunta. EN jaksa alkaa laittaa linkkejä, sillä jokainen voi googlata itse.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kiistääkö joku tuon uutisen?
Mutta tuohan ei kiistä itse uutista.Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Melkein tekisi mieli kiistää, sillä (kuten jo aiemmin kirjoitin) lievä ylipaino + liikunnallisuus on terveellisempää mitä laihuus/normipaino + vähäinen liikunta.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kiistääkö joku tuon uutisen?
Usimmiten läski = tyhmä = läskiAlkuperäinen kirjoittaja Malla:Mua inhottaa tyhmät ihmiset.Alkuperäinen kirjoittaja memorymain:Kauheeta puolustelua läskejä kohtaan, kun TERVE JÄRKIKIN sanoo, että ylipaino EI OLE mikään terveellinen juttu. Mua inhottaa läskit. Niillä ei ole mtn itsekuria.
Kiitos. Voit udella. Siihen meni kaikkiaan 3 vuotta. 3 hyvin tuskallista vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja big mama:Wau, oletko tosissaan saanut karistettua 60 kiloa? :flower: Voinko udella miten ja millaisella aikavälillä?Alkuperäinen kirjoittaja -60 kg laihduttanut:Ylipaino on sairaus ja sinä nyt mollaat sairasta ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Ihmeellistä läskien puolustelua. Läskit on pahasta, katsoipa mistä näkökulmasta tahansa, se on rumaa, se on terveysriski.
Olisikin hyvä vaihtaa se ruokariippuvuus vaikka siihe liikuntaan tai muuhun terveelliseen. Ruoka on varmasti lievempi "huume" kuin alkoholi tai se kokaiini. Ruuasta lähinnä sokeriset/valkojauhoiset ovat niitä riippuvuutta aiheuttavia, ei niinkään rasva (paitsi sokeriin yhdistettynä ) tai proteiini.Alkuperäinen kirjoittaja hahah:Hierontakin aiheuttaa mielihyvää. kehut aiheuttavat mielihyvää, uiminen , LIIKUNTA ( vaikka 3 kert päivässä ) .. Niitä samoja mielihyviä jotka ruoasta tulee. Menkääpä läskinmakkaran puolustajat sanomaan alkoholistille että se on sama kuin vetäisi ruisleipää.. tai narkkareille ettei vedä enää niitä lauantaimakkaroita!!! Saatte naurut. Kokaniini = ei ole makkara ( tyhmänkin siis lihavankin pitäisi se tietää koska narkkari tietää sen )
Ruoasta tullut ylipaino joka vaivaa 60% suomalaisista ei ole verrattavissa narkkareihin. Lähinnä tyhmyyteen ja heikkouteen.
Siksi sanoinkin, että "melkein"".Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mutta tuohan ei kiistä itse uutista.Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Melkein tekisi mieli kiistää, sillä (kuten jo aiemmin kirjoitin) lievä ylipaino + liikunnallisuus on terveellisempää mitä laihuus/normipaino + vähäinen liikunta.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kiistääkö joku tuon uutisen?
Narkomaaniksi tullaan käyttämällä huumeita, alkoholistiksi juomalla alkoholia ja läskiksi syömällä. Kaikki ovat pitkäaikaisia prosesseja. Ei mitään on/off -juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä se narkki, holisti tai tupakoitsija on ollut tyhmä jo silloin aloittaessaan. Mutta kläskihän saattaa olla viisas ja ihan sen takia lihava että vanhemmat on pitäneet syöttöporsaana.Alkuperäinen kirjoittaja hahah:Ruoasta tullut ylipaino joka vaivaa 60% suomalaisista ei ole verrattavissa narkkareihin. Lähinnä tyhmyyteen ja heikkouteen.
Tiedän että riippuvuus on sairaus. Iteki olen siitä kärsiny, mutta silti voin syyttää ainoastaan itseäni. Itse olen jokaisen suklaapalan suuhuni tunkenu, ja ite kannan siitä vastuun, ja myös laihtumisesta.Alkuperäinen kirjoittaja -60 kg laihduttanut:Ylipaino on sairaus ja sinä nyt mollaat sairasta ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Ihmeellistä läskien puolustelua. Läskit on pahasta, katsoipa mistä näkökulmasta tahansa, se on rumaa, se on terveysriski.